Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on asua Italiassa?

Vierailija
20.04.2024 |

Onko kokemuksia? Haaveilen muutosta. Jonnekin keskiosiin, ei ihan pohjoiseen tai etelään.

Kommentit (981)

Vierailija
941/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä pizzan ja pastan oloista

Vain jos syö niitä. Viimevuonna söin muistaakseni 3 pizzaa ja pastaa ehkä 4-6 ja kuitenkin olin siellä 175pv (eli 350 ateriaa).

Tästä näkee kuinka vähän suomalaiset italialaisesta ruuasta tietävät!

Vierailija
942/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialainen ex-tyttöystäväni, saamisen hetkellä mukiloi kylkiäni, mmmm....

Saadessaan huudahteli Italiaksi kaikkea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain jos syö niitä. Viimevuonna söin muistaakseni 3 pizzaa ja pastaa ehkä 4-6 ja kuitenkin olin siellä 175pv (eli 350 ateriaa).

Ai kun yksi suomalainen niin sanoo?

Vierailija
944/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kannata vetää kovin yleisiä johtopäätöksiä joistakin lausumisista. Av.llä on monenlaista porukkaa.

Vierailija
945/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on siinä että että on mahdollista syödä vaikka 341 ei-pasta-eikä-pizzaruokaa. Ja tuossakin vasta raapaistu Italian keittiötä. Vielä tuhansia muita reseptejä.

On vaan omaa tyhmyyttä jos jumittuu 2 ruokatyyppiin.

Moni muukin kuin minä yietää tämän;)

Vierailija
946/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa av-mummojen italiakokemukset jäädä kotipizzaan ja kännipanoon jonkun italialaisen (turkkilaisen) äijän kanssa baari-illan päätteeksi

Vierailija
947/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lämmintä ja vielä likaisempaa. Alkuasukkat eivät välitä sopimuksista mitään, etenkään ajoista. Lisäksi meluavat ynnä viittilöivät kuin mus talaiset.

Vierailija
948/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kirjoja joissa suominainen on siellä kummajainen ja jää yksin.

Vierailija
949/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaiset tykkää italialaisesta ruuasta. Olen usein ollut isolla työporukalla syömässä ja ranskalaiset ja pastat tekevät kauppansa. Juustoille yökitään.

Vierailija
950/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakaan Italiassa ei Persuja niin Mussolinille uskollisia uusfassareita kyllä löytyy... Mafiosojakin. Ole varovainen, älä pukeudu mihinkään punaiseen tai tee vaikutelmaa olevasi köyhä. Veljespuolueilla ja lahkoillla kun on samat aatteet...

Vierailija
951/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiallisesti  pskaa ruokaa minun makuun.  Ja ihmiset puhuu liikaa,liian kovaa, ja tekevät ihan liian vähän ja liian hitaasti.

Olin työkomennuksella ja meni hermot varmaa 100 kertaa päivässä paikallisiin duunareihin jotka tiennee mistään mitään vaikka ois pitäny .

T. DI

Vierailija
952/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa ravintolassa on ruotoja kaloissa.

Vierailija
953/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan hirveää minun asua Italiassa. Täällä Suomessa on aivan ihanaa ,kun on aina lämpimät huoneet. Moikkaan niitä naapureita ,ketä haluan. Kutsun kylään just niutä ihmisä ,joista pidän tai olen kutsumatta.

Aivan valtavan vapaata ja ihanaa asua iman nokkimisia tai eripuraa. Meillä on monia samoja naapureita ollut neljäkymmentä vuotta ,eikä kenenkään kanssa mitään epämukavaa ole ollut koskaan,

Aina saa olla ihan oma itsensä. Kukaan ei juoruile tms.

Vierailija
954/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aivan hirveää minun asua Italiassa. Täällä Suomessa on aivan ihanaa ,kun on aina lämpimät huoneet. Moikkaan niitä naapureita ,ketä haluan. Kutsun kylään just niutä ihmisä ,joista pidän tai olen kutsumatta.

Aivan valtavan vapaata ja ihanaa asua iman nokkimisia tai eripuraa. Meillä on monia samoja naapureita ollut neljäkymmentä vuotta ,eikä kenenkään kanssa mitään epämukavaa ole ollut koskaan,

Miksi Italiassa ei olisi lämpimiä huoneita? Tilaa Suomesta vaikka sähkötoimisen lisälämmittimen jos ei muuten muka lämmintä ole.

Vierailija
955/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Ellen Jokikunnakselta

Vierailija
956/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa lautasella joka päivä tai pissaa pisseriassa

Vierailija
957/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on siinä että että on mahdollista syödä vaikka 341 ei-pasta-eikä-pizzaruokaa. Ja tuossakin vasta raapaistu Italian keittiötä. Vielä tuhansia muita reseptejä.

On vaan omaa tyhmyyttä jos jumittuu 2 ruokatyyppiin.

Moni muukin kuin minä yietää tämän;)

Moni suomalainen tietää, älä jumitu tyhmiin provokommentteihin.

Vierailija
958/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun mielestä pahinta oli ehdottomasti kylmyys, joka huokui kosteista ja koleista kiviseinistä ja pysytteli läsnä vuorokaudesta toiseen.

Että tuollaista ihanuutta Italiassa!

Vierailija
959/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??

Meillä on VILP ja ILPit, lattialämmitys ja kamina tunnelmaa luomassa. Aina lämmin. Tai viileä, mitä nyt halutaankin pitkin vuotta.

Mitä vielä tarvitaan?? 

Vierailija
960/981 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Italiassa tilata kotiin kaikki ruoka-taloustarvikkeet, niinkuin meillä Suomessa Prismasta ta Cittarista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan