Katsoin juuri Pipn ohjelman ekaa kertaa ja sehän oli hyvä!
Opin, ettei makeaa saisi syödä kolmeen tuntiin ennen nukkumaanmenoa, yöuni häiriintyy muuten. Enpä ole tätä ennen kuullut.
Mitä oppeja te olette sieltä saanut?
Kommentit (7)
Katson, satunnaisesti, ja pidän. Onhan tämä nyt terveydellisesti parempaa kuin Burgeriemiehet jossain.
En katsonut, mutta miksi ei saa syödä makeaa kolmeen tuntiin ennen, tai siis miksi se häiritsee unta?
Mikä on Pipn ohjelma ja mistä se tulee?
Olen aikaisempia katsonut ja näin entisenä syömishäiriöisenä on ahdistava ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut, mutta miksi ei saa syödä makeaa kolmeen tuntiin ennen, tai siis miksi se häiritsee unta?
Valkoinen sokeri huonontaa unen laatua. Kolmessa tunnissa sen vaikutus uneen kai hälvenee. Ohjelmassa tyyppi nukkui alussa tosi huonosti eikä uni ollut palauttavaa. Muutoksen jälkeen unen laatu oli erinomaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen aikaisempia katsonut ja näin entisenä syömishäiriöisenä on ahdistava ohjelma.
Minäkin olen jonkin sortin syömishäiriöinen, mutta tämä ohjelma, tai tämä jakso, oli vapauttava. Pippa antoi luvan syödä yhden suklaapatukan ja yhden jäätelön päivässä, kunhan ne tapahtuu viimeistään kolme tuntia ennen nukkumaanmenoa.
Eikö kukaan katso sitä vai eikö kukaan ole mitään oppinut mitään ihmettä?