Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvasin että terapia on turhaa

Vierailija
19.04.2024 |

Eipä se auta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla huono terapeutti sitten sulla. 

Vierailija
2/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia auttaa, jo on sille itse vastaanottavainen. Ja kemiat kohtaa terapeutin kanssa. Mikä mätti? Miksi ei auta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin toivon, että maksat sen turhan terapiasi kokonaan itse etkä rasita sillä yhteiskuntaa.

Vierailija
4/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi.

Vierailija
5/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itsehän joudut joka tapauksessa tekemään muutoksen ja työn. Sinä etsit itse vastauksia itsestäsi. Terapeutti vain tukee tällä tiellä. Terapeutti ei ole mikään taikasauvan heiluttelija, joka sinut parantaa. Sinä olet avain. Sinulla on avain ja sinulla on ratkaisu, kunhan vain löydät sen ja loksautat palat kohdilleen.

Vierailija
6/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta eipä mun olosuhteet elämässä parane, niin eipä se höpötteli mitään auta.

Vierailija
7/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiamuotoja on monia kuten on erilaisia ihmisiäkin. !ikä soveltuuu kellekkin.

Vierailija
8/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajaa ei tietenkään voi auttaa kukaan eikä mikään, lähtökohtaisesti.

Vierailija
9/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta eipä mun olosuhteet elämässä parane, niin eipä se höpötteli mitään auta.

Silloinkin pitää itse muuttaa omaa ajattelutapaa.

Vierailija
10/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkea terapeutti jos ei osaa auttaa. Kuka sellaisella käy. Pitäisi olla nopeampi apu asioihin teoriassa. Jopa shamaani osaa paremmin hommat, jos on pätevä. Entä kriisiterapeutti kriisikeskuksessa.

11/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ongelmat johtuu ulkoisista tekijöistä, silloin terapia on väärä osoite. Miksi sinut ohjattiin terapiaan?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit terapiaan. Pitää tietää syyt, jotta joku varsinkin outo ihminen sinulle pääsisi pääsi sisään. 

Vierailija
13/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on turhaa jos on päättänyt jo etukäteen sen olevan turhaa. 

Vierailija
14/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei auta jos itse et ole valmis työstämään asioita. Mitä sä kuvittelit, että sut parannetaan ulkopuolelta?

Vierailija
15/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ongelmat johtuu ulkoisista tekijöistä, silloin terapia on väärä osoite. Miksi sinut ohjattiin terapiaan?

Ihan vapaaehtoisesti itse menin. Joo huomasin, että on väärä osoite.

Vierailija
16/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itsehän joudut joka tapauksessa tekemään muutoksen ja työn. Sinä etsit itse vastauksia itsestäsi. Terapeutti vain tukee tällä tiellä. Terapeutti ei ole mikään taikasauvan heiluttelija, joka sinut parantaa. Sinä olet avain. Sinulla on avain ja sinulla on ratkaisu, kunhan vain löydät sen ja loksautat palat kohdilleen.

Blaa blaa. Kyllä se terapeuttikin voi olla yksinkertaisesti huono. Ei se AINA ole siitä asiakkaasta kiinni. 

Vierailija
17/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli kyllä liian kova pala kenelle tahansa terapeutille.  :D

Vierailija
18/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan auttanut. Mulla on sellanen tunnelukko etten osaa kertoa omista tunteistani juuri mitään. Olen muutenkin vähäpuheinen.

Vierailija
19/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yllätys että terapia ei auta jos huono olo johtuu ulkoisista tekijöistä.

Vierailija
20/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä terapeutteja kannata nostaa millekään jalustalle. Ihmisiä nekin on. On hyviä, on keskinkertaisia ja on huonoja. Tarjonta on kirjavaa eikä sertifikaatti takaa vielä mitään. Asiakkaissa on myös moneen junaan. Aina ei osu kohdalleen. Syyt voi olla monimutkaisia. Joskus se on asiakkaan "vika", mutta joskus myös terapeutti ei ole tehtäviensä tasalla ja homma ei etene. Sekin on uskallettava sanoa ääneen.