Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen saisi houkuteltua käyttämään kumia?

Vierailija
21.04.2024 |

Olisko siskoilla mitään kikkaa tähän?

Mies ei kuulemma kumeja käytä ja en haluaisi aloittaa hormonaalista ehkäisyä. Kävin jo kerran hakemassa jälkiehkäisynkin.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tarvinnut houkutella. Vain yhdelle piti erikseen selventää, että hän saa  valita, joko kumilla tai ilman. Valitsi mieluummin käyttää kumia kuin olla kokonaan ilman.

Ei sellainen mies oikeastaan edes tosissaan halua, jos ei suostu käyttämään kumia. 

Yhden illan jutussa ja suhteen alussa tuo tietenkin toimii noin. Pidempään en ala kumilla pelleilemään, sitten etsitään seuraava ja parempi tapaus.

Vierailija
42/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen ratkaisee ongelmasi.

Moinen tautipesä kannattaa jättää. 

Ansaitset parempaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kumin kanssa tai kokonaan ilman seksiä. Yksinkertaista.

Mua ihmetyttää että eikö teitä huoleta sukupuolitaudit näiden "tosimies ei kumia käytä" -tyyppien kanssa. Aivan varmasti ovat vetäneet paljaalla muidenkin kanssa ja kaikki sukupuolitaudit ei anna mitään oireita tai tai oireet tulee myöhemmin, jolloin on jo tartuttanut tautia ympäri kylää.

Vierailija
44/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää että eikö teitä huoleta sukupuolitaudit näiden "tosimies ei kumia käytä" -tyyppien kanssa. Aivan varmasti ovat vetäneet paljaalla muidenkin kanssa ja kaikki sukupuolitaudit ei anna mitään oireita tai tai oireet tulee myöhemmin, jolloin on jo tartuttanut tautia ympäri kylää.

Ap lopettaa siis vonkauksen ja hyväksyy inceliytensä.

Vierailija
45/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä ilman kumia. Tai jätät sen tyypin.

Uudessa suhteessa toki kumilla, mutta pidemmän päälle minä miehenä jätän sellaisen naisen, jonka kanssa ainoa vaihtoehto on kumin käyttö seksissä. Ei ihan suoraan sanottuna maistu pidemmän päälle, kun se kumi kuitenkin heikentää sitä tuntumaa niin paljon. Ja kyllä, tästä saa valittaa ihan niin paljon kuin haluaa, mutta tuon minun valintani.

Miksi edes ryhdyt suhteeseen naisen kanssa jolle ainoa vaihtoehto on kumin käyttö? Eikö ole tapana keskustella asioista?

Vierailija
46/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tarvinnut houkutella. Vain yhdelle piti erikseen selventää, että hän saa  valita, joko kumilla tai ilman. Valitsi mieluummin käyttää kumia kuin olla kokonaan ilman.

Ei sellainen mies oikeastaan edes tosissaan halua, jos ei suostu käyttämään kumia. 

Yhden illan jutussa ja suhteen alussa tuo tietenkin toimii noin. Pidempään en ala kumilla pelleilemään, sitten etsitään seuraava ja parempi tapaus.

Minä olen ainakin ihan sinkku. Monesti olen varautunut, kumeja kyllä löytyy, mutta mies ei halua sellaista pitää. Varsinkaan, jos ollaan yhtään humalassa. Suikkarin yhteydessä moni mies haluaa myös kumin välistä pois. Ja jotenkin tulee sellaisen miellyttämisenhalu, niin annan sitten ilman kumia.

Vierailija
47/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on "VV". Vasektomia vakisuhteessa.

Toiminut hyvin.

Kumimuistot ei juuri koskaan ole olleet hyviä.

Jos on "liian nuori" vasektomiaan noin henkisesti, niin siemenet jäihin ensin.

Vierailija
48/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on asenne kysymys. Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta ja ehkäisynä kondomi. Eipä ole suhteelle tästä ollut haittaa. En halua tunkea itseäni täyteen hormoneita ja kärsiä sivuvaikutuksia. Kondomi on ollut kätevä ja ainakin tähän asti luotettava väline.

Vierailija
49/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on asenne kysymys. Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta ja ehkäisynä kondomi. Eipä ole suhteelle tästä ollut haittaa. En halua tunkea itseäni täyteen hormoneita ja kärsiä sivuvaikutuksia. Kondomi on ollut kätevä ja ainakin tähän asti luotettava väline.

10v paskaa seksiä.

Vierailija
50/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaaa kakkosta jälkkäriksi?

Vierailija
51/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10v paskaa seksiä.

Olen pahoillani jos sinulla on näin ollut, meidän puolesta et voi puhua.

Vierailija
52/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa sun kommentissasi esiintyy yksi ja sama sana. Arvaatko mistä oikein puhun?

Vierailija
53/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa sun kommentissasi esiintyy yksi ja sama sana. Arvaatko mistä oikein puhun?

Täällä puhutaan ap:n vonkaamisesta ja inceliydellä uhittelusta.

Vierailija
54/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ei halunnut kumia. Olimme joku vuosi aiemmin olleet kevyemmässä suhteessa ja silloin minulla oli vielä hormoniehkäisy, josta sitten terveyssyistä jouduin luopumaan, ja nyt hän sitten kiukutteli että miten niin en nyt muka pysty pillereitä käyttämään. Oli jopa naispuolisilta kavereiltaan konsultoinut että miten voisin ehkäisyni hoitaa, ettei hänen tarvitsisi kumia käyttää. Lopulta hän sitten suostui kerran kumia kokeilemaan ja siitä asti sitä käytettiin.

Jossakin vaiheessa päätin laittaa kuparikierukan, koska kumi rikkoutui liian usein ja jouduin hakemaan jälkiehkäisyjä. Nyt mies sitten ensimmäisillä seksikerroilla panikoi, että "ota se pois!!!", kun langat joko pistelivät häntä tai sitten hän nettiopiskelunsa perusteella kuvitteli niiden pistelevän. No en todellakaan lähtenyt otattamaan sitä pois. Sanoin kyllä, että kun hän kumista nyt niin kovasti piti, niin hän voisi tietysti käyttää sitä lisänä, niin että se suojelisi häntä kierukan langoilta. Valitus langoista loppui.

Aiemmin elämässäni olin taipunut kaikkeen miehiä miellyttääkseni, vaikka se olisi ollut omalle terveydelleni kuinka haitallista hyvänsä. Tuossa vaiheessa onneksi alkoi jonkinlainen selkäranka rakentua.

Vierailija
55/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan ap:n vonkaamisesta ja inceliydellä uhittelusta.

"Miten miehen saisi houkuteltua käyttämään kumia?"

Palstalla on tosiaan muutama henkilö, jotka vastaavat samalla lailla riippumatta siitä, mitä aloituksessa kerrotaan. Sinä olet yksi heistä.

Vierailija
56/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on tosiaan muutama henkilö, jotka vastaavat samalla lailla riippumatta siitä, mitä aloituksessa kerrotaan. Sinä olet yksi heistä.

Ymmärsitkö mitä siinä aloituksessa kerrottiin?

Ap vonkaa seksiä kumin kanssa mies ei sitä halua!

Ap voi tietysti olla ilman, jolloin ap on incel.

Vierailija
57/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on tosiaan muutama henkilö, jotka vastaavat samalla lailla riippumatta siitä, mitä aloituksessa kerrotaan. 

Vierailija
58/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on tosiaan muutama henkilö, jotka vastaavat samalla lailla riippumatta siitä, mitä aloituksessa kerrotaan. 

Palstalla on tosiaan muutama henkilö, jotka vastaavat samalla lailla riippumatta siitä, mitä kerrotaan. Sinä olet yksi heistä.

Vierailija
59/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt spärdäriä viimeksi silloin, kun tyttöystävä (nyk. vaimo) oli 17v. Siitä on yli 30v, enkä tässä elämässä aio enää kortsuihin koskea.

Vierailija
60/77 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla ehdottomasti, ellei kumppani toisin pyydä. Otetaan sitä riski joka päivä liikkuessa liikenteessäkin, tupakasta ja alkoholista saa syövän ja sokerista diabeteksen. Ilman mitään jännitystä elämä käy tylsäksi. 

Ketään en ole pakottanut, edellinen kertapano jota nainen itse tuli hakemaan minulta, oli suojaamaton. Kysyin sentään pannessa, että "sisään vai ulos". Itse vastasi "sisään, minulla on kierukka". Olimme vastuuttomia nelikymppisiä, hyi meitä. Tunsimme toki molemmat toisemme pintapuolisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän