Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pillifarkut tullu takas muotiin vai oliko maalaiset eksyneet tänään stadiin?

Vierailija
20.04.2024 |

Näkyi paljon mustia ihonmyötäisiä pöksyjä tänään.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset tuulettaa itseänsä 

Vierailija
2/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aavistustakaan mikä milloinkin on muotia. Olen ikäni pukeutunut kuten itse olen halunnut, niin ennen kaupungissa syntyneenä ja keski-ikäiseksi asuneena ja nyt maalla asuessani. Tarkoitan siis kaupunkia enkä mitään Lappeenrantaa tai Lahtea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole aavistustakaan mikä milloinkin on muotia. Olen ikäni pukeutunut kuten itse olen halunnut, niin ennen kaupungissa syntyneenä ja keski-ikäiseksi asuneena ja nyt maalla asuessani. Tarkoitan siis kaupunkia enkä mitään Lappeenrantaa tai Lahtea.

Sama täällä. On sen verran itseluottamusta ettei tarvi kulkea jonkun muotilauman mukana ja hankkia uusia vaatteita heti kun joku naistenlehti tai influensserit kertovat mikä milloinkin on muotia. Lisäksi nykyään muoti muuttuu niin nopeasti ettei vaatteita tarvi kauan hillota kaapissa kun ne ovat taas uudestaan muotia (jos sillä nyt on jotain väliä). 

Vierailija
4/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin yhdentekevää minkälaiset ne farkut on. Kunhan jalkaan mahtuvat.

Vierailija
5/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan vauva-palstan muotitoimittajalta kysy mitä puetaan. Laitan mitä itseäni huvittaa. 

Vierailija
6/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muotia ole se, mitä on ÄO59 sometyrkkyjen päälllä.  Hiuksista varpaisiin asti joka osa vaihdettu, niin huonot ulkonäkögeenit. Lisäksi ei älyä, joten kuulivat alimpaan,,,,,ei lukiota,ei yliopistoa, vaan luokalle jääntivaara jo alakoulussa,

ja sellaiset määräisi muodin,,älä naurata!

Vierailija
7/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että pelkästään maalla on tapana käyttää pillifarkkuja. En itse asiassa olisi heti hoksannut. 

Asun maalla, enkä ole nähnyt täällä kuukausiin kenellekään pillifarkkuja. 

Muotia = trendejä en muutoinkaan seuraa. En seurannut kaupungissa asuessanikaan.

Vierailija
8/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat seuraa muotia...

Vierailija
9/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pillifarkkuja. En ole muodin orja.

Vierailija
10/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä oli kyse? Alle 40.v?

Vierailija
11/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua apua nyt ap äkkiä selvittämään tik tökistä mitkä on luvalliset housut tänään ja paljonko sinun pitää pulittaa pikamuotiliikkeeseen saadaksesi taas uudet lapsior jien valmistamat kertakäyttöturhakkeet ! ! !

Pitääkö olla reiät symmetrisesti peffassa vai riittääkö maata laahaava itsekseen reiittyvä lahje, onko mikä sävy sallittu ja katso vielä kiikarilla näkyykö naapuritalon trendisetterillä varmasti sama malli. Nimimerkki Epävarmuus

Vierailija
13/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit käyttää lökäfarkkuja. Timmit kireitä.

Lähiövalaille tiedoksi.

Vierailija
14/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan  pillufarkut

Vierailija
15/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Kaikki pitäisi varmaan pukeutua siihen samaan muoti ilmiöön joka nyt on taas 90 luvun alusta tullut muotiin..

Vierailija
16/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samat farkut 90 luvulta saakka ja kas vain ...nyt samoista farkuista on tullut nuorisomuotia..

Nyt sitten katsellaan nenän vartta kun  vanha setä pitää nuorten farkkuja jalassa...

P.s seuraavaksi tulee muotiin taas ne valkoiset farkut jotka oli iso In 2000 luvun vaihteessa

Vierailija
17/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi käyttää niitä lököfarkkuja kun aikansa edellä kävijät pitää pillifarkkujen matalalla vyötäröllä. Toki tänne juntti Suomeen ne rantautuu vuoden päästä.. 

Vierailija
18/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Mac Dreams farkkuja, oli muoti mikä tahansa. Istuvat kuin hansikas käteen ja ovat mukavat päällä. 

T: nainen 63 v.

Vierailija
19/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän Mac Dreams farkkuja, oli muoti mikä tahansa. Istuvat kuin hansikas käteen ja ovat mukavat päällä. 

T: nainen 63 v.

Kiitos vinkistä. Kurkkasin, ja aion nyt tilata ainakin kolmet sellaiset itselleni. Eri sävyjä, ettei aina ole "samat" päällä.

Vierailija
20/68 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteelle jos menet, niin siellä ei kyllä pillejä näy. Muualla kyllä on näkynyt kokoajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi