Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika ajoi ylinopeutta moottoritiellä...

Vierailija
21.04.2024 |

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/74419680-1a9c-4177-9db5-a1265f38…

... ja valittaa kun hänet ohitetaan oikealta. Itse kuitenkin jumittaa vasemmalla kaistalla ja ainoa keino päästä ohi tällaisista Mikoista on mennä ohi oikealta. On vielä laittanut lehteen videon omasta virheestään.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole velvollisuutta tehdä ylinopeutta ajavalle tietä varsinkin kun oikean kaistan edessä olevat autot lähenevät ihan selvästi.

Vierailija
42/47 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei kyllä osata moottoritiellä vaihtaa kaistaa vasemmalta oikealle jos joku lähestyy takaa kovempaa,tässä hyvä esimerkki täydellisestä pösilöstä joka vielä kuvasi oman hölmöytensä.

Man kör rätt mycket men sällan i Finland. Sättet att hänga i vänster fil i kilometer efter kilometer är rätt unikt. Irritationen över det att de i vänsterfil blir omkörda i högerfil syns så, att de i vänsterfil till varje pris försöker hindra omkörningen genom att lyfta hastigheten.

Är mentalfall vanligare än normala chaufförer i Finland? Min egen erfarenhet tyder på att mentalfallen är i majoriteten hos er. Mika duger väl som exempel på en typisk finsk dåre bakom ratten.

Ajakaa te vaan edelleen siellä vasemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajat kaistaa vaihtamatta siellä oikealla kaistalla vasemmalla kaistalla ajavan, teitkö siis rikkeen? Oletetaan että kumpikaan ei aja ylinopeutta ja oikealla ajanut ei koko moottoritieajon aikana kertaakaan vaihtanut kaistaa ohituskaistalle. 

Onko minun siis hidastettava oma vauhtini siksi että joku pölvästi ajaa ohituskaistalla hitaampaa kuin minä.

Vierailija
44/47 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikealla kaistalla ylinopeutta ajava ohittaja rikkoo sääntöjä

Vierailija
45/47 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei kyllä osata moottoritiellä vaihtaa kaistaa vasemmalta oikealle jos joku lähestyy takaa kovempaa,tässä hyvä esimerkki täydellisestä pösilöstä joka vielä kuvasi oman hölmöytensä.

Man kör rätt mycket men sällan i Finland. Sättet att hänga i vänster fil i kilometer efter kilometer är rätt unikt. Irritationen över det att de i vänsterfil blir omkörda i högerfil syns så, att de i vänsterfil till varje pris försöker hindra omkörningen genom att lyfta hastigheten.

Är mentalfall vanligare än normala chaufförer i Finland? Min egen erfarenhet tyder på att mentalfallen är i majoriteten hos er. Mika duger väl som exempel på en typisk finsk dåre bakom ratten.

Jokos tomaatit on poimittavissa? Harmaan du tomater att Silja?

Vierailija
46/47 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajat kaistaa vaihtamatta siellä oikealla kaistalla vasemmalla kaistalla ajavan, teitkö siis rikkeen? Oletetaan että kumpikaan ei aja ylinopeutta ja oikealla ajanut ei koko moottoritieajon aikana kertaakaan vaihtanut kaistaa ohituskaistalle. 

Onko minun siis hidastettava oma vauhtini siksi että joku pölvästi ajaa ohituskaistalla hitaampaa kuin minä.

Juuri näin. Oikealla kaistalla ajava ei saa mennä vasemmalla ajavan ohi paitsi näissä mainituissa poikkeustapauksissa.

Vierailija
47/47 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys on myös että miten tällainen juttu voi päästä läpi lehteen ja valtakunnalliseen "levitykseen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi