Pitääkö puhelimeen huutaa?
Mun kokemuksen mukaan normaali puhe kuuluu ja siitä saa jopa paremmin selvää. Huutajan kanssa keskustelu puhelimessa on vaikeaa. Hänellä on usein hätä saada asiansa kuuluviin ja se on yhtä päälle puhumista. Miksi huudatte?
Kommentit (9)
Huutajalle voi neuvoa, miten helposti saa ääntä kovennettua puhelimestaan, niin silloin ei ehkä huuda.
Joskus kuuluu huonosti :/ en tahdo puhua julkisella paikalla ellei ihan pakko.
Pakko huutaa niin saatanasti.. kele
Pitää, varsinkin kaupassa. Samaan aikaan pitää tunkea toisen ihmisen viereen vaaterekille, pitää paiskoa niitä hengareita aggressiivisisesti sen toisen ihmisen suuntaan, luuriin kailottaen. Kannattaa myös pitää se langan toisessa päässä oleva kaiuttimella, LUJALLA. Kannattaa myös syödä haisevaa minttupurkkaa suu mäiskien, ja parkkihallissa voi sytyttää röökin. Kanssaihmiset ihastelevat.
Oon kokenut viimeaikoina pienen "paniikin". Lempimiestubettajat nimittäin huutavat kameralle, niin että kajahtaa, vinkuu, särisee ääni ja vonkuu. Asia on tärkeää kyllä mitä sanovat. Sanokaas niille että ääni pitää saada kuntoon, auttaisiko mikrofonit tai mikään, ne isot mikit. Sitten on vieraalla kovempi ääni tai hiljainen. Tai pääpuhujalla. Myös englanninkielisillä. Herra varjele meidän korvia. -Kannattaa kiinnittää siis huomio äänen laatuun vaikka on innokas puhumaan.
Ulkomaalaiset huutaa puhelimeen koska silloin on kuulemma "luotettava". Selvisi tämäkin kun olen ihmetellyt sitä agressiivista huutoa puhelimeen junissa yms.
Ai niin on joillakin naistubettajillakin voimakas ääni joka särisee selvästi nauhalla. Myös ulkomailla. Äänenvoimakkuuden kanssa säätö koko ajan, voi olla turhauttavaa katsojalle.
SAS se😂
Oisko huono kuulo soittajalla.