Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen sekosi Taylor Swiftin uudesta albumista😂

Vierailija
19.04.2024 |

En edes tiennyt, että jonkun musiikki voi aiheuttaa lähes hysteerisiä reaktioita. Näin meillä tämä viikonloppu menee, varmasti itkunsekaisissa tunnelmissa. Kuinkahan monta lasia viiniä menee, turha kai edes laskea, menee mitä menee.

Hyvää viikonloppua kaikille.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka

Vierailija
2/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Swiftin uusi albumi on hauska, brutaali, villin kunnianhimoinen ja loistavan kaoottinen, kirjoittavat kansainväliset mediat.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010371598.html

4 biisi itellä menossa albumista, löytyy Spotifysta nimellä The Tortured Poets Department : The Anthology

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio kuunnella, tusinakamaa.

Vierailija
4/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestä joo, aika moni on eri mieltä kanssasi.

Vierailija
5/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka

Tämän hetken suosituin artisti maailmassa. 

Vierailija
6/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaa toi Swiftin fanitus olemaan samalla tasolla kun Beatles tai M.Jackson oli aikoinaan. Kaikki ennätykset rikki heittämällä kun albumi tippuu.

Vierailija
7/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on pettynyt sanoituksiin kun ei käsittele tarpeeksi exiään. Musiikilla ei kuulemma niin väliä.

Vierailija
8/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika keskinkertaisia arvosteluja on tullut. Ilmeisesti levy on aika tylsä. Swiftiet on toki eri mieltä, mutta he ovat kuin kultin pauloissa eikä noilla levyillä ole niin väliä kun ne on heille sellaista taustahuminaa. Hahmoon he ovat ihastuneet ja nostaneet jalustalle. Eikä siinä mitään, kukin saa fanittaa miten haluaa.

Vierailija
9/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Jim Morrison-vainaakin tähän sanoisi?

Vierailija
10/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä täysin suosiota, mutta eipä sitä kaikkea tarvitse ymmärtääkään.

Esim. Angelina Jordan laulaa minun mielestäni suohon tuon Talylor Swifitin 30 sekunnissa.

Mutta kaippa tässä on nyt kyseessä joku pop-kulttuurinen ilmiö eikä pelkästään musiikilliset ominaisuudet?

Olen kuullut Taylorin kyllä laulavan sekä esiintyvän, mutta en havaitse hänessä mitään erityisempää musiikillista virtuositeettia. Esim. Amy Winehouse taas oli superlahjakas artisti ihan musiikillisesti. Ja Amy myös itse teki tosi hienoa musiikkia.

Esiintyjänä Taylor on kyllä ihan ok ja ehkä hänessä on jonkinlaista lavakarismaa. Ja ihan kaunis nainenhan hän on.

Vierailija
11/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Angelina Jordan laulaa minun mielestäni suohon tuon Talylor Swifitin 30 sekunnissa.

Mutta kaippa tässä on nyt kyseessä joku pop-kulttuurinen ilmiö eikä pelkästään musiikilliset ominaisuudet?

Olen kuullut Taylorin kyllä laulavan sekä esiintyvän, mutta en havaitse hänessä mitään erityisempää musiikillista virtuositeettia. Esim. Amy Winehouse taas oli superlahjakas artisti ihan musiikillisesti. Ja Amy myös itse teki tosi hienoa musiikkia.

Esiintyjänä Taylor on kyllä ihan ok ja ehkä hänessä on jonkinlaista lavakarismaa. Ja ihan kaunis nainenhan hän on.

Minusta tärkeintä kenen tahansa artistin kohdalla on se, että aiheuttaa tunteita ja reaktioita. En minä ymmärrä puoliakaan taiteesta, urheilusta tai mistään muustakaan, mutta osaan kyllä arvostaa sitä intohimoa ja tunnetta mitä se ihmisissä aiheuttaa. 

Vierailija
12/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Swift on suosittu, koska edustaa hyvin nykyaikaista kevytkenkäistä lapsetonta naista, jolla on takana enemmän poikaystäviä ja epäonnistuneita parisuhteita kuin elinvuosia edessä.

Vierailija
13/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla ihan mitä mieltä vaan, mutta et voi kieltää Taylor Swiftin vaikutusta jopa Amerikan talouteen. 

Vierailija
14/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka

Tämän hetken suosituin artisti maailmassa. 

Tarkoittaako "tämän hetken suosituin" sitä, että hän olisi paras tai edes musiikillisesti kovin kummoinen kun verrataan niihin oikeasti maailman kovimpiin muusikoihin? Juu ei.

Vierailija
15/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestä joo, aika moni on eri mieltä kanssasi.

Diggaatko myös Micael Gabrielia ja Käärijää? 😆🤣

Vierailija
16/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taylor Swift on suosittu, koska edustaa hyvin nykyaikaista kevytkenkäistä lapsetonta naista, jolla on takana enemmän poikaystäviä ja epäonnistuneita parisuhteita kuin elinvuosia edessä.

Kuulostat ihan samalta kuin nämä, jotka pitivät aikoinaan rockmusiikin tulemista syntisenä ja paheksuttavana asiana. Nuoriso meni pilalle jo 60-luvulla, kun kuunteli rockia. :D 

Vierailija
17/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tärkeintä kenen tahansa artistin kohdalla on se, että aiheuttaa tunteita ja reaktioita. En minä ymmärrä puoliakaan taiteesta, urheilusta tai mistään muustakaan, mutta osaan kyllä arvostaa sit

Tämä taiteilija siis kuuluu joukkoon:

Vierailija
18/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vertaa Swiftiä H itleriin 😂 Menikö kasetti jumiin, taisi mennä.

Vierailija
19/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan samalta kuin nämä, jotka pitivät aikoinaan rockmusiikin tulemista syntisenä ja paheksuttavana asiana. Nuoriso meni pilalle jo 60-luvulla, kun kuunteli rockia. :D 

No siis objektiivisesti 60-luvun kulttuurivallankumous aina musiikkia myöten mädätti pahasti läntistä sivilisaatiota, mutta silti tykkään paljon tuon aikaisesta musiikista. En tosin tiedä, mitä tekemistä Swift-kommentillani olisi tuon kanssa. Kunhan vain totesin, että nykynaiset ovat keskimäärin varsin rikkinäisiä näinä päivinä eikä ihme, että Swift, joka tarjoilee näille sopivaa musiikkia, lyriikkaa ja yleistunnelmaa, on kovassa huudossa juuri nyt. Ihan objektiivinen toteamus vain.

Vierailija
20/64 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on pilalla, kun he kuuntelee Swiftiä. Suurin osa biiseistä on rakkauslauluja, jossa kerrotaan ihastuksista ja rakkaussuhteista, nykyisistä ja menneistä. Tuskin kukaan pilalle menee.