Citymarketissa ei taaskaan ollut yksiä hyviä sipsejä
Kommentit (36)
Ei sitä Shittymarketiksi turhaa kutsuta!
Zapp's Voodoo chipsejä ku sais Suomesta jostain...
Kaikkea paskaa ihmiset kehoihinsa tunkevatkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös me jo sovittu, että ainakin taffelit boikottiin.
Osaako joku selittää miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne hyvät sipsit on?
Joskus jossain oli juttu, että amerikkalaiset sotilaat Euroopassa palvellessaan kaipaavat Slay-nimisiä sipsejä. Olisivatkohan nuo sipsin tuntevia herkkusuita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus jossain oli juttu, että amerikkalaiset sotilaat Euroopassa palvellessaan kaipaavat Slay-nimisiä sipsejä. Olisivatkohan nuo sipsin tuntevia herkkusuita?
Ettei ollu Lay's? Näitä löytyy.
En ole sipsien ystävä, mutta pohjalaaset Oikia-sipsit olivat maukkaita. Vähemmän suolaa ja rasvaa. Myös ruissipsejä voi joskus syödä vaikka kermaviilikastikkeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea paskaa ihmiset kehoihinsa tunkevatkin.
Sinä saat paskaa ilmansaasteissa ja ihan kaikessa tehotuotannon ruuassa sitä paskaa elimistöösi. Kun katsoo peltoja eikä siellä kasva mitään rikkaruohoja ja kotikasvattaja kun hukkuu rikkaruohoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ostan joka toinen viikonloppu pari sipsipussia, Juustonaksut ja perunalastut. Ihan sama sanooko joku niitä myrkyiksi. Ei tänne kukaan kuitenkaan jää vaikka jättäisi sipsit syömättä. 🤣
Kuka nuo syö?
Hirveä ongelma. Onhan cittarissa jotakin 50+ muuta sipsilajia.
Vierailija kirjoitti:
Maistelemalla löytyy ne omat suosikit. Minä en tykkää voimakkaasti maustetuista. Estrellan herkkuperunalastu on mietoo.
Katso niitä mausteita ja pussin kuvien väriä. Voimakkaasti maustetut ovat värikkäämpiä ja siitä voi päätellä jo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan joka toinen viikonloppu pari sipsipussia, Juustonaksut ja perunalastut. Ihan sama sanooko joku niitä myrkyiksi. Ei tänne kukaan kuitenkaan jää vaikka jättäisi sipsit syömättä. 🤣
Kuka nuo syö?
Minä itse herkuttelen kun katselen leffoja. En tuhlaa rahaa ravintoloihin. Teen itse popcornitkin koneella. Voinmakuista öljyä ja tulee herkkua.
Saa kun tekee itse. Paitsi eihän suomalainen uusavuton teini kykene.