Hantalla 29v nuorempi mies ja ovat menneet naimisiin!
Kommentit (51)
Mutta miettikää, tällä on näin kaunis tytär:
https://im.mtvuutiset.fi/image/5604882/landscape16_9/1024/576/545e07e31…
Kirja: Wilma Schlizewski, 65, avioitui 30 vuotta nuoremman intialaisen Arskan kanssa suhde sai nöyryyttäviä kommentteja
Wilma Schlizewski avautuu uutuuskirjassaan värikkäistä suhteistaan, joihin mahtuu raivohullun intohimoinen ihastuminen, pikakihlaus ja neljä avioliittoa.
Mikä toi hammasjuttu on? Näyttää niin kuin hän olisi poistattanut yhden hampaan. Kuuluuko tuollainen samaan kuvioon kuin lävistykset ja tatuoinnit?
Mitä siitä? Itselläni ollut aina 20-25v nuorempia miehiä.. Sehän johtuu ihan että millainen kumpikin on, mä olen henkisesti nuorempi ja näytän paljon nuoremmalta ja pukeudun samaten ja mun miehet on sitten henkisesti vamhempia mitä ikänsä.. Ei sitä ikäeroa huomaa.. 60v 🤘
Näin Wilma Schlizewski on muuttunut - tunnistaisitko samaksi naiseksi kuvasta vuodelta 1977?
Kummatkin ovat aikuisia ihmisiä. Ei pitäisi olla muilla nokan koputtamista.
Wilma Schlizewski, on mukana 🤢🤢🤢🤮
Muistan, kun hän otti tyttärensä pois päiväkodista, siksi että päiväkotiin tuli Downin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Wilma Schlizewski, on mukana 🤢🤢🤢🤮
Muistan, kun hän otti tyttärensä pois päiväkodista, siksi että päiväkotiin tuli Downin lapsi.
On siis mukana uudessa petolliset ohjelmassa. Ällöä.
"Pariskunta kertoo kokevansa suhteensa olevan täysin tasavertainen, vaikka muut muuta koittavatkin väittää. Hantta sanoo, että heillä on kaikkea paitsi rahaa, eikä peittele hyviä puolia suhteessa nuoreen, viriiliin ja lihaksikkaaseen mieheen."