Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pillifarkut tullu takas muotiin vai oliko maalaiset eksyneet tänään stadiin?

Vierailija
20.04.2024 |

Näkyi paljon mustia ihonmyötäisiä pöksyjä tänään.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole aavistustakaan mikä milloinkin on muotia. Olen ikäni pukeutunut kuten itse olen halunnut, niin ennen kaupungissa syntyneenä ja keski-ikäiseksi asuneena ja nyt maalla asuessani. Tarkoitan siis kaupunkia enkä mitään Lappeenrantaa tai Lahtea.

Sama täällä. On sen verran itseluottamusta ettei tarvi kulkea jonkun muotilauman mukana ja hankkia uusia vaatteita heti kun joku naistenlehti tai influensserit kertovat mikä milloinkin on muotia. Lisäksi nykyään muoti muuttuu niin nopeasti ettei vaatteita tarvi kauan hillota kaapissa kun ne ovat taas uudestaan muotia (jos sillä nyt on jotain väliä). 

Ja se oma tyyli tulee nykyisin niin usein muotiin, että sopivasti on entiset vaatteet loppuun kuluneet, kun kaupoista saa taas itselleen sopivaa vaatetta.

Vierailija
42/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillit on taas muotia. Voguekin kirjoittaa, miten pillit puetaan uudella tavalla. Ei tainneet leveälahkeiset myydä tarpeeksi hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10e

Vierailija
44/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milleniaalina en ikinä suostuisi pukemaan päälleni sellaisia hehtaarihousuja joita teinit nykyään käyttävät. Olkoot vaikka kuinka muotia, minusta ne vain ovat erittäin rumat. 

Vierailija
45/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän Mac Dreams farkkuja, oli muoti mikä tahansa. Istuvat kuin hansikas käteen ja ovat mukavat päällä. 

T: nainen 63 v.

Googlasin. Ihan ok. Itse kaipaan keskisinisiä farkkuja, näyttävät hyvältä lähes minkälaisen yläosan kanssa. 

Vierailija
46/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat farkut olleet kai 15 v, ei pillit mutta ei liian leveät lahkeet, harvoin käytän farkkuja

Vierailija
47/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeät, istuu  hyvin, ei  kierrä  ja  hierrä. Pidän  loppuun  asti  vaatteet, turhaa  en  osta.   5 v nyt  lemppari farkut  olleet  kovassa  käytössä.  Seuraava  ostos  on  verkkarit, niitä  tarvii  myös  kovasti. Tietty  malli ja  merkki on  tiedossa, hyvin  tyytyväinen  ollut.

Vierailija
48/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveälahkeiset näyttävät hyvältä pitkän mallin päällä. Mutta ei alle 174 cm päällä. Vähän aikaa käytin itse mutta kompastuin lahkeisiin 😌

Ovat erittäin epäkäytännölliset. 

Vierailija
49/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pilleistä. Mutta kun nyt on palanneet myös caprit muotiin! Mun tytär sanoi vielä viime kesänä, ettei aio ikinä pukea capreja päälleen. Lasken nyt huvikseni kuukausia, koska sillä on caprit jalassa...

Vierailija
50/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalta  sinne  päin  on  suurin  osa  muuttanut   =) ehkä  sinäkin  joskus.

Vierailija
51/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän kesän muoti maailmalla: tiukat caprit 

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010325513.html

Yök. En ole ikinä tykännyt capri housuista.

Vierailija
52/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa mikä on muotia ja mikä ei, eikä kiinnosta. Valitsen vaatteeni sen mukaan, mikä miellyttää omaa silmääni ja mikä tuntuu mukavalta päällä. Olen sellainen monien kauhistelema legginssityyppi - pidän legginssejä lähes aina myös treenien ulkopuolella. Oletan etten pukeudu muodin mukaan mutta mitä väliä.

Vierailija
53/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveälahkeisia en enää päälleni laita 70-luvun jälkeen. Tiellä joka paikassa ja karsean näköiset. Joka vuosi muotilehdet niitä yrittää tuoda takaisin mutta suomalaiset ei ainakaan käytä.

Vierailija
54/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pehmeät, istuu  hyvin, ei  kierrä  ja  hierrä. Pidän  loppuun  asti  vaatteet, turhaa  en  osta.   5 v nyt  lemppari farkut  olleet  kovassa  käytössä.  Seuraava  ostos  on  verkkarit, niitä  tarvii  myös  kovasti. Tietty  malli ja  merkki on  tiedossa, hyvin  tyytyväinen  ollut.

Tiedätkö, että sanojen väliin riittää yksi välilyönti.

Vierailija
55/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteelle jos menet, niin siellä ei kyllä pillejä näy. Muualla kyllä on näkynyt kokoajan.

Luulen, että ap on 13-vuotias. 

Vierailija
56/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän kesän muoti maailmalla: tiukat caprit 

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010325513.html

Yök. En ole ikinä tykännyt capri housuista.

Ei ole pakko pukeutua niihin 

Vierailija
57/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika on ihanaa, koska kaikki käy ja kaikkea on runsain valikoimin tarjolla.

Teinien pintamuoti vaihtuu monta kertaa vuodessa, mutta meille muille on kaiken aikaa kaikenlaisia vaatteita, värejä ja lahkeita. Hirveän huojentavaa verrattuna menneisiin vuosikymmeniin, jolloin oli kaupoissa usein tasan muutamaa muotiväriä tai samannäköisiä lahkeita. 

Vierailija
58/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysätkin farkut muuttuu pillifarkuiksi kun syö tarpeeksi.

Vierailija
59/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enää ikinä pillifarkkuja. Vihasin niiden pukemista ja varsinkin riisumista

Vierailija
60/68 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon ihmisen kuopasta kiinni millaiset farkut sopii jalkaa ja mikä näyttää hyvältä .

Lökäfarkut voi sopia joillekin hyvin joilla ei oikein pillit istu..lökäfarkkuja on myös kapeilla lahkeilla ..  e telttafarkut eli lökär leveillä lahkeilla näyttää jo hieman naurettavalta.