Henkilökohtainen sloganisi? Henkilökohtainen elinikäinen mottosi?
Jos sinulla on yksi slogan, yksi motto, jota noudatat koko elämäsi ajan, niin mikä se on? Kerro!
Tässä minun: älä anna sinun itsesi tuhlata sinun itsesi aikaa! Vähän toisin ilmaisten sama asia: älä ole oman aikasi tuhlaaja. Ja vielä tapa ilmaista sama: älä tuhlaa omaa aikaasi.
Kommentit (72)
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.
Kylän kohdalla lujaa vaikka kankaalla kontataan. Otin sen Anni Polvan kirjasta aikanaan
Ennemmin kuuluisa juoppo kuin anonyymi alkoholisti.
Born to lose - Live to win.
-Lemmy Kilmister-
Kun luulet jo menettäneesi kaiken on jäljellä vielä tulevaisuus.
Tuota lausetta kantanut mukana jo yli 40v.
Tämä ei ole kovin omaperäinen, mutta kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.
Toinen on se, että elä aina niin, että voit seistä omien tekojesi takana. Vaikka olen elämässäni tehnyt isojakin virheitä ja valintoja, en jää märehtimään niitä, koska olen aina toiminut sen hetkisen parhaan tietoni ja kykyni mukaan.
Samaa pskaa aamusta iltaan, vain väri voi vaihdella.
Itse olen jostain kuullut ruotsinkielisen lauseen "Det är som det är" eli vapaana suomennoksena "Niin on kuin on".
Itse koen tuon lauseen sellaisena että kaikki asiat eivät ole oman vaikutusalueen piirissä ja niiden muuttamiseen / murehtimiseen ei kannata tuhlata voimavaroja. Mutta ne asiat jotka ovat niitä pitää vaalia.
Vältä naisia joiden isä on ensimmäinen mies joka on särkenyt hänen sydämensä. -m41-
Onhan noita.
Ei se niin mee, ettei jotennii mee. Päätalon setää lainaten.
Jumalassa on juoksun määrä.