Kuka helvetti kannattaa kokoomusta?
On olevinaan talouspuolue, mutta käsitys talouden hoidosta on se, että myydään valtion omaisuutta pilkkahintaan ja rahat otetaan omaan taskuun; ei edes valtion kassaan vaan omaan taskuun...
Kommentit (155)
"Menestyjiksi" ja "eliitiksi" itsensä mieltävät keskituloiset palkansaajat. Identiteettikysymys, vaikka keskituloiset palkansaajat eivät hyödy kokoomuksen politiikasta. Mutta tämä ryhmä haluaa kokea itsensä ns. paremmaksi väeksi "kykypuolueen" peesissä. Itsetunto nousee samastumalla rikkaan yläluokan etuja ajavaan puolueeseen. Ehkä sieltä mielikuvatasolla tähtisadetta leijuu vähän keskituloistenkin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kannatan täydestä sydämestä. Ainoa puolue jonka ohjelma ei perustu toisilta varastamiseen.
Ihan järjetön ajatus. Eikös sitten tuollainen puolue olisi joutunut varkaudesta linnaan? Venäjällä näitä puolueita on kaikki.
Kuinka sinne äänestetään sellaisia jotka ei puhu mitään koskaan mitään. Mitä ne oikein tekevät siellä. Kahdesta kaudesta saavat vain hyvän eläkkeen tekemättä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Todistapa vähän. Kuka poliitikko on laittanut omaan taskuun?
Epäsuorasti? Yksityistämällä & tukemalla yrityksiä joissa omistuksia
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sinne äänestetään sellaisia jotka ei puhu mitään koskaan mitään. Mitä ne oikein tekevät siellä. Kahdesta kaudesta saavat vain hyvän eläkkeen tekemättä yhtään mitään.
Niin, menisivät töihin!
Kysy itseltäsi kumman haluaisit hoitamaan omaa talouttasi itsesi sijasta, kokoomuslaisen vai demarin?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kannatan täydestä sydämestä. Ainoa puolue jonka ohjelma ei perustu toisilta varastamiseen.
Outo ja loukkaava väite.
Luonnevikaiset, empatiakyvyttömät egoistit.
Minä, ja aika moni muukin... Ei se puolue ihan ilman mitään ole tuossa. Heillä on hiukan eri käsitys siitä, mitä hyvinvointiyhteiskunta tarkoittaa, toisen rahoilla ei loisita ilman hyvää syytä ja silloin saa vain sen minimaalisen tuen jotta elää. Yksilön vastuu omasta itsestään pitää tuoda taas jokaisen elätin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Minä, ja aika moni muukin... Ei se puolue ihan ilman mitään ole tuossa. Heillä on hiukan eri käsitys siitä, mitä hyvinvointiyhteiskunta tarkoittaa, toisen rahoilla ei loisita ilman hyvää syytä ja silloin saa vain sen minimaalisen tuen jotta elää. Yksilön vastuu omasta itsestään pitää tuoda taas jokaisen elätin päähän.
Tiedän missä asut
Vierailija kirjoitti:
Kysy itseltäsi kumman haluaisit hoitamaan omaa talouttasi itsesi sijasta, kokoomuslaisen vai demarin?
Näyttöjen perusteella demarin. Kokoomuslaisen kun päästäisi hommaan, saisi havaita asunnon lähteneen kahdella eurolla ja auton eurolla hyville veljille (vuokralordi ja taksi-isäntä). Tämän jälkeen saisi maksaa suolaista vuokraa oman entisen omaisuutensa käytöstä.
Luulen että hiphop-kulttuurilla on ollut suuri vaikutus siihen, miksi nuorison ja vähän vanhempienkin mielestä kokoomus on cool - on jotenkin pakko samaistua menestyjiin, jos haluaa saada kaveriporukan hyväksynnän. Vasemmistolaisuus nähdään näissä piireissä köyhäilynä, mutta tosiasiassa ei olla perillä juuri yhtään politiikasta tai mistään muustakaan, vaan syljetään mikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa hoitaa oman talouteni ihan itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsuorasti? Yksityistämällä & tukemalla yrityksiä joissa omistuksia
Kenellä on paljon omistuksia ja missä yrityksessä? Muutaman poliitikon omistukset olen lehdessä nähnyt ja ne olivat ihan olemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajanhan oikeistopolitiikot laittavat omaan ja kavereiden taskuun eli kupataan valtio tukiaisilla, hankintasopimuksilla, omaisuuden myynnillä, yksityistämisellä, verokikkailuilla sun muilla keinoilla valtio tyhjiin.
Nyt sä sekotat. Se oli Keskusta, Sipilä on Keskustan miehiä.
Kekkonen varoitti aikanaan että Kokoomuksen nousu valtaan on Suomen tuho. Hyvin ovat sen toteen näyttäneet.
Me tavalliset keskiluokkaiset opettajat, lääkärit, sosiaalityöntekijät ja muut. Se vaan ei ole yhteiskunnan etu, että kaikki eivät kanna korttaan kekoon yhteiseen hyvään ja tee työtä elääkeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kekkonen varoitti aikanaan että Kokoomuksen nousu valtaan on Suomen tuho. Hyvin ovat sen toteen näyttäneet.
Itse en Kekkosen aikana elänyt, mutta ainakin Kekkonen hoiti homman hyvin, vaikka Kekkosen aikakauden päättyessä presidentin valtaa kavennettiin. Sinänsä hyvä, koska sen näkee Itä-naapurista mitä se tekee, kun presidentillä on liikaa valtaa
Kansalla on lyhyt muisti tai sitten sekoomus osaa tämän taloudellisen sumutuksen, kun ei itse taloudesta mitään ymmärrä