Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako olla kateellinen exän kuviosta?

Vierailija
21.04.2024 |

Exäni teki lapsen vain muutama kuukausi eromme jälkeen toisen naisen kanssa. He eivät tosin seurustelleet silloin (jotain juttua vaan oli ainakin miehen sanojen mukaan, silti tekivät lapsen tarkoituksella) ja ex yritti mua takaisin kun nainen oli raskaana ja nyt taas kun lapsi on puolivuotias. Tällä naisellakin kuulema jo uusi mies tai ainakin joku säätö. Heillä kuitenkin yhteishuoltajuus ja mies rakastaa lastaan. 

Kannattaako tuosta kuviosta olla kateellinen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on sinulle ex niin anna hänen olla miten on. Minä en edes tiedä missä mun exä asuu. 

Vierailija
2/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kummallakaan ennestään lapsia? Paitsi exällä nyt tuo uuden suhteen myötä yksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen? Olisitko siis halunnut itse lapsen mutta exä kieltäytyi? Se on ainoa syy mikä tuossa voisi ärsyttää.

Vierailija
4/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kannattaa olla kateellinen. Heidän elämänsä on todennäköisesti todella ihanaa ja ongelmatonta. Katso vaikka instagramista.

Vierailija
5/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kummallakaan ennestään lapsia? Paitsi exällä nyt tuo uuden suhteen myötä yksi. 

Ei ole. Ja siis exällä ja tällä naisella ei ole suhdetta, eivät seurustele.

Vierailija
6/6 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin kannattaa miettiä, että miksi ja mistä olet kateellinen?

Jos toivot itsellesi lapsia, mitä voisit tehdä asialle?

Jos kaipaat kumppania, mitä voisit tehdä asialle?

Joskus kateus on myös herkkä tunnistamaan omia tarpeita, joita ei ole uskaltanut itselleen myöntää. Mieti, mitä se sinulle kertoo ja ala toimimaan sen mukaan niin mahdollisesti saat sellainen elämän kuin itseltäsi olet jostain syystä itseltäsi kieltänyt (arvot, tarpeet ja odotukset voivat muuttua).