Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka asuu yksiössä?

Vierailija
19.04.2024 |

Pienessä sellaisessa vai riippuuko neliöistä? Rehellinen vastaus kiitos. Mieti, että olet tuntenut muutaman päivän ja käyt vaikka vierailemassa henkilön luona.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
42/69 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun 35 neliön asunnossa. Suomalainen nainen sanoi, että asun itsemurhakämpässä. Japanilaiset naiset ovat kertoneet, että asun sopivassa, ehkä hieman liian isossa asunnossa.

Suomiakat ovat suuruudenhulluja. Luxusta vain täytyy saada.

Taas löytyi jokin keksitty syy haukkua suomalaisia naisia. Tuntuuko hyvältä, onko päivä pelastettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 33-vuotias kun tapasin hänet, ja asui yksiössä. En osannut pitää mitenkään outona. Tosin yhteen muuttaessamme muutimme minun kaksioon.

Vierailija
44/69 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä pitää vähintään yksi kartano olla ja pari kesämökkiä.

Vierailija
45/69 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee miehen iästä. Parikymppisellä normaalia, kolmivitosella ei. 

Eikö, no minä olen reippaasti yli kolmeviisi,ei ole rahasta kiinni vaan turhuuden neliöt ei kiinnosta ja kummasti meikäläisen asuntoon mahtuu naisvieraita .

Vierailija
46/69 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asun 35 neliön asunnossa. Suomalainen nainen sanoi, että asun itsemurhakämpässä. Japanilaiset naiset ovat kertoneet, että asun sopivassa, ehkä hieman liian isossa asunnossa.

Suomiakat ovat suuruudenhulluja. Luxusta vain täytyy saada.

Taas löytyi jokin keksitty syy haukkua suomalaisia naisia. Tuntuuko hyvältä, onko päivä pelastettu?

Ei olisi syytä haukkua, jos olisitte parempia. Ottakaa mallia japanilaisista naisista. Kehittäkää itseänne.

Vierailija
47/69 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy ! Pitää olla merenrantahuvila westendissä ja villa omalla uima-altaalla marbelllassa. Suomessa autona porsche Taycan turbo s ja marbellassa 911 turbo s. Muuten en edes vilkaise mieheen päin . 

Vierailija
48/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, pitää olla 1500m2 merenrantahuvila omalla tontilla, Kävelymatkan päästä Helsingin keskustasta

Ja maksimissaan tunnin ajomatkan päässä Leviltä.

Vierailija
49/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi (yksin asuva) ihminen ei voisi asua yksiössä? Moni ostaa yksiön ensimmäiseksi asunnokseen, eikä isommalle ole tarvetta ennen kuin löytää kumppanin, ei siis välttämättä ole edes vuokrakämppä.

Jos se on joku elämäntapa minimalsimi/askeettisuus kuvio niin sitten vähän miettisin, että voiko olla yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
50/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asutaan yksinään monen huoneen asunnossa? Jossain Lahdessa?

Täällähän sitä 🙂 Tilava kaksio nätillä järvinäkymällä. Helsingistä sais tällä rahalla varmaan sen 22 neliön kämpän jostain Kontulasta.

Vierailija
51/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty jos vaikka töiden takia ei vietä siellä paljoa aikaa. Mut muuten kyllä vähän ihmettelisin jos 30+ vuotias asuu omasta tahdostaan yksiössä. Mulle riitti 9 vuotta sellaisessa kopissa.

N32

Vierailija
52/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi, enkä aio.

Vierailija
53/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippunee miehen iästä. Parikymppisellä normaalia, kolmivitosella ei. 

Eikö, no minä olen reippaasti yli kolmeviisi,ei ole rahasta kiinni vaan turhuuden neliöt ei kiinnosta ja kummasti meikäläisen asuntoon mahtuu naisvieraita .

Vauvapalstaileva melkein nelikymppinen Tinderpanoilla kehuskeleva mies, mikä mysteeri miksi olet sinkku 😳

Vierailija
54/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän voi siipeillä naikkosen kaksiossa.

Vierailija
55/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu elämäntilanteesta ja onko oma/vuokrattu.

Jos on jo keski-ikäinen ja asuu vuokrayksiössä, ohitan. Nuorena ok.

Vierailija
56/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi meinasin jo kirjoittaa että en voisi kun se on niin totaalisen erilaista kuin nykyinen tilanteeni yli 200 neliön omakotitalossa. Mutta siis tottakai voisin kun asiaa ajattelen tarkemmin, seurusteluvaiheessa kyllä. Sitten kun muutettaisi yhteen niin tilaa saisi olla reilusti. 

Vierailija
57/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaako myös askin päivässä sisällä ?

Vierailija
58/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voisi? Ei ne neliöt, vaan miten ne on käytetty. En yksiöön muuttaisi yhdessä asumaan, mutta kyllä siellä viikonlopun kaksin pärjää.

Ei se, että asuu yksiössä ole välttämättä rahasta kiinni.

Vierailija
59/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy ! Pitää olla merenrantahuvila westendissä ja villa omalla uima-altaalla marbelllassa. Suomessa autona porsche Taycan turbo s ja marbellassa 911 turbo s. Muuten en edes vilkaise mieheen päin . 

Aika hyvin tiedät Porschet, mielenkiintoinen huomio vain. Hyvä! T. Porsche Taycan turbo s -kuski. 

Vierailija
60/69 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin, ei me yhteen muutettaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi