Voisitko seurustella miehen kanssa, joka asuu yksiössä?
Pienessä sellaisessa vai riippuuko neliöistä? Rehellinen vastaus kiitos. Mieti, että olet tuntenut muutaman päivän ja käyt vaikka vierailemassa henkilön luona.
Kommentit (69)
Todellakin voisin! Tuohon viittaa siihen, ettei hänellä ole jälkikasvua. Ei todellakaan kiinnostaisi ryhtyä kenenkään lasten äitipuoleksi. Yksiömies olis håt. Ja voihan sieltä aina muuttaa suurempaan, jos tilantarve kasvaa.
Outo kysymys. Miksi tämä olisi ongelma? Helsingissä (jossa asun) iso osa yksin asuvista asuu yksiössä. Itseäni ei kyllä toisen asunto tuossa mielessä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sinne on saada mahtumaan lapsille nukkumapaikkaa.
Mitä sinun kakarasi miehen luona tekisivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on aika ymmärrettävää, ettäi ei tänne voi muuttaakaan. Unohtui vielä mainita, että ei löydy ees parisänkyä -ap
No ei tuo nyt minulle olisi este suhteelle, mutta itse en pysty nukkumaan toisen kanssa missään yhden nukuttavassa sängyssä. Minulle on jonkin verran selkäongelmia, joiden vuoksi en pysty nukkumaan täysin suorassa, ja haluan pystyä vaihtamaan asentoa. Eikä tuollaiseen sänkyyn yleensä kahta edes mahdu, vaikka normaalipainoisia aikuisia olisivatkin. Joten nukkumisjärjestelyitä jouduttaisiin miettimään, jos hänen luonaan nukuttaisiin. Tosin itselläni on parisänky, joten ehkä sitten olemme enemmän minun luonani.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuus yksiössä kaksin? Hmm.
Kuka sanoi että sinun pitäisi muuttaa sinne, ettekä hanki yhdessä kämppää? Taidat vaan haluta loisia.
Tietysti, puhtaus on minulle tärkeämpää kuin tilan määrä.
Kunhan ei asu siellä äitinsä kanssa
Pimee kysymys. Miksi yksi ihminen tarvitsisi hukkaneliöitä? Ei minua kiinnosta toisten asumiset juurikaan. Tuskin ketään on sementoitu asuntoonsa, aina voi muuttaa isompaan tai pienempään tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö.
Sitä voi muuttaa sitten jos niitä lapsia joskus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, puhtaus on minulle tärkeämpää kuin tilan määrä.
Mulla sama pimppien kanssa. Puhdas pitää olla, muuten mulle riittää ihan sellainen pienempikin koska en ole niin ahne.
Onhan se säälittävää. Meidän pelkkä terassi on isompi kuin tommosen miehen koko asunto :D
Asunnossa pitää olla sauna, makkarit jokaiselle (no ehkä aikuisilla voi olla yhteinen) sekä vähintään yksi "ylimääräinen" huone, missä voi sitten tehdä mitä vaan
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuus yksiössä kaksin? Hmm.
Ei se mies ole tuomittu asumaan siellä yksiössä loppuikäänsä. Jos hän löytää kumppanin, voivat hankkia vaikka kaksion yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Riippunee miehen iästä. Parikymppisellä normaalia, kolmivitosella ei.
Miksi olisi outoa kolmevitosen asua yksiössä? Jos on kiva kämppä ja asuu yksin, mihin tarvitsee enemmän tilaa?
Menin sellaisen kanssa naimisiin ja hän muutti minun kaksioon. 30 vuoden jälkeen hioneita onkin sitten jo pikkasen enemmän.
Itse asun 35 neliön asunnossa. Suomalainen nainen sanoi, että asun itsemurhakämpässä. Japanilaiset naiset ovat kertoneet, että asun sopivassa, ehkä hieman liian isossa asunnossa.
Suomiakat ovat suuruudenhulluja. Luxusta vain täytyy saada.
Totta kai voisin. Asun itsekin yksiössä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tehdä tällaisia turhia kaavoja, eihän. On ihan ok asua yksiössä, on ihan ok asua kaksiossa tai kolmiossa. On ok asua missä tykkää.
Missä asutaan yksinään monen huoneen asunnossa? Jossain Lahdessa?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla kolmevitoselle on normaalia asua lapsuudenkammarissa mutsin luona.
Ennen noissa kantakaupungin pikkuyksiöissä asui kokonaisia perheitä.
Suhteessa voi olla, vaikka asuisikin erillään.