Hantalla 29v nuorempi mies ja ovat menneet naimisiin!
Kommentit (51)
Olin jo täysin unohtanut koko ihmisen. Kiitti vaan muistutuksesta.
Hörähtelin kun luin jostain iltaripaskasta kun ukko kehui hantan silmiä, joista lumoutui ja joihin upposi.
Onnea Hantalle rakkauden löytymisestä. Hantta on energinen ja elämänjanoinen nainen, niin nuorempi mies sopii hänelle hyvin.
29 vuotta ikäeroa!
Ja kun mä olen ihastunut 9 vuotta nuorempaan mieheen ja pelkään olevani liian vanha hänelle :D
Vierailija kirjoitti:
Tuon kanssa kun saa nousemaan, niin kyllä siitä ansiomitali jo miehelle kuuluisi.
Sulle ansiomitali että vaivaudu haukkumaan.
Tämä on tasan heidän päätös. Onnea heille 🌹🌹
Hantalla on ollut usein komeita miehiä. Muistan kasarilta ekan aviomiehen Krausen, oli komea malli ja valokuvaaja.
Kateeksi käy toi Hantan energia ja positiivinen pöhinä. Mä olen sitä joitain vuosia nuorempi ja tunnen itseni ihan mummoksi sen rinnalla 👵🏻
Naisellisempia naisia on miehissäkin yli puolet.
Epävakaa persoona. Toivottavasti ei käytä hyväkseen tuota miestä, tai vähintäänkin on oikeasti win-win.
Ihana pari 🥰💖 Intialaiset miehet on tosi hottiksia 💋🔥
Neljäs kerta toden sanoo ?!
ei muuta kun onnea vaan 💍
Vierailija kirjoitti:
Hantalla on ollut usein komeita miehiä. Muistan kasarilta ekan aviomiehen Krausen, oli komea malli ja valokuvaaja.
Eikös valokuvaajamies ollut Jukka Mykkänen, hänen tytärtensä isä? Vai oliko Krausekin kuvaaja? Muistelen, että lakimies.
Suomalaiset miehet ovat pullukoita ja niillä on lapsia. Hantta haki miehen Intiasta, kun ne ei oo niin kranttuja kuin suomimiehet.
Kyseisen miehen vanhemmat olivat jo katsoneet pojalleen morsiamen Intiassa aja olisivat halunneet pakkonaittaa pojan. Hantan kirjassa sellaista.
Lainasin Hantan kirjan e-kirjana mutta en jaksanut höpötystä lukea. Vilkaisin vain Tallinnan-osuuden, jossa hän haukkui Viron.
Tuon kanssa kun saa nousemaan, niin kyllä siitä ansiomitali jo miehelle kuuluisi.