En tajua tota Arppaa. Ei osaa laulaa, ei soittaa
Ja sanat kuin 10-vuotiaiden leikkibändeissä.
Kuka tällaista kuuntelee?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteilla se on nostetta saanut. Äiti toimittaja, siskot näyttelijöitä.
Hänet on nostettu piireihin. Maria Veitolakin söi kädestä kun oli yökyläilemässä. Tosiasia on, että tyyppi oli tarkkiksella eikä päässyt edes lukioon koska oli niin huono oppilas ja sekaisin. Normaalisti Veitolan kaltaiset ei sellaisia päin katsoisikaan, mutta hänet on nostettu jalustalle.
Höh. On myös näyttelijä.
Ei ole käynyt edes teatterikoulua, eli nepotismin ansiosta saanut rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä että tällaisista reppanoista tehdään jotain maskotteja. Tulee tosiaan Sepi Kumpulainen mieleen tästä.
Sepi Kumpulainen oli aivan huippu. Todellista hyvä mielen musiikkia koko kansalle.
Niin no, kyllä Sepi Kumpulaisellakin paljon faneja oli ja keikoilla väkeä.
Kai tällainen lastenlaulu-tyyli aikuisille suunnattuna iskee joihinkin.
Ei varmaan moni näistä Arpan arvostelijoista ole kuunnellut esim. jazzia tai punkkia. Kaiken musiikin ei tarvii olla musiikin makkaratehtaalta tulevaa arttuviskaria tai kaijakoota. Arpasta pitää tosi monenlainen ihminen nuorista kaupunkilaisista vanhoihin maalaismummoihin. Itse tulen hänen musiikista hyvälle mielelle, mieltä inspiroi omanlaisensa lyriikat ja orgaaninen musisointi.
Saku Tuominen valitsi elämänsä biisiksi Arpan Yks kriisi -kappaleen. Arppa sen myös esitti.
Herkkä naivismi ei näköjään uppoa kaikkiin. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Kun kuuntelee hänen kappaleitaan kannattaa kiinnittää huomiota myös taitaviin sävellyksiin sekä loistavaan bändiin taustalla.
Bändin pojat toki osaakin soittaa, Arppa itse ei. Sävellyksetkin on ihan kuraa sellaisenaan mutta hyvät sovittajat tekevät ihmeitä.
Vitsihän tää kyllä on.
Ap on kateellinen, kun luulee, että pystyisi itse samaan.
"Ei tuo mitään ole." *Rikkoo*
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan moni näistä Arpan arvostelijoista ole kuunnellut esim. jazzia tai punkkia. Kaiken musiikin ei tarvii olla musiikin makkaratehtaalta tulevaa arttuviskaria tai kaijakoota. Arpasta pitää tosi monenlainen ihminen nuorista kaupunkilaisista vanhoihin maalaismummoihin. Itse tulen hänen musiikista hyvälle mielelle, mieltä inspiroi omanlaisensa lyriikat ja orgaaninen musisointi.
Jazz-muusikot osaa ihan oikeasti soittaa, tää ei.
Vierailija kirjoitti:
No ei uppoa ei. Tää on vähän kuin Pentti Kurikan nimipäivät. Ihan kiva että halukkaat pääsee esiintymään lavoille, oli osaaminen millainen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Näille Sepi Kumpulaisille ja Arpoille on oma ekolokeronsa. Ei silti ole mitään syytä esittää että nämä olisi jotain huippumuusikoita.
Arppa on parasta mitä kotimaisessa musikiissa on tapahtunut pitkään aikaan.
Miksi tämä ärsyttää näin? Hyvä, että on erilaista musiikkia, kukin pitäköön mistä haluaa ilman haukkumista. Itse olen tykännyt kuunnella itsekseni Arppaa sen jälkeen kun hänet löysin. Siihen ei liity mitään agendaa, nepotismia, vitsiä tai muutakaan täällä omituisesti pohdittua asiaa. Ihan vaan musiikkia, joka tekee minulle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänet on nostettu piireihin. Maria Veitolakin söi kädestä kun oli yökyläilemässä. Tosiasia on, että tyyppi oli tarkkiksella eikä päässyt edes lukioon koska oli niin huono oppilas ja sekaisin. Normaalisti Veitolan kaltaiset ei sellaisia päin katsoisikaan, mutta hänet on nostettu jalustalle.
Höh. On myös näyttelijä.
Aika oni erittäin menestynyt näyttelijä ei ole teak.ia käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei uppoa ei. Tää on vähän kuin Pentti Kurikan nimipäivät. Ihan kiva että halukkaat pääsee esiintymään lavoille, oli osaaminen millainen tahansa.
Johan nyt. Arppa on musikaalista sukua, koko perhe on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille Sepi Kumpulaisille ja Arpoille on oma ekolokeronsa. Ei silti ole mitään syytä esittää että nämä olisi jotain huippumuusikoita.
Arppa ei todellakaan esitä olevansa mikään huippusoittaja, mutta viittaukset Sepi Kumpulaiseen ovat tarkoituksellisen ilkeitä ja ymmärtämättömia. Arppa on persoonallinen monen mielestä hyvin kiinnostavalla ja viehättävällä tavalla, hänessä on omanlaistaan karismaa. Hänessä viehättää myös se, että asiat eivät ole niin vakavia, vaikka kysessä ei todellakaan ole mikään vitsi.
Eipä taas tarvitse ihmetellä miksi kiusaaminen on maassamme ongelma, kun on näin vaikea ymmärtää monenlaista tapaa elää, olla, tuottaa ja esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. On myös näyttelijä.
Aika oni erittäin menestynyt näyttelijä ei ole teak.ia käynyt.
Yleensä jonkin muun teatterialan koulutuksen kuitenkin, esim. monet kouluttautuu Tampereella. Sitten on näitä jotka pääsee pelkillä suhteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan nyt. Arppa on musikaalista sukua, koko perhe on.
Ei osaa laulaa yhtään ja moni alakoululainenkin soittaa paremmin. Missä se musikaalisuus näkyy?
ylen veroelätit tykkää pakottaa näitä
Mieluummin kuuntelen Arppaa kuin Wiskaria.