Ostin Tinder goldin ja laitoin sijainnin Nairobiin, Manilaan, Bangkokiin testiksi
Sain yli 200 mätsiä alle vuorokaudessa jokaisessa paikassa. Suomessa saan 1-5 viikossa.
Miksi suomalaiset naiset ovat niin nirsoja?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika niissä 1-5/vko Suomessa saadussa matchissa on ollut?
No kato,kun ne on suomalaisia. Hänhän halveksuu suominaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on yleensä lapsia ja ovat ylipainoisia. Sori vaan, mutta vastaan rehellisesti. Mulla on yksi lapsi entisestä suhteesta ja "uusioperhe" olisi liikaa draamaa.
AP
Itsehän sä olet niistä tykännyt 🙄
Tämä. Byyyyy. Miksi saan vaan mätsejä Läskistä Suohirviöistä Yh-Mutseista??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on yleensä lapsia ja ovat ylipainoisia. Sori vaan, mutta vastaan rehellisesti. Mulla on yksi lapsi entisestä suhteesta ja "uusioperhe" olisi liikaa draamaa.
AP
Onneksi suomalaiset miehet eivät ole läskejä......Eikun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
öö. Jos sinulla on lapsi, etkä halua uusioperhettä - niin miksi ihmeessä olet tinderissä? Keskity niihin lapsiisis vaan.
Eli mies ei saisi etsiä onnea kunnes lapset ovat täysi ikäisiä? Sitten ihmetellään miksi miehet eivät uskalla sitoutua avioliittoon tai isyyteen...
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
öö. Jos sinulla on lapsi, etkä halua uusioperhettä - niin miksi ihmeessä olet tinderissä? Keskity niihin lapsiisis vaan.Eli mies ei saisi etsiä onnea kunnes lapset ovat täysi ikäisiä? Sitten ihmetellään miksi miehet eivät uskalla sitoutua avioliittoon tai isyyteen...
AP
Toki saa. Ja samoin saavat naiset etsiä onnea, kun lapset ovat täys-ikäisiä. Mitä tekemistä tällä on kansalaisuuden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
öö. Jos sinulla on lapsi, etkä halua uusioperhettä - niin miksi ihmeessä olet tinderissä? Keskity niihin lapsiisis vaan.Eli mies ei saisi etsiä onnea kunnes lapset ovat täysi ikäisiä? Sitten ihmetellään miksi miehet eivät uskalla sitoutua avioliittoon tai isyyteen...
AP
Toki saa. Ja samoin saavat naiset etsiä onnea, kun lapset ovat täys-ikäisiä. Mitä tekemistä tällä on kansalaisuuden kanssa?
No sitä että suomalaiset naiset ovat kranttuja.
Siis kranttuja minkä suhteen? Mitä sellaista suomalaiset naiset eivät hyväksy, mitä nuo ulkomaalaiset naiset hyväksyvät?
On niillä lapsia ulkomaillakin, vaikka eivät kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli naisten pitäisi huolia sinut ja sinun kakara, mutta naisilla ei saa olla lapsia. Ja silti haukut naisia krantuiksi. Ja läskeiksi.
Nythän se alkaa se todellinen syy selviämään miksi niitä tykkäyksiä ei tule. Perus-Mulkku jätkä.
aasialaiset eivät vain tajua tuota mulkkuutta.meillä oli töissä thaisiivooja, joka oli asunut suomessa pitkään. Hän kertoi thai-naisten ja suomi-miesten avioerojen johtuvan siitä, ettei mies tajua maksaa naisen suvun elatusta. Hän its
Thaimaassa ja Filippiineillä on sellainen laki, että koko perheen kuuluu elättää toisiaan, ja se koskee myös suomalaisia puolisoita. Suomalainen mies ei noudata heidän maan lakeja kun ei tasaa rahoja perheen kesken, vaan pitää itsekkäästi rahat itsellään. Perhe on myös laajempi käsite kuin Suomessa. Mutta ei, se mies ei vaan halua tajuta. Mulkku mikä mulkku.
Wauw.. ovatpa suomineidot ketjussa puolustuskannalla ja aggressiivisia. Olisiko kenties peiliin katsomiesen paikka?🤔
PS. Tinder afrikassa on todella aliarvostettu, siellä on paljon naisia valtavilla pepuilla varustettuna, jotka ovat valkoisista miehistä kiinnostuneita
Mies35
Vierailija kirjoitti:
Wauw.. ovatpa suomineidot ketjussa puolustuskannalla ja aggressiivisia. Olisiko kenties peiliin katsomiesen paikka?🤔
PS. Tinder afrikassa on todella aliarvostettu, siellä on paljon naisia valtavilla pepuilla varustettuna, jotka ovat valkoisista miehistä kiinnostuneita
Mies35
minä edelleen vain haluan tietää tästä kranttuudesta: missä suominainen on kranttu, mutta ulkomainen ei ole samassa asiassa kranttu?
Vierailija kirjoitti:
Mies35
Mieshän tässä on Suomessa seuraa vailla, ei naiset. Varmaan peiliin katsomisen eikä kehitysmaiden tinderien katsomisen paikka miehellä. Etenkin, kun ap:lla on itsessään ne "viat", joita halveksuu naisissa.
Outoa. Eihän suomalaisilla pullukoilla ja siiderivalailla ole edes varaa kilpailla solakoiden thaimaan tai filppiarikaunottarien rinnalla. Hyvä jos suomimiehen laadun päälle ymmärretään muualla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies35
minä edelleen vain haluan tietää tästä kranttuudesta: missä suominainen on kranttu, mutta ulkomainen ei ole samassa asiassa kranttu?
Kun naisilta ei tule tykkäystä jos et ole Brad Pittin kaksoisolento Fight Clubista. Ulkomaalaiset naiset ymmärtävät, että yli kolmekymppisellä miehellä on luonnostaankin vähän vatsaa ja vetäytyvä hiusraja.
Mies35
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Eihän suomalaisilla pullukoilla ja siiderivalailla ole edes varaa kilpailla solakoiden thaimaan tai filppiarikaunottarien rinnalla. Hyvä jos suomimiehen laadun päälle ymmärretään muualla
Ihan ok, jos laadun tunne on molemminpuolinen, eli suomimies ymmärtää sen, mitä thainaisen ottaminen tulee maksamaan (=perheen elättämisen ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies35
minä edelleen vain haluan tietää tästä kranttuudesta: missä suominainen on kranttu, mutta ulkomainen ei ole samassa asiassa kranttu?Kun naisilta ei tule tykkäystä jos et ole Brad Pittin kaksoisolento Fight Clubista. Ulkomaalaiset naiset ymmärtävät, että yli kolmekymppisellä miehellä on luonnostaankin vähän vatsaa ja vetäytyvä hiusraja.
Mies35
höpsis. Minulla on suomimies, joka on täysi timantti. Vaikka painaa 115 kg.
eiköhän vain syynä olisi se, ettet ole profiilissasi kirjoittanut mitään fiksua, tai kuvasi on paidaton kuva, toisessa kädessä on tuoppi ja toisessa virveli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mitä niiden lasten ylipainolöa sinulle on väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Itsehän sä olet niistä tykännyt 🙄
Miehenä pakko swaipata jokainen nainen oikealla jos haluaa pi**ua..😔
AP
Miksi kukaan sulle pillua haluaisi antaa?
Aivan. Tinderissä 99,999% miehistä haluaa pillua. Miten sinä siellä erotut? Perus suomi🐽
Tottakai mies haluaa pillua. Oli sitten mistä maasta tahansa.
Suomessa on varmaan vähän vähemmän naisia Tinderissä?
aasialaiset eivät vain tajua tuota mulkkuutta.
meillä oli töissä thaisiivooja, joka oli asunut suomessa pitkään. Hän kertoi thai-naisten ja suomi-miesten avioerojen johtuvan siitä, ettei mies tajua maksaa naisen suvun elatusta. Hän itsekin siivosi sen takia, ettei mies suostunut maksaa. Koko siivousraha lähti thaimaan maaseudulle.