Luahduttaako tupakointi?
Ja ei nyt moraalisaarnaa, terveysriskit tiedetään..
Kommentit (19)
Mun paino nousi hitosti kun lopetin :(
Tupakka vähentää näläntunnetta ja kiihdyttää aineenvaihduntaa. Sitä ennenaikaan lääkärit jopa määräsi paino pudotukseseen
Mitä se luahduttaminen on? Savoa kaiketi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se luahduttaminen on? Savoa kaiketi?
Se on murretta :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun paino nousi hitosti kun lopetin :(
Aion aloittaa uudestaan
Ei vaikuttanut mulla painoon tai näläntunteeseen mitenkään.
Toisaalta nykyään saa samalla rahamäärällä laihdutuslääkettä ilman tupakoinnin haittoja.
Siis jos on oikeasti ylipainoa, jotta lääkäri määrää lääkettä.
Ei, mutta lopettaminen saa jääskoben saranat koville.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta nykyään saa samalla rahamäärällä laihdutuslääkettä ilman tupakoinnin haittoja.
Mun bmi 25 . Tuskin saan
Ei laihduta, mutta tupakointi vähentää yleensä ruokahalua.
Pidemmän päälle tupakointi aiheuttaa kehossa tulehduksia ja stressiä, josta voi seurata lihomista. Varmuudella ajan kanssa luhistuu koko elimistö, iho menee huonoksi ja todennäköisesti aika pian alkaa tulla selluliittia ja muita ongelmia.
Venlafaxin laihduttaa ja terveellisempää kuin tupakointi. Jaksaakin tehdä vaikka ja mitä, on kuin piriste.
Vierailija kirjoitti:
Venlafaxin laihduttaa ja terveellisempää kuin tupakointi. Jaksaakin tehdä vaikka ja mitä, on kuin piriste.
Voxra on vielä tehokkaampi. Amfetamiinin johdannainen masennuslääke
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta lopettaminen saa jääskoben saranat koville.
Joo, mäkin uskon että se toimii lähinnä näin päin. Että lopettaessa tulee sitten korvattua napostelulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei laihduttamiseen tupakkaa tarvitse, eikä myöskään mitään laihdutuslääkkeitä. Vain itsekuria ja tietämystä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka vähentää näläntunnetta ja kiihdyttää aineenvaihduntaa. Sitä ennenaikaan lääkärit jopa määräsi paino pudotukseseen
Totta, aineenvaihdunta kiihtyy 7%.
Nikotiini vapauttaa maksasta glykogeenia, mikä puolestaan pitää verensokeria koko ajan hieman koholla ja viestittää aivoille, että syömiselle ei ole tarvetta. Sama homma terveyden kannalta huono juttu, mutta dieetin kannalta hyvä juttu.
Minä ainakin luahduin