Onko pillifarkut tullu takas muotiin vai oliko maalaiset eksyneet tänään stadiin?
Näkyi paljon mustia ihonmyötäisiä pöksyjä tänään.
Kommentit (68)
Pillit on taas muotia. Voguekin kirjoittaa, miten pillit puetaan uudella tavalla. Ei tainneet leveälahkeiset myydä tarpeeksi hyvin...
Milleniaalina en ikinä suostuisi pukemaan päälleni sellaisia hehtaarihousuja joita teinit nykyään käyttävät. Olkoot vaikka kuinka muotia, minusta ne vain ovat erittäin rumat.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän Mac Dreams farkkuja, oli muoti mikä tahansa. Istuvat kuin hansikas käteen ja ovat mukavat päällä.
T: nainen 63 v.
Googlasin. Ihan ok. Itse kaipaan keskisinisiä farkkuja, näyttävät hyvältä lähes minkälaisen yläosan kanssa.
samat farkut olleet kai 15 v, ei pillit mutta ei liian leveät lahkeet, harvoin käytän farkkuja
Pehmeät, istuu hyvin, ei kierrä ja hierrä. Pidän loppuun asti vaatteet, turhaa en osta. 5 v nyt lemppari farkut olleet kovassa käytössä. Seuraava ostos on verkkarit, niitä tarvii myös kovasti. Tietty malli ja merkki on tiedossa, hyvin tyytyväinen ollut.
Leveälahkeiset näyttävät hyvältä pitkän mallin päällä. Mutta ei alle 174 cm päällä. Vähän aikaa käytin itse mutta kompastuin lahkeisiin 😌
Ovat erittäin epäkäytännölliset.
Mitäs pilleistä. Mutta kun nyt on palanneet myös caprit muotiin! Mun tytär sanoi vielä viime kesänä, ettei aio ikinä pukea capreja päälleen. Lasken nyt huvikseni kuukausia, koska sillä on caprit jalassa...
Maalta sinne päin on suurin osa muuttanut =) ehkä sinäkin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Tän kesän muoti maailmalla: tiukat caprit
Yök. En ole ikinä tykännyt capri housuista.
Ei mitään tietoa mikä on muotia ja mikä ei, eikä kiinnosta. Valitsen vaatteeni sen mukaan, mikä miellyttää omaa silmääni ja mikä tuntuu mukavalta päällä. Olen sellainen monien kauhistelema legginssityyppi - pidän legginssejä lähes aina myös treenien ulkopuolella. Oletan etten pukeudu muodin mukaan mutta mitä väliä.
Leveälahkeisia en enää päälleni laita 70-luvun jälkeen. Tiellä joka paikassa ja karsean näköiset. Joka vuosi muotilehdet niitä yrittää tuoda takaisin mutta suomalaiset ei ainakaan käytä.
Vierailija kirjoitti:
Pehmeät, istuu hyvin, ei kierrä ja hierrä. Pidän loppuun asti vaatteet, turhaa en osta. 5 v nyt lemppari farkut olleet kovassa käytössä. Seuraava ostos on verkkarit, niitä tarvii myös kovasti. Tietty malli ja merkki on tiedossa, hyvin tyytyväinen ollut.
Tiedätkö, että sanojen väliin riittää yksi välilyönti.
Vierailija kirjoitti:
Yläasteelle jos menet, niin siellä ei kyllä pillejä näy. Muualla kyllä on näkynyt kokoajan.
Luulen, että ap on 13-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän kesän muoti maailmalla: tiukat caprit
Yök. En ole ikinä tykännyt capri housuista.
Ei ole pakko pukeutua niihin
Nykyaika on ihanaa, koska kaikki käy ja kaikkea on runsain valikoimin tarjolla.
Teinien pintamuoti vaihtuu monta kertaa vuodessa, mutta meille muille on kaiken aikaa kaikenlaisia vaatteita, värejä ja lahkeita. Hirveän huojentavaa verrattuna menneisiin vuosikymmeniin, jolloin oli kaupoissa usein tasan muutamaa muotiväriä tai samannäköisiä lahkeita.
Löysätkin farkut muuttuu pillifarkuiksi kun syö tarpeeksi.
En osta enää ikinä pillifarkkuja. Vihasin niiden pukemista ja varsinkin riisumista
Se on paljon ihmisen kuopasta kiinni millaiset farkut sopii jalkaa ja mikä näyttää hyvältä .
Lökäfarkut voi sopia joillekin hyvin joilla ei oikein pillit istu..lökäfarkkuja on myös kapeilla lahkeilla .. e telttafarkut eli lökär leveillä lahkeilla näyttää jo hieman naurettavalta.
Ja se oma tyyli tulee nykyisin niin usein muotiin, että sopivasti on entiset vaatteet loppuun kuluneet, kun kaupoista saa taas itselleen sopivaa vaatetta.