Onko pillifarkut tullu takas muotiin vai oliko maalaiset eksyneet tänään stadiin?
Näkyi paljon mustia ihonmyötäisiä pöksyjä tänään.
Kommentit (68)
Nythän on ysärin loppu/2000 luvun alku taas vaatteissa muodissa. En ole vieläkään toipunut siitä tyylistä joten kyllä, kuljen varmaan hautaan asti korkeavyötäröisissä pillifarkuissa. Vaikka sitten luultaisiinkin landepaukuksi. Onneksi minä, 4. polven helsinkiläisenä, omaan sellaisen itsetunnon 3ttei paljoa haittaa jos luullaan maalaiseksi, he kun tuppaa olemaan aika mukavaa porukkaa yleensä.
Nimim.
-88
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut samat farkut 90 luvulta saakka ja kas vain ...nyt samoista farkuista on tullut nuorisomuotia..
Nyt sitten katsellaan nenän vartta kun vanha setä pitää nuorten farkkuja jalassa...
P.s seuraavaksi tulee muotiin taas ne valkoiset farkut jotka oli iso In 2000 luvun vaihteessa
Valkoiset farkut on jo muotia :)
Mä olennjo ostanut sellaiset itselleni.
Mustat legginsit/trikoot on vain yksinkertaisesti helpot yhistää melkein mihin vaan 😊 Varsinkin nyt kun oon raskaana enkä oo viittiny liiaksi äitiysvaatteita ostaa, lähinnä vain mustat äitiyslegginsit oon ostanu, nii niissä on kätevintä kulkea, kun ei mekkokelikään vielä ole.
Leveät housut on kans kivat, mutta tykkään käyttää usein pitkiä alle polven ylttäviä villakangastakkeja, niiden kanssa mun silmää miellyttää enemmän ihonmyötäiset housut.
Olin nuori joskus 19790 ja jo silloin oli pillifarkkuja.
Ne mikään uusi keksintö ole
Käytän ns. aitoja mustia pillifarkkuja, joskus sinisiäkin. Ikää näillä taitaa olla jo ainakin 20 v., ei edes reikiä - ei aitoja eikä tehtyjä. En seuraa muotia, ei kiinnosta eikä ole koskaan kiinnostanut. Sopivat hyvin päälle, mukava olla.
N66 PKS
Tuskin kumpaakaan. Moni pukeutuu miten haluaa. Mä en seuraa muotia.
Jaa että pitäisi pukeutua vain ns. muodissa oleviin vaatteisiin? Kalliiksi tulisi, jos aina pitäisi olla vähän väliä muuttuvan muodin mukainen. Pukeudun just niin kuin haluan ja vähät välitän muiden mielipiteistä.
Ylisuuret telttalahjefarkut on k a r s e i t a ! Yläasteen nurkilla noita näkee nuorten neitien päällä juuri nyt. Hoikkia kun vielä paljolti ovat, niin korostuu ylisuurten pöksyjen suhteettomuus. Isin kaapistako farkut napattu? Itse viisikymppinen enkä todellakaan kuuntele ulkoatulevia ohjeita, mitä milloinkin pitää olla päällä. Muodit sitä paitsi vaihtuvat tiuhaan tahtiin, nykyään nopeammin kuin aikaisemmin. Kaapista löytyy kapeaa ja leveää lahjetta, puen päälle fiiliksen mukaan mitä milloinkin. Luontaista tyylitajua ja itsevarmuutta kun on, ei tartte kysellä muiden mielipidettä. Toivoisin samaa nuorilta tytöiltä: kuunnelkaa omaa intuitiotanne älkääkä olko jonkun maksetun tyhjäpää-tiktök-ankkahuuli-gurun johdateltavana.
Tän kesän muoti maailmalla: tiukat caprit
Ratkaisu tähän AP:n ongelmaan on olla pukeutumatta mihinkään farkkuihin. Kuuminta muotia kun on tällä hetkellä vetää pelkät pikkarit pelkkien sukkisten päälle. Joku avonainen paita ylävartalon peitteeksi. Vain juntti pukeutuu farkkuihin lahkeen leveydestä riippumatta.
Kylmällä ihonmyötäistä, lämpimällä väljempää.
Vierailija kirjoitti:
Kylmällä ihonmyötäistä, lämpimällä väljempää.
Ootko tosissasi tuon eka ohjeen osalta? Minä pidän sitä varmana tapana palella.
Onko ne joskus ollut pois muodista?
Mulla olisi vanhat telttafarkut 90 luvulta vielä säilössä .hyväkuntoiset sellaiset ja kalliit merkki farkut..en heittänyt aikoinaan pois koska oli niin hyväkuntoiset..
Nyt pohdis että jos ne on nyt niin haluttua muotia että miksen rahaataisi ja laittaisi myyntiin.
Paljon ehdotatte hintaa..noista halutusta vintage vaatteista maksetaan tiettävästi erittäin hyvin
Voi kamala! Tämä aihepiiri onkin niitä minua eniten huolestuttavia!
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän pillifarkkuja. En ole muodin orja.
En ole huomioinut koska edes olisi ollut "muodista" pois kun näen niitä aivan päivittäin ihmisten käyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi vanhat telttafarkut 90 luvulta vielä säilössä .hyväkuntoiset sellaiset ja kalliit merkki farkut..en heittänyt aikoinaan pois koska oli niin hyväkuntoiset..
Nyt pohdis että jos ne on nyt niin haluttua muotia että miksen rahaataisi ja laittaisi myyntiin.
Paljon ehdotatte hintaa..noista halutusta vintage vaatteista maksetaan tiettävästi erittäin hyvin
Kokeile laittaa sata euroa..halutusta uniikki vaatteesta maksetaan vaikka mitä.
Pillifarkut on aina olleet enemmän kaupunkilaisten juttu. AP olet vähän jäänyt jälkeen.
Kyllä. Ellei nyt niin ainakin syksyllä. Toki leveälahkeiset ovat vielä muotia.
Helsingissä ei ilmeisesti ole yhtään itsenäisesti ajattelevaa persoonallista pukeutujaa vaan kaikki menee massan mukana. Varmaan oli kyse maalta tulleista ihmisistä jotka pukeutuvat rohkeasti juuuri niin kuin itse haluavat eivätkä pukeudu vain lampaina täsmälleen niin kuin kaikki muutkin.