Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nykyään naiset käyttää aika paljon sellaisia löysiä mekkoja

Vierailija
21.04.2024 |

Niin kokeilin sitten niitä itselleni. Ne on ihan kivannäköisiä, mutta jotenkin näytän niissä isommalta kuin oikeasti olen.

Ehkä ne sopivat paremmin hoikille tai pitkille naisille. Kokeilin sitten enemmän vartalonmyötäisiä mekkoja ja ne kyllä sopivat paremmin vartalolleni. 

Ei ehkä tosiaan kannata löysällä mekolla piilottaa vyötäröä, mikä on itselläni ihan hyvässä kunnossa. Pieni pömppö löytyy alavatsasta.

Mulla siis löytyy muotoja, varsinkin perseestä ja lantiolta, sääret ihan normaalinkokoiset. Sitten näissä trendikkäissä mekoissa on usein puhvihihat, niin nekään kyllä ei mun leveähköille hartioille ja käsille tee mitään positiivista.

Eli aion jatkossakin käyttää melko vartalonmyötäisiä mekkoja, vaikka en ole hoikka.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, paljon kangasta ympärillä ei ainakaan pienennä ihmistä-iso kuosi yhdistettynä (unikko) yhdistettynä telttaleikkaukseen on kaamea

Vierailija
2/3 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minäkin pidän eniten vartalonmyötäisistä mekoista, no tiimalasina tietysti haluaakin korostaa vyötäröä joka muuten katoaa sinne ison mekon helmoihin.

Lempimekkoni on sellainen neulos- kietaisutyyppinen eli siinä on valmiiksi leikkaus vyötäröllä ja sitten A-helma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin sellaisen omalla kokonumerolla, koska en voinut sovittaa sitä kuapasa. Näytän ihan lylleröltä sen mekon kanssa, kangasta melkein pakan verran ja ulotttuu polven korkeudelle. Näytti kivalle kaupassa, mutta ei olekaan kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme