Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytys toisen katsellessa

Vierailija
18.04.2024 |

Oisko ketään naista Joensuun seudulta joka ois kiinnostunut että tyydytettäisiin itsemme toisen katsellessa 😋omin käsin tai jutuin 😋 toiseen ei saa koskea 😋 -S-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö mies?

M37

Vierailija
2/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tosi makee homma. 

Rakastan itsetyydyttämistä kun minulla on Yleisöä, ihan samaa oikeastaan mikä sukupuoli on katsomassa tai runkkaan hän kunhan jän katsoo ja nauttii kun minä vedän käteen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei todellakaan sitä saa katsella. Siitä ei edes puhuta. Yksin hinkataan ja miehelle sanotaan ettei seksi kiinnosta. Että näin avointa ja REHELLISTÄ meininkiä meillä

Vierailija
4/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei todellakaan sitä saa katsella. Siitä ei edes puhuta. Yksin hinkataan ja miehelle sanotaan ettei seksi kiinnosta. Että näin avointa ja REHELLISTÄ meininkiä meillä

Mitä jos antaisit hänen nähdä? Ehkä se on vaan kiinni siitä että kumpikaan ei ole uskaltanut tehdä sen aloitteen vielä 

Vierailija
5/5 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos antaisit hänen nähdä? Ehkä se on vaan kiinni siitä että kumpikaan ei ole uskaltanut tehdä sen aloitteen vielä 

Sunnuntaina runkkasin ekan kerran mällit vaimon mahalle. Vaimo hymyili kauniisti. Pari kertaa olen nähnyt, kun se runkkaa. Aika tekninen suoritus, ei niin kiihottava kuin luulin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme