Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haha, kirppis tuotteiden hinnat :DD

Vierailija
21.04.2024 |

"HM perus käytetty t-paita 4 euroa". Joo, joo alesta saa saman ja ihan uuden xD :D

Askartelusetti 6 euroa, joopa joo, Prismasta saa tuolla hinnalla paperia ja helmiä. ja muuta UUTENA

akryylilankekerät 3 e kpl,..... ei hintalappua eli kääritty uudelleen, toki prismasta voin ostaa uutena lankerän 3 eurolla :DD

Miettikää nyt vähän ihmiset xD NAURETTAVAA!!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niistä kirpparituotteista maksetaan nykyään veroa, niin hinnat tulevat olemaan samat kuin uusien tuotteiden. 

Vierailija
2/26 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ihan huvikseni kiersin kirppiksellä ja etsin vauvalle kesäksi sopivia vaatteita ja muutenkin Vauvan vaatteita, mutta ostamatta jäi. Haluaisin tukea ekologista ajattelua ja ostokäyttäytymistä, mutta en suostu ostamaan mitä tahansa ja millä hinnalla tahansa. Näin myynnissä tuotteita, joita en ottaisi edes ilmaiseksi tai vaikka maksettaisi, kuten bodyjä, joista kuvio oli haalistunut, oli näkyvää tahraa. Paljon ihan ok kuntoista vaatetta mutta en maksa ihan ok Vauvan housuista/legginsseistä 2-3e jos ne eivät ole erityisen söpöt ja kuvat kun tiedän että melkein samaan hintaan saan uudet monesta ketjuliikkeestä. Esim. Jossain hm löytyy 9,99 kolmet housut, joten miksi maksaisin samaa hintaa kirppiksellä? Kuitenkaan itselläni ei ole rahasta puutetta, mutta mielelläni tosiaan tätä ekologisuutta ajattelisin. Mutta hintojen pitää olla oikeasti matalat, jotta on mielekästä ostaa käytettyä. Kirppiksellä on kuitenkin aina rajallinen määrä kokoja ja valikoimaa ja kun menen kauppaan niin sieltä sitten löytyy joka lähtöön jos minkälaista kuviota, väriä, mallia ja kokoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen huomannut saman. 

Vierailija
4/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirppikseltä JOSKUS löytyy hyviä tuotteita halvalla.

Vierailija
5/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30e/viikossa vuokra, tarra-arkit 0,5e/kpl. Bensat kirppikselle, joka päivä pitää siivota pöytä. 

Tietenkin kulut näkyy hinnoissa. Muuten menisi roskiin.

Vierailija
6/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu kun itse olen ollut myymässä, niin kauppa ei käy sitten millään. Myyn hyväkuntoisia, melkein uusia vaatteita ja halvalla. Jopa merkkituotteita. Niitä näpelöidään kovasti mutta ei osteta. Jopa 0,50-2 eurolla olen myynyt kun joku on ostanut. Kerran käytetty pitsitoppi 50 centtiä ja pari kertaa käytetty, ulkomailta ostettu kesämekko 2 euroa. En myy mitään haalistunutta tai tahraista. Sellaiset laitan tekstiilikierrätykseen. 

Vierailija
7/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olen myynyt kirpparilla lähes käyttämätöntä ja uuttakin vaatetta 1-2 eurolla, niin kirppiksen omistaja käy ostamassa vaatteeni ja laittaa ne myyntiin 6-8 eurolla. 

Ihan sama mulle, kunhan pääsen tavaroistani eroon.

Jobbarit ostava yleensä kovat esineet ja lisäävät kymmenkertaisen hinnan ja sitten roikottavat niitä myynnissä vuoden tai enemmänkin.

Mielestäni tämä toiminta kyllä kuihduttaa kirpputorin. Halvat löydöt tuo asiakkaita. Hei haloo vuokraajat ja jobbarit!

Vierailija
8/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kirppikseltä JOSKUS löytyy hyviä tuotteita halvalla.

Luteet tulee samaan hintaan.

Vierailija
9/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteet

Täit

Kirput

Syyhy

Kierrätys on huono juttu.

Kierrätyskeskus, Sorttiasema, Kontti, SPR ...

Vain hullut harrastaa.

Menen nyt paskalle viime viikolla ostettuun uuteen posliiniseen wc-pikarimaljaan. Erikseen wc ja kylpyhuone. Tietysti.

Siivoojakin kävi eilen siivoomassa.

Vierailija
10/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu kun itse olen ollut myymässä, niin kauppa ei käy sitten millään. Myyn hyväkuntoisia, melkein uusia vaatteita ja halvalla. Jopa merkkituotteita. Niitä näpelöidään kovasti mutta ei osteta. Jopa 0,50-2 eurolla olen myynyt kun joku on ostanut. Kerran käytetty pitsitoppi 50 centtiä ja pari kertaa käytetty, ulkomailta ostettu kesämekko 2 euroa. En myy mitään haalistunutta tai tahraista. Sellaiset laitan tekstiilikierrätykseen. 

Pöydän sijaintikin saattaa vaikuttaa siihen, miten kauppa käy. Jos viereisissä pöydissä on myytävänä eriparikenkiä, matkamuistoja 70-luvulta, sälää kaapin perukoilta, potentiaaliset ostavat saattavat painella sun pöydän ohitse sivuilleen vilkaisematta. 

Vierailija
11/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut paljon kirjoja kirpputorilta hintaan 0.5 euroa - muutama euro. En valita. 

Vierailija
12/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirpputoreilla on aina ollut sekoitus huippuhintaisia löytöjä ja itsensä ulos hinnoittelevia harhaisia. Kirppiksen hintataso määräytyy sillä, mitä asiakkaat ovat valmiita maksamaan.

Itse ihmettelin viimeksi kirpparilla, kun myin uudenveroisia merkkituotteita tosi halvalla, niin kauppa kävi nihkeästi. Mutta saman kirppiksen muilla myyntipaikoilla oli merkkituotteita noin kymmenkertaisilla hinnoilla, ja niitä ostettiin kyllä. Siis jos oma Marimekon tuotteeni maksoi 5 e, se ei mennyt, mutta toisen paikan Marimekko näytti menevän 50 eurolla.

Rupesin miettimään, että ehkä liian alhainen hinnoittelu on sitten ostajien mielestä näkyään jotenkin epäilyttävää? Pitäisi nostaa hintoja eikä laskea?

Vierailija
13/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voi ajatella että jos myy tosi halvalla merkkitavaraa, se on väärennettyä wish-kamaa tai siinä on jokin vika mikä ei näy päällepäin.

Vierailija
14/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:n Kontti-myymälä saa kaikki tavarat lahjoituksena. Siellä on kuitenkin kaikkein kalleimmat hinnat. Jos tavara vähänkin vivahtaa keräilytavaraan, niin hinta on sama kuin Helsingin antiikkiliikkeissä.

SPR-Kontti onkin Suomen kannattavin vähittäismyyntiketju. Työntekijät ovat tukityöllistettyjä ja muuta ilmaistyövoimaa. Että semmoista verenimentää.

Vierailija
15/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää jonkin sortin hullu olla että tuommosten pennosten takia vaivautuu rytkyjään myymään!

Vierailija
16/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tavara oikein hinnoteltuna löytää aina ostajansa. Olen aina saanut voittoa kirppismyynnistä vähintään 500€. Vaivaa on kuitenkin niin paljon, etten siltikään enää nykyisin jaksa tuota harrastaa, vaan vien kierrätyskeskukseen ja uffille.

Vierailija
17/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää jonkin sortin hullu olla että tuommosten pennosten takia vaivautuu rytkyjään myymään!

Eihän kirppistä useinkaan rahan takia harrasteta, vaan nimenomaan harrastuksena, vapaa-ajan aktiviteettina ja puuhailuna. Tavoitteena on ehkä että jää edes hieman voitolle, mutta usein pointtina on myös ekologisuus ja että haluaa tarjota muille kivoja kirppislöytöjä. Voi kokea iloa siitä että joku löytää itselleen mieleisen tavaran ja omat turhakkeet pääsevät eteenpäin. Samalla kirppiksellä voi tehdä itsekin löytöjä ja kierrellä, katsoa millaista tavara on myynnissä. Sellaista hauskaa puuhailua. Ei mitään menestyksekästä bisnestä. 

Vierailija
18/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaisitte käyttämättömästä ohuesta villakangastakista kirpputorilla?

Vierailija
19/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30e/viikossa vuokra, tarra-arkit 0,5e/kpl. Bensat kirppikselle, joka päivä pitää siivota pöytä. 

Tietenkin kulut näkyy hinnoissa. Muuten menisi roskiin.

Miksi roskiin? Itse lahjoitan kierrätyskeskukseen käyttökelpoiset tavarat, joita en jaksa alkaa kirppiksellä myydä.

Vierailija
20/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän ketjun idea kirpputoritavaroiden väärä hinnanasetanta? Hinnoittelevatko kaikki kirpputorituotteensa väärin vai vaan jotkut? Selviäisimmekö me tästä yhteisvoimin nyt jotenkin? Vai hoitaisiko markkinatalous: tuote ei mene kaupaksi (koska halpakauppojen paljousalennukset), jolloin myyjä laskee hintaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi