Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkopuolelle jättäminen :(

Vierailija
21.04.2024 |

Haluaisin kertoa nimettömänä asiasta joka sai minut jälleen surulliseksi - tämä on tapahtunut aiemminkin mutta jotenkin olen onnistunut painamaan asian aina kuoren alle.

Olen siis toimistotyöläinen ja tyytyväinen työnkuvaani. Firmassa on hyvä työyhteisö kyllä ja hommat sujuu. Mutta jälleen sain tietää että toiset työpaikan naiset oli käyneet keskenään afterworkeilla, ilman että mua olisi edes kysytty. On tapahtunut aiemminkin, mahdollisesti useammankin kerran. Surulliseksi tämän tekee se, että muut (noin 5-6kpl) näistä naisista on tosiaan saman ikäisiä, samassa elämäntilanteessa jne. kuin minä. En myöskään ole absolutisti, en mikään hihhuli/hörhö vaan mielestäni ihan tavallinen perheenäiti joka yhtälailla tykkää käydä ulkona (aina mukana duunipaikan pikkujouluissa ja muissa riennoissa yms). Ja minä olen siis ilmeisesti ainut jota ei ole kysytty mukaan.

Tulee ihan mieleen jotkut yläasteajat. En haluaisi olla pikkumainen mutta menee ihon alle 😥 mikä lienee minussa vikana. En varmaan tohdi tätä mennä suoraan kysymään. Mutta mitkä ominaisuudet ihmisessä on sellaisia, miksi jotain ei haluta mukaan vapaa-ajanviettoon?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you. Meillä noita 5-6 henkilön after work-porukoita on useita enkä näytä mahtuvan yhteenkään. Työpaikalla kyllä ollaan hyvissä väleissä ja meillä on hauskaa keskenämme. Kyllähän tästä vähän ikävä olo itselle tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan