Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kerron 2 asiaa mitä mä olen huomannut itse elämäni varrella ja myös kokemuksesta omalla kohallani

Vierailija
18.04.2024 |

Masentuneita ihmisiä on kahdenlaisia

Tää ensimmäinen ryhmä on niitä, ketkä valittaa kokoajan siitä, ne ei puhu mistään muusta koskaan, ne haluaa että kaikki tietää, että ne on masentuneita, ne on tavallaan ite hypänny siihen rooliin. 

Tää toka ryhmä on niitä, ketkä ei koskaan puhu siitä mitään, nää ei koskaan halua levittää sitä tietoa muihin, yleensä kukaan heidän lähipiiristä ei edes tajua heidän olevan masentuneita, nää ihmiset myös pitää itsestään huolta ja näyttää ulkopuoliselle hyvinvoivalta, nää ihmiset ei identifioidu siihen asiaan, mutta tää ryhmä on myös vaarallinen siitä, että jos tää ryhmä ei tajua itse tehdä omaa sisäistä työtään, se jälki voi olla aika karua mitä sen seurauksena voi tapahtua. 

Toi eka ryhmä yleensä vaan puhuu. 

Toi toka ryhmä on se keneen pitäisi kiinnittää huomiota. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/4 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron nyt sulle. Pliis kiinnitä huomiota vaa itseesi. Anna muiden olla niin kaikki on kohillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, olen ollut jotain tuolta väliltä ja vähän molempia.

Kun oli ympärillä paljon masentuneita, olin enemmän tuossa ekassa ryhmässä. Kun tajusin ettei puhuminen ja märehtiminen auta määräänsä enempää, olen ollut enemmän tokassa ryhmässä.

Vierailija
4/4 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti huomaat elämäsi varrella vielä jonkun kolmannenkin asian

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi