Itsetyydytys toisen katsellessa
Oisko ketään naista Joensuun seudulta joka ois kiinnostunut että tyydytettäisiin itsemme toisen katsellessa 😋omin käsin tai jutuin 😋 toiseen ei saa koskea 😋 -S-
Kommentit (5)
Tää on niin tosi makee homma.
Rakastan itsetyydyttämistä kun minulla on Yleisöä, ihan samaa oikeastaan mikä sukupuoli on katsomassa tai runkkaan hän kunhan jän katsoo ja nauttii kun minä vedän käteen
Meillä ei todellakaan sitä saa katsella. Siitä ei edes puhuta. Yksin hinkataan ja miehelle sanotaan ettei seksi kiinnosta. Että näin avointa ja REHELLISTÄ meininkiä meillä
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei todellakaan sitä saa katsella. Siitä ei edes puhuta. Yksin hinkataan ja miehelle sanotaan ettei seksi kiinnosta. Että näin avointa ja REHELLISTÄ meininkiä meillä
Mitä jos antaisit hänen nähdä? Ehkä se on vaan kiinni siitä että kumpikaan ei ole uskaltanut tehdä sen aloitteen vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos antaisit hänen nähdä? Ehkä se on vaan kiinni siitä että kumpikaan ei ole uskaltanut tehdä sen aloitteen vielä
Sunnuntaina runkkasin ekan kerran mällit vaimon mahalle. Vaimo hymyili kauniisti. Pari kertaa olen nähnyt, kun se runkkaa. Aika tekninen suoritus, ei niin kiihottava kuin luulin.
Käykö mies?
M37