Silmän värinä
Silmässä outoa tuntemusta kuin värinää jo monta viikkoa. Stressiä, huolta on paljon,myös niska,hartiat jäykkänä. Voikohan olla syynä? Onko muilla ja onko miten tutkittu? Tämä on aika ahdistavaa.
Kommentit (11)
Elohiirikö. B-vitamiinin puutetta ja väsymystä.
Mulla oli elohiiri toisella puolen kasvoja useamman päivän ajan ennen kuin iski kasvohermohalvaus siihen kasvonpuoliskoon.
En ole ap, vaan eka vastaaja. Minulla värinä on näkökentässä, ei siis ihossa vaan siinä, mitä ja miten näen. Uskon, että ap tarkoitti tätä samaa.
Silmän sisällä värinää, mitään ei näy ulospäin.
ap
Miten saisit stressit pois. Etsi ideoita. Mikä helpottaa heti. Mikä luo positiivisia ajatuksia. Mitä päätöksiä voit tehdä ja irrotuksia. Onko neste-suola-sokeri tasapaino kunnossa. Magnesium, rauta, vitamiini jne.
Stressiä en saa pois kun läheinen sairastaa ,on raha huolia yms ollut jo vuosia. Vitamiinit ok ja veriarvot kaikki kunnossa.
Ap
Mulla oli värinää ja simälääkärissä todettiin kaihi. Silmä yritti tarkennella "kuvaa" mutta ei pystynyt.
Minkä ikäinen olet kenellä kaihi? Ja leikattiinko silmä? Itse olen 62 v
Ap
On! Mielenkiinnolla seuraan tulevia vastauksia. Olen itse yhdistänyt värinän migreeniin, mutta tiedä sitten.