Kertokaa hyvä vitsi, kiitos.
Toimari soitti ja meen huomenna töihin mutta pyysi kertomaan huomenna hyvän vitsin, Yritin googlettaa mutta en todellakaan löytänyt mitään. Kuka auttaisi?
Kommentit (51)
Viimeinen asia jonka haluan tehdä on satuttaa sinua! Mutta on se listalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaks turkkulaist naist men autol (Saabill) siene, ja sopiv siin matka varrell, ett jos eksyvä toisist, ni toine mene autoll ja huutta siält. Toine sitt ymmärtäs tull huuro suunta.
No, eksyvähä ne ja toine tek, just simottis ku ol sovitt.
Myähemmi turu hovioikeudess syytettii eräst uusmaalaistmiäst väkisimmakaamisest. Tuamarill miäs selitti, mitä ol tapahtun:
Kävelin metsässä, kun läheisellä tiellä nainen kailotti helvetin kovaa:
Tuu-tän, saapil-lua, saapil-lua !
Murre on sudeettisavolaisen yritelmää.
Työ on raskaampaa kuin organisaatio. Sen tietää siitä, että työ valuu aina organisaation pohjalle.
Heitin bumerangin pari vuotta sitten. Olen elänyt pelossa siitä saakka.
Laskuvarjoa ei tarvitse olla jos hyppää lentokoneesta. Laskuvarjo täytyy olla ainoastaan jos aikoo hypätä useammin kuin kerran.
Tässä vielä yksi (kirjoitin myös tuon edellisen).
Organisaatio on kuin puu. Kun katsot alaspäin, näet hymyileviä apinoita jotka yrittävät kiivetä ylöspäin, ja kun katsot ylöspäin, näet pelkkiä bersereikiä (assholes in English).
Isoisälläni on leijonan sydän - ja elinikäinen pääsykielto eläintarhaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli kolme sisarusta, Marja, Tarja ja Pirjo. Kuten on tavallista Marjaa alettiin kutsumaan Malluksi ja Tarjaa Talluksi. Pirjo ei halunnut millään että hänen nimeään väänneltäisiin samaan malliin.
Mulla on vähän samanlainen 😄
Kolme kiinalaista, Chu, Bu ja Fu muutti Amerikkaan ja halusivat vaihtaa nimensä amerikkalaisemmiksi. Chusta tuli Chuck, Busta tuli Buck. Fu lähti takas Kiinaan.
Psykologi asiakkaalle: No mikä on ongelmanne?
Asiakas: No, kun minä tunnen olevani koira.
Psykologi: Mistä asti tämä tunne on vaivannut teitä?
Asiakas: No ihan pennusta asti!
Mitä eroa on kamelilla ja insinöörillä? Kameli voi olla viikon juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Runsaasti kiitoksia ihanuus! Löysin muutaman vitsin jotka sitte kerron huomenna töissä. Ihanaa että vielä on noin ystävällisiä ihmisiä! Loistavaa iltaa Sulle!
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on kamelilla ja insinöörillä? Kameli voi olla viikon juomatta.
Kameli pystyy olemaan viikon juomatta, kun taas insinööri pystyy juomaan viikon.
Mies oli eksyksissä kuumailmapallolla. Hän näki maassa miehen ja kysyi häneltä missä hän on. Maassa oleva mies kertoi hänelle hänen olevan 6213'59.88''N, 2543'59.88''E.
Mies ilmapallossa kysyi, onko hän tuotekehittäjä. Kyllä vain, vastasi toinen. Mistä arvasit?
Koska vastauksesi, joskin varmaan oikein, on minulle täysin hyödytön.
Maassa oleva mies kysyi, onko tämä toimitusjohtaja. Kyllä vain, mistä arvasit?
Koska olet ajanut itsesi tilanteeseen johon minä olen täysin syytön ja nyt oletat, että minä pelastan sinut pinteestäsi.