Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen osoittaa kiintymystä, miten miehenä suhtautua?

Vierailija
19.04.2024 |

Minulla ei ole mitään sympatioita naisen nykyiselle puolisolle, mutta se sormus silti häiritsee. Olen vähintään ihastunut itsekin, mutta rajoitan tunteitani häntä kohtaan niin paljon kuin pystyn. Hskeudun kuitenkin alituisesti hänen seuraansa ja pyrin huomioimaan hänen olemassaoloaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toivoisit tapahtuvan? Annatko tunteiden olla vaan vai halusitko jotain hänen kanssaan ja mitä? 

Vierailija
2/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisessa suossa. Paitsi että se hänen sormuksensa ei pelkästään häiritse vaan aivan todella estää kaikki mahdolliset etenemiseen johtavat ajatuksetkin. Joten pidän tuntemukseni itselläni ja katseenikin kurissa, en halua mitään selkkauksia, enkä oikeastaan edes arvostaisi jos hän päättäisi itse sormuksestaan huolimatta ottaa jonkinlaisen konkreettisen askeleen suuntaani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse varattu? 612

Vierailija
4/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että kyse on ihastuksesta. On minullakin kaverimiehiä ollut, joihin olen ollut kiintynyt.

Vierailija
5/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että kyse on ihastuksesta. On minullakin kaverimiehiä ollut, joihin olen ollut kiintynyt.

Hyvä pointti, meinasin itsekin kirjoittaa samaa. 

Vierailija
6/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se on vähän tapauskohtaista. Jollain lailla olisi hienoa jos asioista voitaisiin keskustella avoimesti, ja todeta että tilanne on nyt tällainen. Ei tulisi ainakaan väärinkäsityksiä. Sehän ei tarkoita että jotain pettämistä täytyisi tapahtua. Mutta ainahan rohkeus ei riitä moiseen.

Vierailija
7/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vapaa kuin taivaan lintu. Yritän olla ajattelematta asiaa, sillä pelkään että voisin jopa rakastua pitkästä aikaa, joka sattuisi todella paljon jos vastaus olisi ei.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan