Ostin Tinder goldin ja laitoin sijainnin Nairobiin, Manilaan, Bangkokiin testiksi
Sain yli 200 mätsiä alle vuorokaudessa jokaisessa paikassa. Suomessa saan 1-5 viikossa.
Miksi suomalaiset naiset ovat niin nirsoja?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Siis kranttuja minkä suhteen? Mitä sellaista suomalaiset naiset eivät hyväksy, mitä nuo ulkomaalaiset naiset hyväksyvät?
Koitin myös jokunen vuosi sitten samaa. Suomessa ei yhtään tykkäystä tai matchiä mutta ulkomailla heti paljonkin. Olen kalju enkä mikään komea mies. Suomalaisille naisille naama on tärkein, vaikka kporppa ja muu on kunnossa niin ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
onkohan oikeasti tuollaista lakia?
No ei tietenkään ole. Tuolla jotkut naiset elättävät miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wauw.. ovatpa suomineidot ketjussa puolustuskannalla ja aggressiivisia. Olisiko kenties peiliin katsomiesen paikka?🤔
PS. Tinder afrikassa on todella aliarvostettu, siellä on paljon naisia valtavilla pepuilla varustettuna, jotka ovat valkoisista miehistä kiinnostuneita
Mies35
minä edelleen vain haluan tietää tästä kranttuudesta: missä suominainen on kranttu, mutta ulkomainen ei ole samassa asiassa kranttu?Kun naisilta ei tule tykkäystä jos et ole Brad Pittin kaksoisolento Fight Clubista. Ulkomaalaiset naiset ymmärtävät, että yli kolmekymppisellä miehellä on luonnostaankin vähän vatsaa ja vetäytyvä hiusraja.
Mies35
Aasialaiset miehet ovat muuten harvemmin kaljuja vanhana ja kasvispitoinen ja niukempi ruokavalio pitää myös aasialaisia miehiä hoikempina kuin suomalaisia.
Että aika kova kisa juuri noiden asioiden osalta suomalaisella miehellä kyllä on. Ainoastaan rahan voimalla voi saada naisen ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika niissä 1-5/vko Suomessa saadussa matchissa on ollut?
Näillä on yleensä lapsia ja ovat ylipainoisia. Sori vaan, mutta vastaan rehellisesti. Mulla on yksi lapsi entisestä suhteesta ja "uusioperhe" olisi liikaa draamaa.
AP
No voi jessus miten tekopyhää. Itsellä kakara rasitteena, jonka pitäisi kelvata sille naiselle, mutta itse ei halua kumppania, jolla on lapsi. Ei ihme, ettei matcheja heru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kranttuja minkä suhteen? Mitä sellaista suomalaiset naiset eivät hyväksy, mitä nuo ulkomaalaiset naiset hyväksyvät?
Koitin myös jokunen vuosi sitten samaa. Suomessa ei yhtään tykkäystä tai matchiä mutta ulkomailla heti paljonkin. Olen kalju enkä mikään komea mies. Suomalaisille naisille naama on tärkein, vaikka kporppa ja muu on kunnossa niin ei ole väliä.
Niille muun maalaisille onkin tärkeintä sitten lompakko, koska tavoitteena on löytää elättäjä. Liekö tuo nyt sitten parempi vaihtoehto? No makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ulkomaista oli kysymys? Sveitsi, Norja, UK, Liechtenstein? Ruotsi?
Saan Suomessa huonosti matcheja mut haluan silti suomalaisen silakan naisen ja mielellään trimmatulla karvakolmiolla. Isoista mutta kiinteistä sisäistä plussaa mut ei välttämätön jos on muuten kaunis ja kykenee antamaan suikkaria syväkurkkuun
Hitto nää nykyluuruit vääntää sanat päin vittua. Otetaan uusiksi
Saan Suomessa huonosti matcheja mut haluan silti suomalaisen solakan naisen ja mielellään trimmatulla karvakolmiolla. Isoista mutta kiinteistä tisseistä plussaa mut ei välttämätön jos on muuten kaunis ja kykenee antamaan suikkaria syväkurkkuun
nuo ulkomaiset eivät vain osaa tunnistaa suomalaista jännämiestä, siksi sait vastauksia noin paljon. suomalaiset naiset osaa tunnistaa. olisiko siinä syy...
Vierailija kirjoitti:
Saan Suomessa huonosti matcheja mut haluan silti suomalaisen solakan naisen ja mielellään trimmatulla karvakolmiolla. Isoista mutta kiinteistä tisseistä plussaa mut ei välttämätön jos on muuten kaunis ja kykenee antamaan suikkaria syväkurkkuun
Kyllä minä ymmärsin. Jäin vain ihmettelemään, miten erilaisia olemme. Minun tekstini:
minä haluan suomalaisen miehen, joka on tunne-elämältään tasapainossa, eikä hän tuomitse tai syyllistä. Plussaa siitä, jos on keskustelutaitoinen, mutta ei ole välttämätöntä, jos on muuten empaattinen ja kynkenee hyväksymään toiset sellaisina kuin he ovat.
Noille aasialaisille naisille kelpaa länsimaista ihan minkälainen pultsari tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Saan Suomessa huonosti matcheja mut haluan silti suomalaisen silakan naisen ja mielellään trimmatulla karvakolmiolla. Isoista mutta kiinteistä sisäistä plussaa mut ei välttämätön jos on muuten kaunis ja kykenee antamaan suikkaria syväkurkkuun
Silakan hajuisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ymmärsin. Jäin vain ihmettelemään, miten erilaisia olemme. Minun tekstini:
minä haluan suomalaisen miehen, joka on tunne-elämältään tasapainossa, eikä hän tuomitse tai syyllistä.
Plussaa siitä, jos on keskustelutaitoinen, mutta ei ole välttämätöntä, jos on muuten empaattinen ja kynkenee hyväksymään toiset sellaisina kuin he ovat.
Oon just sellainen myös. Nähdäänkö?
Nykyään termit "tasoteoria" ja "incel" ovat ehdotonta valtavirtaa. Muistan vielä ajan, kun suuri yleisö kiisti sen, että tällaiset termit voisivat vastata mitenkään reaalimaailmaa. Ei ole mitään tasoja ja kukaan ei voi olla selibaatissa vastoin tahtoaan jne. Näin se maailma muuttuu suuresti halveksittujen "peräkamaripoikien" vaikutuksesta sitten kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä haluan suomalaisen miehen, joka on tunne-elämältään tasapainossa, eikä hän tuomitse tai syyllistä.
Plussaa siitä, jos on keskustelutaitoinen, mutta ei ole välttämätöntä, jos on muuten empaattinen ja kynkenee hyväksymään toiset sellaisina kuin he ovat.
Oon just sellainen myös. Nähdäänkö?
Sori, mutta en kelpaa sinulle: tissit ei ole enää kiinteät. (Olen myös 55 v 😂. )
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhiin maihin, mä laittaisin Oslon. Tosin olen nainen.
Norjalaiset miehet ovat komeita.Viikinkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhiin maihin, mä laittaisin Oslon. Tosin olen nainen.
Norjalaiset miehet ovat komeita.Viikinkejä.
Kuten Exit-sarjassa😍
Vierailija kirjoitti:
Wauw.. ovatpa suomineidot ketjussa puolustuskannalla ja aggressiivisia. Olisiko kenties peiliin katsomiesen paikka?🤔
PS. Tinder afrikassa on todella aliarvostettu, siellä on paljon naisia valtavilla pepuilla varustettuna, jotka ovat valkoisista miehistä kiinnostuneita
Mies35
Ja silti olet meidän suohirviöiden ilona taas tämänkin perjantai-illan. Mistä kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ulkkareille sun rahapussi on se kaikkein tärkein 😍.