Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen saisi houkuteltua käyttämään kumia?

Vierailija
21.04.2024 |

Olisko siskoilla mitään kikkaa tähän?

Mies ei kuulemma kumeja käytä ja en haluaisi aloittaa hormonaalista ehkäisyä. Kävin jo kerran hakemassa jälkiehkäisynkin.

Kommentit (77)

61/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse eikä pidä houkutella yhtään mitään. Kondomin käyttö on asia, josta riittää pelkkä sanominen, Ja jos ei kelpaa, mies on ilman. Seksiin kuuluu vastuullisuus. Ja vastuullisuutta on se, ettei seksiä harrasteta ilman ehkäisyä ellei halua lapsia. Näin toimii aikuiset vastuulliset ihmiset. 

Niinpä. Kyllä silloin mies ei oikeasti edes halua, jos ei kondomia suostu pukemaan. Eri asia tietysti jos olisi esim. paha kumiallergia tms. Terveyttään ei kenenkään kannata uhrata toisen takia.

Kondomeita tehdään ainakin neljästä eri materiaalista: lateksi on se perinteisin, mutta on myös polyuretaanista, polyisopreenistä ja hartsista valmistettuja kondomeja.Ei liene todennäköistä, että on noille kaikille allerginen. Kumista ehdottomasti kieltäytyvä mies on ääliö ja luulisi miehiä myös kiinnostavan se, että hormonaalinen ehkäisy vähentää monien naisten haluja.

Laatuseksiä voi harrastaa myös ilman yhdyntää: ihmisillä on kädet ja suu. Eräässä ihmisuhteessani mentiin lähes pelkästään tällä enkä todellakaan valittanut.

Vierailija
62/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tässä näkyy ihmisten suhdepreferenssien ero. Eli toiselle tärkeintä on että seksi on tietynlaista, ja sitten etsitään kumppani joka on myös muuten miellyttävä. Ja toiselle tärkeintä on kumppanin sopivuus muuten, ja toimiva seksi on sitten mukava lisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko kumin kanssa tai kokonaan ilman seksiä. Yksinkertaista.

Mua ihmetyttää että eikö teitä huoleta sukupuolitaudit näiden "tosimies ei kumia käytä" -tyyppien kanssa. Aivan varmasti ovat vetäneet paljaalla muidenkin kanssa ja kaikki sukupuolitaudit ei anna mitään oireita tai tai oireet tulee myöhemmin, jolloin on jo tartuttanut tautia ympäri kylää.

Paljaalla ehdottomasti, ellei kumppani toisin pyydä. Otetaan sitä riski joka päivä liikkuessa liikenteessäkin, tupakasta ja alkoholista saa syövän ja sokerista diabeteksen. Ilman mitään jännitystä elämä käy tylsäksi. 

Ketään en ole pakottanut, edellinen kertapano jota nainen itse tuli hakemaan minulta, oli suojaamaton. Kysyin sentään pannessa, että "sisään vai ulos". Itse vastasi "sisään, minulla on kierukka". Olimme vastuuttomia nelikymppisiä, hyi meitä. Tunsimme toki molemmat toisemme pintapuoli

Tähänhän se kiteytyy!

Kierukka on erinomainen sinkkunaisen ehkäisyväline. Voi antaa jännikselle paljaalla ja ottaa rojut ränniin, kun oma vuoro osuu kohdalle!

Paljaalla ja sisään on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
64/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. En ikinä suostuis ilman kortsua.

Vierailija
65/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset itse käytä,oletko ihan avuton?

Vierailija
66/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä ilman kumia. Tai jätät sen tyypin.

Uudessa suhteessa toki kumilla, mutta pidemmän päälle minä miehenä jätän sellaisen naisen, jonka kanssa ainoa vaihtoehto on kumin käyttö seksissä. Ei ihan suoraan sanottuna maistu pidemmän päälle, kun se kumi kuitenkin heikentää sitä tuntumaa niin paljon. Ja kyllä, tästä saa valittaa ihan niin paljon kuin haluaa, mutta tuon minun valintani.

Kyllähän se niin paljon paremmalta tuntuu naisestakin, joten vakisuhteessa ilman muuta kumit pois. 

Vierailija
67/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudessa suhteessa toki kumilla, mutta pidemmän päälle minä miehenä jätän sellaisen naisen, jonka kanssa ainoa vaihtoehto on kumin käyttö seksissä. Ei ihan suoraan sanottuna maistu pidemmän päälle, kun se kumi kuitenkin heikentää sitä tuntumaa niin paljon. Ja kyllä, tästä saa valittaa ihan niin paljon kuin haluaa, mutta tuon minun valintani.

Miksi edes ryhdyt suhteeseen naisen kanssa jolle ainoa vaihtoehto on kumin käyttö? Eikö ole tapana keskustella asioista?

Mitä sinä sekoilet? Kysytkö sinä tuota jo heti alkuun ensimmäisellä kerralla? Eiköhän tuo liene asioita, jotka usein paljastuvat vähitellen. 

Ja vastauksena kysymykseen, niin en edes ala suhteeseen sellaisen naisen kanssa, jolle ainoa vaihtoehto pidemmän päälle on kumin käyttö ja jos se tulee heti ilmi, että kanta on tuo vaan pistän kiertoon seuraavan riesaksi. 

Vierailija
68/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo sun siskosi, mutta hankkisin miehen joka välittää sen verran musta että sen värkin tunkeminen suojapukuun ei ole maailman isoin ongelma.

Vierailija
69/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, että mieheni käyttäisi kumia. Vaginani tarvitsee säännöllisesti spermaa pysyäkseen timmissä kunnossa. Spermassa olevat hormonit ovat eduksi naisen terveydelle ja seksuaalisuudelle.

Miksi et laitata hormonikierukkaa? Siitä ei tule haittavaikutuksia ja ehkäisyvarmuus on 99,9999999%? Voihan teistä jompikumpi tehdä myös sterilisaation.

Vierailija
70/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumit ei kuulu hyvään seksiin. Se on vähän sama kun söisit suklaata käärepapereineen. Korstu vie nautinnosta 79 prosenttia

Vierailija
71/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä suhteessa mentiin ihan suu anus linjalla ei vaginaan ei juurikaan koskettu mulkulla ja homma toimi eli orkku tuli ja mälli lensi peräsuoleen korahdellen  bueno juttu

Vierailija
72/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes ryhdyt suhteeseen naisen kanssa jolle ainoa vaihtoehto on kumin käyttö? Eikö ole tapana keskustella asioista?

Mitä sinä sekoilet? Kysytkö sinä tuota jo heti alkuun ensimmäisellä kerralla? Eiköhän tuo liene asioita, jotka usein paljastuvat vähitellen. 

Ja vastauksena kysymykseen, niin en edes ala suht

"Uudessa suhteessa toki kumilla, mutta pidemmän päälle minä miehenä jätän"... Sinä itse puhuit suhteesta.

Ja  vastauksena kysymykseen, niin kyllä keskustelen näistäkin asiaoista siinä vaiheessa kun alkaa olla tekeillä suhde.

Vierailija
73/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen provo jolla saa kukkahatut ihan pihiseen miesvihaa. Ettekö kyseenalaista mitään kun näette hyvän syyn moittia toisen käytöstä. 

Vierailija
74/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun se kumi ei ole varma keino raskauden ehkäisyyn. Pitäisi keksi joku muu tai sitten kumin lisänä joku muu.

Vierailija
75/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudit on syy, miksi ei saisi harrastaa seksiä ilman kondomia. Keneenkään ei voi täysin luottaa. Aika moni nainen on saanut pitkäaikaiselta kumppaniltaan esim. Klamydian. 

Vierailija
76/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitaudit on syy, miksi ei saisi harrastaa seksiä ilman kondomia. Keneenkään ei voi täysin luottaa. Aika moni nainen on saanut pitkäaikaiselta kumppaniltaan esim. Klamydian. 

Eli pitää jättää sitten lapsetkin tekemättä mielestäsi. Jos vaikka saa Klamydian.

Vierailija
77/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä trollaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän