Mitä tekisit jos ovikelloasi soitettaisiin ja avatessasi huomaat siellä olevan agressiivisen karhun.
Kommentit (60)
Menen talosta ulos karhua kohti ja läpsyttelen käsiä ja pyydän puolisoa videoimaan koko touhun, niinkuin Ähtärissä.
Yksinkertaisesti laittaisin oven kiinni.
Ennemmin agressiivinen karhu kuin argressiivinen mies.
Soittaisin iltasanomiin ja pyytäisin paikalle, sirkuskarhuhan se olisi, ei muut karhut kelloja soittele, saisi jutun hyvästä maksusta:).
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin sille että ota suihin.
Kuka muka uskaltaisi tunkea nakkimakkaransa karhun kitaan? Kontio haukkaa sen hetkessä ja pyytää lisää.
Minä ottaisin sen karhun tiukasti marimekkosyleilyyni enkä päästäisi ikinä pois!
Olisin tyytyväinen, että ovikellonsoittaja ei ollut perussuomalaisten partio.
Koska osasi soittaa ovikelloa niin on ilmeisesti opetettu karhu. Sanon että menee keittiöön ja ottaa Karhu oluen kaapista ja kyljyksiä ja asettuu taloksi. Mutta jos alkaa rähisemään niin sitten tulee Karhukopla. Saunotaan ja illalla köllötellään ja katsotaan Karhu-elokuvaa. Aamulla karhu on käynyt jo omatoimisesti lenkillä, ja naapuri tulee pian sen jälkeen kyselemään että onko niiden kissoja näkynyt. Ei ole, vastaan ja naapurin lähdettyä Karhu ajatuksissaan röyhtäisee ja suupielestä pölähtää tuppu kissankarvoja. Tästä voisi alkaa loistava ystävyys, ajattelen.
pyytäisin sen saunaan ja pöllisin sen turkin pukuhuoneesta
Vierailija kirjoitti:
Olisin tyytyväinen, että ovikellonsoittaja ei ollut perussuomalaisten partio.
Vasaralla päähän?
Kytken sille aggregaatin perseeseen ja sitten talja takan eteen.
Vierailija kirjoitti:
Heti tarjoan hunajapurkin.
Verensokerit varmasti matalalla kun vihaisena, hyvä ajatus!
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla verokarhu...
Mitäs tulit tänne karhuamaan?
Varmaan jäätyisin kauhusta ja siinäpä karhu ehtisi huitaista minut hengiltä. Taustalla raksuttaisi viimeisenä hetkenä ehkä ajatus, että minkälaisen kirjoituksen saisin tapahtumasta muotoiltua FB:hen.
Ihmettelisin, miten on mahtunut hissiin.
Vierailija kirjoitti:
"Jaha, Amalia-tätikö se siinä"
Meillä se olisi Amalia-setä.
Voisin vähän ihmetellä kun tää on ylin kerros ja rapun ovessa on koodi. Sitten ehdottaisin että kun minulla ei ole jääkaapissa mitään syötävää ja muutenkin olen laiha niin alapuolella asuu paksu av-mamma jolla olisi enemmän syötävää. Jääkaapissa siis.
Pyytäisin karhuryhmän paikalle.