Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haha, kirppis tuotteiden hinnat :DD

Vierailija
21.04.2024 |

"HM perus käytetty t-paita 4 euroa". Joo, joo alesta saa saman ja ihan uuden xD :D

Askartelusetti 6 euroa, joopa joo, Prismasta saa tuolla hinnalla paperia ja helmiä. ja muuta UUTENA

akryylilankekerät 3 e kpl,..... ei hintalappua eli kääritty uudelleen, toki prismasta voin ostaa uutena lankerän 3 eurolla :DD

Miettikää nyt vähän ihmiset xD NAURETTAVAA!!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksaisitte käyttämättömästä ohuesta villakangastakista kirpputorilla?

6 euroa.

Vierailija
22/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppispöydät ovat postimerkin kokoisia ja pöytävuokrat liian korkeat.

Ahneella on paskanen loppu. Ihmiset myyvät mieluummin netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on yrittänyt myydä jotain vanhoja cd:itä 12 eurolla kipale jo monta viikkoa. Jostain syystä ei ole mennyt kaupaksi. 

Sitten yksi myyjä yrittää myydä lasten kuvakirjoja 20 eurolla ja paksumpia kirjoja 30 eurolla. Ostaisin siitä montakin kirjaa, mutta en minä maksa jostain käytetystä satukirjasta 30 euroa. Kaupan päälle saa kanteen läntätyn ruman hintalapun, jota ei saa irti. Se tuo ne samat kirjat myyntiin parin kuukauden välein. 

Vierailija
24/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olen myynyt kirpparilla lähes käyttämätöntä ja uuttakin vaatetta 1-2 eurolla, niin kirppiksen omistaja käy ostamassa vaatteeni ja laittaa ne myyntiin 6-8 eurolla. 

Ihan sama mulle, kunhan pääsen tavaroistani eroon.

Jobbarit ostava yleensä kovat esineet ja lisäävät kymmenkertaisen hinnan ja sitten roikottavat niitä myynnissä vuoden tai enemmänkin.

Mielestäni tämä toiminta kyllä kuihduttaa kirpputorin. Halvat löydöt tuo asiakkaita. Hei haloo vuokraajat ja jobbarit!

Mietityttää, että saako "jälleenmyyjät" oikeasti kalliimmalla kaupaksi vaatteet/tavarat?

Kävin lähipäivinä eräällä kirppiksellä, eräs pappa työnsi kärryjä, missä vanhaa/tai antiikkitavaraa. Tuli vaikutelma, että yrittää jälleenmyydä niitä myöhemmin. Voin olla väärässäkin.

Vierailija
25/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jobbarit on pilanneet koko kirppiskulttuurin. Vielä 10-15v sitten kirpputoreilta teki oikeasti edullisia löytöjä ja tavara liikkui mukavasti - ei enää.

Vierailija
26/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30e/viikossa vuokra, tarra-arkit 0,5e/kpl. Bensat kirppikselle, joka päivä pitää siivota pöytä. 

Tietenkin kulut näkyy hinnoissa. Muuten menisi roskiin.

Itse käyn myymässä vain kirppareissa, joita esim. yhdistykset järjestää kertatapahtumina, paikkahinta yleensä ollut 5-10 euroa tai jopa ilmainen. Helppoa ja huoletonta, tapaa ihmisiä, mukava jutustella. Hinnat pidän alhaisina, enimmäkseen lasten vaatteita, leluja, kirjoja, aina jäänyt voitolle, kun bensa ym. kulut vähentää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän