Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varallisuusvalmentaja: Jokainen pystyy halutessaan saamaan lisätuloja, voi esim heittää keikkaa joulupukkina

Vierailija
20.04.2024 |

Niin siis, jouluaatto on yhtenä päivänä vuodessa. Ensimmäisenä vuonna osa tuotoista sulaa puvun yms. hankintaan, tarvii varmasti auton, jotta ehtii moniin kohteisiin. Vaikka sinä yhtenä päivänä vuodessa tienaisi nettona jotain 200-1000€ ekstraa, ei sillä ole juuri mitään merkitystä varallisuuden kartuttamisen kannalta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella tienaamisella on merkitystä niin kauan kun jää plussalle. Oli se sitten 10€ tai 1000€. Ehkä tuo oli vain hyvä vinkki autolliselle ihmiselle. Jos itselläsi ei autoa ole, pyörälläkin pääsee muutaman kilometrin päähän. Tai voit keksiä jotain muuta itsellesi sopivampaa.

Suurin osa ei tee mitään siksi että siitä jää käteen vain kymppejä ja valittelee rahattomuuttaan vuodesta toiseen. Toinen tekee muutaman euronkin töitä, pistää koko summan säästöön ja korkoa kasvamaan. Kymmenen vuoden päästä on sitten hyvä puskuri jemmassa. Itse olen myynyt alle eurollakin romuja pois nurkista ja muutaman vuoden jälkeen on nyt reilut 8000€ puskurina ja korkoa kasvamassa.

Yksi toimii, toinen valittaa. Kummalla on isommat säästöt?

Vierailija
2/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikella tienaamisella on merkitystä niin kauan kun jää plussalle. Oli se sitten 10€ tai 1000€. Ehkä tuo oli vain hyvä vinkki autolliselle ihmiselle. Jos itselläsi ei autoa ole, pyörälläkin pääsee muutaman kilometrin päähän. Tai voit keksiä jotain muuta itsellesi sopivampaa.

Suurin osa ei tee mitään siksi että siitä jää käteen vain kymppejä ja valittelee rahattomuuttaan vuodesta toiseen. Toinen tekee muutaman euronkin töitä, pistää koko summan säästöön ja korkoa kasvamaan. Kymmenen vuoden päästä on sitten hyvä puskuri jemmassa. Itse olen myynyt alle eurollakin romuja pois nurkista ja muutaman vuoden jälkeen on nyt reilut 8000€ puskurina ja korkoa kasvamassa.

Kiitos vaan holhoavasta, alentuvasta kommentistasi! Tietenkin kaikki saatu raha on plussaa, mutta tuo yhtenä päivänä vuodessa mahdollinen keikkatyö ei ole mikään keino vaurastua. Ollaan nyt ihan rehellisiä ja realistisia tässä.

Nämä varallisuusvalmentajat sun muut ovat ihan pihalla monen pienituloisen ihmisen elämästä ja arjesta. Polkupyörällä pitäisi jäisillä kaduilla polkea, rikkoa luut ja menettää joulu oman perheen kanssa ja kaikki se aika ja ne muistot omien läheisten parissa, jotta voi netota pari sataa? Älytöntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan holhoavasta, alentuvasta kommentistasi! Tietenkin kaikki saatu raha on plussaa, mutta tuo yhtenä päivänä vuodessa

Ole hyvä!

Vierailija
4/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan täysin eri asia saada jatkuvasti pieniä tulovirtoja jostain kuin yhtenä päivänä vuodessa keikka. Jos jotain keikkatyötä haluaa ja aikoo tehdä tulojaan kasvattaakseen on varmasti satoja parempia vaihtoehtoja, joita pystyy tekemään vaikka vuoden jokaisena päivänä eikä tarvi itse investoida asuun ja autoon työtä varten.

Vierailija
5/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan holhoavasta, alentuvasta kommentistasi! Tietenkin kaikki saatu raha on plussaa, mutta tuo yhtenä päivänä vuodessa

Millälailla kommentti oli alentuva ja holhoava? Kukaan ei kai ole juuri sinua autotonta kehoittanut menemään joulupukiksi ja fillaroimaan jäisillä teillä. Eikö tuo ole vain yksi ainoa esimerkki mitä VOISI tehdä jos haluaisi lisätienestejä? Sanonpa sen verran, että esim. minä tarvitsisin apua pari kolme tuntia viikossa näin keväällä kun on puutarha ym. mutta ei sellaista apua mistään löydä. Muuten pystyn itse kaikkeen, mutta korkeille tikkaille leikkaamaan puun oksia tai kantamaan raskaita säkkejä tai isoja kukkaruukkuja en vaan jaksa enää, olen yli 70 v. Sitten luen noita kommentteja joissa kirjoittavat, että tilillä on 3 euroa ja 15 euroa ja tuet tulee ensi kuussa, että milläs ostaa ruokaa. 

Vierailija
6/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä myydä juhannuspukkikeikkaa.

Vierailija
7/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivälehdessä oli juttu miehestä, joka oli pelkkä pukki ilman etuliitteitä. Kävi rahaa vastaan kolmantena pyöränä ja harrastamassa seksiä cuck-miesten vaimojen kanssa. Semmoistakin voi tehdä. Toiset tekee, toiset keksii tekosyitä.

Vierailija
8/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan holhoavasta, alentuvasta kommentistasi! Tietenkin kaikki saatu ra

Juuri näin! Hyvin harva viitsii persettään nostaa soffasta kun tiedossa ei ole tonneja rahaa. Se joka viitsii, se tienaa, vaikka vain roposia. Mutta eipä tarvitse vinkua ettei ole rahaa ruokaan. Minullakin olisi pieni piha josta joku tienaisi muutaman kympin kuukaudessa nurmikon leikkaamalla.

Vierailija
9/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit myyny pari kultaharkkoa ,100 donaa naps vaa tilille , helppoa,eix je!

Laiskat en ei tee mitään tuommoista,oma vika se on.

Vierailija
10/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaiken maailman päsmärit ei tajua että kaikki palvelut millä yrittää tienata lisää on NOLLASUMMAPELIÄ. Kaikki keikkana tehtävä lisätienesti oli se sitten hiusten leikkuu, ikkunan pesu, tai hitto vaikka kirjanpito on aina joltain toiselta pois joka samaa hommaa tekee!

Vierailija
11/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tehdä joulupukkikeikkaa, kun ihmisillä ei ole enää varaa joululahjoihin?

Vierailija
12/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen euro auttaa elämässä eteenpäin! Kesällä voi vanhuksille käydä nurmikon leikkaamassa tai pihan haravoimassa. Nyt alkaa ikkunanpesusesonki 👍

Vierailija
13/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaiken maailman päsmärit ei tajua että kaikki palvelut millä yrittää tienata lisää on NOLLASUMMAPELIÄ. Kaikki keikkana tehtävä lisätienesti oli se sitten hiusten leikkuu, ikkunan pesu, tai hitto vaikka kirjanpito on aina joltain toiselta pois joka samaa hommaa tekee!

No just tämä! Miksi ei leikkaisi itse sitä nurmikkoaan ja säästäisi sitä kymppiä, kerta se on vaurastumisen kannalta kriittinen? Kymppi sinne, kymppi tänne, pienistä roposista kasvaa suuria virtoja. 

Vierailija
14/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on jo levykin valmiina eli M.A. Nummisen ja kumppanien Joulupukin juhannusyö vuodelta 1971.

Vierailija
15/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten hyvin tällainen hento nuori naisihminen menestyisi pukkina. Jouluna tai ylipäätään.

Vierailija
16/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisethan istuvat tunnetusti pankin päällä... Toiset tekee ja toiset valittaa...

Vierailija
17/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden pitkäaikaistyöttömät, joka teki joulupukkikeikkoja, keräsi marjoja, sieniä, käpyjä myyntiin. Joulupukkikeikkoja ei tarvinnut lopussa edes mainostaa kun oli oma asiakaskunta ja sana kiersi. Autoa tarvitaan kaikkiin noihin töihin ja rahat menikin sitten vanhan auton korjauksiin. Oli nollasummapeliä. Teki siitä huolimatta, koska oli "asiakkaita".

Vierailija
18/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan holhoavasta, alentuvasta kommentistasi! Tietenkin kaikki saatu ra

Millälailla kommentti oli alentuva ja holhoava? Kukaan ei kai ole juuri sinua autotonta kehoittanut menemään joulupukiksi ja fillaroimaan jäisillä teillä. Eikö tuo ole vain yksi ainoa esimerkki mitä VOISI tehdä jos haluaisi lisätienestejä? Sanonpa sen verran, että esim. minä tarvitsisin apua pari kolme tuntia viikossa näin keväällä kun on puutarha ym. mutta ei sellaista apua mistään löydä. Muuten pystyn itse kaikkeen, mutta korkeille tikkaille leikkaamaan puun oksia tai kantamaan raskaita säkkejä tai isoja kukkaruukkuja en vaan jaksa enää, olen yli 70 v. Sitten luen noita kommentteja joissa kirjoittavat, että tilillä on 3 euroa ja 15 euroa ja tuet tulee ensi kuussa, että milläs ostaa ruokaa. 

Ja mitä sinä olet maksamassa siitä kolmesta tunnista? Kolmisen kymppiäkö tai jotain? Eli kuussa mahtavat vähän toistasataa. Jos joku tekee sen verollisena, siitä sitten seuraa se, että siitä satasesta maksetaan eläkemaksu, sairasvakuutusmaksu ja työttövyysturvamaksu ja näiden päälle se vähentää työttömyysturvaa puolella sekä viivästyttää sen työttömyysturvan maksua viikkokausilla. Lopputulos on se, että satasesta jää käteen kolmisen kymppiä nettotuottoa ja seuraavat tuet siirtyvät viikkokausilla. 

Kannattaako tuossa ihmetellä, ettei kannata?

Vierailija
19/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tienaa 300 niin se vähennetään työttömyyskorvauksesta.

Vierailija
20/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on varsinainen aivopieru miten työllistää itseään.