Gallerian kauneimmat/hyvin säilyneet mammat PINO
Kommentit (13)
Insidejuttuja heille,eikä mua haittaa vaikka muut näkee.. Mun pomo oli sitä paitsi mukana samoissa bileissä että mun uraa ei haittaa yhtään..
on vaikka kuinka monta kaunista äitiä.
Sitten voi nimettömänä kehua kuviaan ja toivoa et moni kävis katsomassa ja ihastelemassa - eikös?
että suurimmassa osassa oli kuvia kännisistä äideistä! En ikinä kehtais laittaa nettiin kuvia ittestäni kännissä!!!!! Ajatelkaa nyt jos joku tarhantäti tai sosiaalityöntekijä kattoo kuvia...huh huh, maine kasvaa JUST JOO!
Ihme jeesustelua. Sä et taida ymmärtää mistään mitään? Jos mulla on kännikuva galleriassa niin tarkoittaako se että olen aina kännissä?
-pukeutua kauniisti ja trendikkäästi
-meikata
-käydä kampaajalla
-olla hyväkroppainen
-ryypätä
-ylipäätänsä tehdä mitään ilman lapsia...
HUOH!
Ootko ajatellut, että on myös nuoria sossutätejä, jotka hyvinkin saattaa selailla huvikseen kuvia...en mä tarkottanut, että ne ettimällä ettii kännisiä äitejä täältä, vaan tarkoitin sitä, että voi olla jossain vaiheessa hyvinkin naamat vastakkain kännikuvaäitien kanssa.
Ja mä en tosiaan ymmärrä kännäämistä, mutta mä olenkin jo " vanha" .
Olen kännissä parissa kuvassa, jotka on otettu 2005. Lisäksi olin kännissä juhannuksena 2006. Monessa kuvassa saatan näyttää känniseltä, mutta tosiasiassa dokaan todella harvoin. Apua!?
En ymmärrä mitä se kuuluu sosiaalitantoille sen enempää kuin kenellekään muullekaan mitä teen silloin kun EN ole lapseni kanssa. Lapseni on isänsä luona joka toinen vkl, enkä ole kännissä todellakaan jokaisena niistä kerroista. Joten pitäisikö olla vähemmän huolissaan siitä miltä toisten galleriakuvat näyttävät? Varmaan mie olen yksi noista parjatuista juoppoäideistä, mutta totuus onkin se, että olin täysin absolutisti 5v, harvemmin kuin kerran kuussa tapahtuvan dokailun aloitin parhaan ystäväni kuollessa kesällä 2005; hänen hautajaisissaan tarjottiin snapseja joilla jatkoin sitten vielä illalla baarissa. Sen jälkeen olen toisinaan saattanut juoda jotakin joo.
Kannattaa ehkä kytätä galleriaa vähemmän ja omaa elämää enemmän. Enemmän olisin huolissani niistä lapsista, joiden äidit ja isät Oikeasti dokaavat kotona lasten läsnäollessa, enkä niistä jotka jonkun gallerian perusteella näyttävät siltä.
Surut pois ja kukka rintaan;
IMP
kukaan laittaa yhtään kuvaa, kännissä tai ei, nettiin. Mikä on tarkoitus? Hei oikeesti, saako siitä jotain kiksejä, jos muut kommentoivat?