Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kummalla yleensä siistimmät vaatteet sulla vai lapsillasi?

Vierailija
22.01.2007 |

en tarkoita siis kumpi sotkee enemmän, vaan kummalla parempi kuntoisia vaatteita..

meillä on niin, että kun lähdetään ostoksille tarttuu lapsette vaatetta vaikka kuinka ja äiti jää ilman, itselleni ostan vaatteita 2 kertaa vuodessa ja muksu saa vähintään kerran kuussa jotain uutta..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on paremmat ulkoilupuvut, itselleni en ole saanut ostettua kunnollista.

Vierailija
2/9 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden vuoden kunniaksi tämä kotiäiti puhdisti vaatekaappinsa ja kävi kunnon vaateostoksilla, nyt sitten pukeudutaan kaikki siististi :)

Paitsi että nämäkin rytkyt taitaa olla vaatteeni seuraavat 10v ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommalla nyt on toki uutta ja siistiä, mutta kuopus kulkee isomman vanhoissa. Joskus tää hävettää mua, kun itse tykkään pukeutua ja ostelen itselle paljon vaatteita.

Toki lasten vaatteet on ehjiä ja puhtaita tilanteeseen sopivia, mutta niissä olenkin enemmän käytännöllinen, itse pukeudun näyttääkseni hyvältä...

Vierailija
4/9 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion jatkuvasti aloittaa sen samperin laihdutuskuurin, enkä haluaisi tuhlata rahojani vaatteisiin, jotka toivon mukaan ovat muutaman kuukauden kuluttua liian suuria... Tätä elämää on eletty jo kohta 2 vuotta eli oma vaatevarastoni alkaa todellakin olla OUT :(

Vierailija
5/9 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin omaan vaatehuoneeseen kuin lasten.

Vierailija
6/9 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin samaa tasoa

Vierailija
7/9 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki itsellänikin on niitä parempia vaatteita kaapissa, viihdyn vaan vähän " epämuodollisemmissa" rytkyissä :)

Vierailija
8/9 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan myös kirppareilta vaatteita, mutta lapsille katson aina yhteen sopivat ja jotenkin kauniit vaatteet. Itselläni ei ole mitään kovin muodikasta, vanhoja rytkyjä.

Vierailija
9/9 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle en löydä ikinä mitään