Sain pertain ruokajakelusta vain kuivaa paahtoleipää ja 2vuokallista kananmuna ei ollenkaan lihaa tai leikkelettä tms ravitsevaa
Olisi ollut vaikka nukettia tai leikkelettä kinkku tms
Kommentit (30)
Se on sitten varmaan mentävä töihin.
Onko ap se sama vasuhullu, joka tänne kirjoittelee karuskivasuista ja kun on "sipsijä" ja "limssaa". Kirjoitustyyli ainakin on sama.
Leivästä saa kuituja ja kananmunasta proteiinia ja b vitamiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananmunat on hyviä! Monipuolisesti voi valmistaa. Milloinkas seuraava jakelu?
Ensi perjantaina ja postaa sitten taas kun sai 2 vuokallista kananmunaa ja kuivaa paahtoleipää eikä leikkelettä tai lihaa tai nukettia.
Kauppaan pitäisi lähteä. En osta leikkeleitä tai nugetteja. Lihastakaan en ole varma, sitä on kolmea sorttia pakasteessa.
Ei ruokajakelun pitäisi ollakaan ainoa ravintolähde. Leivitä voi tehdä lämpimiä leipiä, tai köyhiä ritareita tai vaikka käyttää voileipäkakkuun. Kananmuna puolestaan on monipuolinen raaka-aine.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap se sama vasuhullu, joka tänne kirjoittelee karuskivasuista ja kun on "sipsijä" ja "limssaa". Kirjoitustyyli ainakin on sama.
Enpäs ole ennen yhdistänytkään noita - karuskivasua olen joskus epäillyt itärajan takaa olevaksi trolliksi.
jankjankjank jankutijakutijankuti jank
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpäs ole ennen yhdistänytkään noita - karuskivasua olen joskus epäillyt itärajan takaa olevaksi trolliksi.
täällä on myös monta palstapirkkoa jotka päivystää 24/7 ilkeilemässä ja ilmiantamassa aloituksia harmaalta Sotkan divaanisohvalta käsin.
1. opettele kirjoittamaan. 2. opettele elättämään itse itsesi.
Vierailija kirjoitti:
1. opettele kirjoittamaan. 2. opettele elättämään itse itsesi.
Lopeta kiusaaminen
Taas yksi turha ihminen vaatimassa itselleen jotain lihaa. Olisit tyytyväinen edes siihen mitä sait. Osta onki ja mene kalaan, mutta ai niin.. sehän vaatii jotain vaivannäköä eikä se sovi sinun arvoosi.