Helsingissä ei ole yhtään ainutta kunnollista miestä
Yritetty on niin älkää tulko lässyttämään että kelpuuttaisin vain 190 senttisen kirurgin. Tämmöistä en tavannut kertaakaan, sen sijaan pikkurikollisia, kovien huumeiden "viihdekäyttäjiä", alkoholisteja, tapatyöttömiä ja äitinsä luona 30 vuotiaana asuvia miehiä sitäkin enemmän.
Onko muilla samoja kokemuksia?
N34
Kommentit (52)
Kannattaa keskittyä vain kikulin metsästämiseen eri miehiltä.
Olen normaalin näköinen, hoikka ja suht tavallisen oloinen nainen, en pukeudu tai meikkaa mitenkään provosoivasti jne. Minua lähestyvät lähes poikkeuksetta vain miehet, joille kelpaa kuka tahansa. Eli heti kun selviää, että en käytä mitään päihteitä tai harrasta yhden illan juttuja, niin kiinnostus katoaa (mikä on tietysti vain hyvä juttu, koska en todellakaan halua sellaista miestä).
Ongelma on se että ne niin sanotut normaalit miehet jahtaavat näitä yöelämässä viihtyviä IG-mallikroppaisia naisia ja katkeroituvat kun eivät niitä saa. Muihin eivät jaksa/viitsi käyttää aikaansa.
Kyllä on. Se ettet sinä ole sellaista kohdannut ei tarkoita sitä ettei sellaisia mihieä ole. Tuskin olet jokaista miestä läpi käynyt :D
Moni kunnollinen voi olla kuten minä. Käyn vain töissä ja vapaa-aikana viihdyn vain kotona enkä halua naista elämääni koska haluan olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiaa kokemuksesi vastaa aika hyvin omaani.
Nainen pkseudulta 29v
Korsosta...
Vierailija kirjoitti:
Täällä maaseudulla olisi.
Maaseudulla ei vain ole työmahdollisuuksia. Tosin nytkin on työssä joka ei vastaa omia ambitiota, mutta ainakin on toivoa ettei joudu supermarketin kassalle.
Satonen tai kiharatukkainen kaapuheikki espoosta hyvävalinta
Miksi kukaan "kunnon mies" haluaisi tuollaista negatiivisuutta säteilevän ihmisen elämäänsä?
Tinderissä ihanimmat olivat juuri Helsingistä. Mutta itselläni ei luonnollisesti mitään mahdollisuuksia jatkoon, niillä miehillä joku tuhat naista siellä jonossa.
Minun mieheni on kunnollinen, tekee paljon töitä ja äänestää Kokoomusta.
Ne ei pane jotka valkkaa. Pätee myös naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on siis testannut jo kaikki Helsingin miehet - aika hyvin 34-vuotiaalta. Kiirettä on pitänyt...
Mikä on bodycount?
Ei niitä ole muuallakaan Suomessa ja olen asunut aika monessa paikassa. Parhaat avioituneet jo nuorena ja pysyttelevät onnettomissa liitoissaan, koska perhe on pyhä.
itsehän pieni osa teistä naisista sitä "tasa-arvoa/me-too/miehet on sikoja" ideologiaa haluaa levittää, tässä sitä nyt ollaan. Joitain miehiä ei vaan kiinnosta enää teidän kanssa leikkiä kotia, kun se kuitenkin päättyy joko elareiden maksamiseen, omaisuuden menettämiseen tai heittäytymällä suosiolla köyden jatkoksi.
Jos sävy on noin negatiivinen jatkuvasti kaikkeen elämässä, niin ei ole mikään ihme ettei mistään löydy miestä.
Aloittaja on siis testannut jo kaikki Helsingin miehet - aika hyvin 34-vuotiaalta. Kiirettä on pitänyt...