Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satisfayer

Vierailija
18.04.2024 |

Vaimo käyttää leluja mutta ei vahingossakaan voi sanoa että tekee mieli. Kyllä VITUTTAA että itse kerron kun mieli tekee ja vaimo saanut olonsa haluttavaksi. Minulle se ei ainakaan kerro että mieli tekee vaikka oikein anelisi. 

Miksi nainen käyttäytyy näin?? Miksi ei voi edes joskus kertoa miehelle että tekisi mieli. 

Sit yksinään hinkataan leluilla eikä edes yritetä saada omalle rakkaalle tunnetta että on haluttava. Kyllä on olo että hyödyn takia vaan on eikä mitään hyvää sanottavaa ole. Kaks naamanen enkä kyllä usko mitä muija minulle puhuu. En käytä leluja.....juu etpä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lohduttaa että jollain muullakin sama tilanne. 

Vierailija
2/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty loogiseen ajatteluun? Miksi vaimosi haluaa ennemmin satifyerin kuin sinut? Mieti edes hetki!

Oisko niin ettei se ikuinen "itse akti" josta miehet jauhaa alati, riitä naiselle.

Jos nainen saa sen orgasminsa muulla kuin sun jyystöllä, asia selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että ap:n vaimo käyttää mieluummin Satisfayeria.

Vierailija
4/14 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitä käytetään yhdessä. Ei ole ongelma, koska mieheni tietää, miten mut saa valumaan ja mitä isommin valun (tai usein jopa sqruittaan), sitä suurempi on hänen nautintonsa. 🥰

Miehet, kokeilkaapa joskus seksiä puhtaasti naisen nautinto edellä, se saattaa jopa palkita. 😉 N43

Vierailija
5/14 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sitä käytetään yhdessä. Ei ole ongelma, koska mieheni tietää, miten mut saa valumaan ja mitä isommin valun (tai usein jopa sqruittaan), sitä suurempi on hänen nautintonsa. 🥰

Miehet, kokeilkaapa joskus seksiä puhtaasti naisen nautinto edellä, se saattaa jopa palkita. 😉 N43

Olen kateellinen teille. Olisipa meilläkin noin avointa. Meillä lelut piilossa ja niistä ei puhuta 

Vierailija
6/14 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö pysty loogiseen ajatteluun? Miksi vaimosi haluaa ennemmin satifyerin kuin sinut? Mieti edes hetki!

Oisko niin ettei se ikuinen "itse akti" josta miehet jauhaa alati, riitä naiselle.

Sinun kaltaiselle ameeballe jolle seksi = orgasmi, riittää se pilluimuri aivan hyvin.

Kyllä minäkin miehenä saa orgasmini runkkaamalla mutta silti tykkään seksistä naisen kanssa. Jos nainen ei saa orgasmia seksissä miehensä kanssa, hoitakoot ongelmaa miehensä kanssa eteenpäin. Itse en näe hyvänä ratkaisuna kokonaisvaltaisesti, että vaihdetaan seksi pilluimuriin. Sopii toki niille ketkä eivät halua elää ihmisen kanssa.

T. Japi

Vierailija
7/14 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasta teidän seksi sitten on ollut?

Ymmärrän, että hän masturboi yksin, jos ei saa kanssasi orgasmia.

Mutta jos seksi on muuten nautinnollista, vaikkakin ilman orgasmia, luulisi hänen haluavan sitä silloinkin. Onko hän siis nauttinut teidän seksistä?

Vierailija
8/14 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi kertoa sulle, että hänen tekee mieli seksiä? Kun hänen ei tee mieli seksiä sinun kanssa. Ethän sä sillon tuntisi itseäsi haluttavaksi, päinvastoin.

Vierailija
9/14 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Meillä mies on hankkinut ison määrän erilaisia leluja jotta saisi tehdä minulle hyvää. Hän rakastaa sitä, että minä nautin. Ja minä rakastan miestäni, kun tiedän ja tunnen, että hän haluaa minua ja tekee kaikkensa minun ja meidän yhteisen nautinnon eteen. 

Voin sanoa rehellisesti, että minun mieheni on 25v yhdessäolomme aikana tehnyt kaikkensa meidän rakkauden eteen. Ilman hänen panostusta emme olisi tässä. Palkitsen hänet rakastamalla ja näyttämällä miten ihailen ja haluan häntä edelleen täydestä sydämestäni. 

Vierailija
10/14 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi sinä, jonka kotona ei leluista puhuta. Ota itse ihan rohkeasti puheeksi.

olen ihan satavarma että jos itse ehdotat satisfyeriä mukaan seksiin niin rouva suostuu ja todennäköisesti tulee myös😁

Vierailija
11/14 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaimo on yhtä laiska kuin omani ettei seksi kiinnosta sen takia kun siitä tulee sotkua. Helpompi hoidella itsensä leluilla ilman sotkua. Aina kun harvoin harrastamme seksiä niin muistaa valittaa kuinka ikävä on lähteä pesulle seksin jälkeen.

Vierailija
12/14 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaimo on yhtä laiska kuin omani ettei seksi kiinnosta sen takia kun siitä tulee sotkua. Helpompi hoidella itsensä leluilla ilman sotkua. Aina kun harvoin harrastamme seksiä niin muistaa valittaa kuinka ikävä on lähteä pesulle seksin jälkeen.

Miksi sen peseytymisen pitää olla ikävää? Menkää vaikka yhdessä suihkuun.

Vierailija
13/14 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pitää peseytyä ellei ole pyllyjuttuja ollut? Sit käydään kyllä pesulla (tai silloin, jos ruiskitaan spermaa kropalle), muuten ei tartte.

Vierailija
14/14 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millasta teidän seksi sitten on ollut?

Ymmärrän, että hän masturboi yksin, jos ei saa kanssasi orgasmia.

Mutta jos seksi on muuten nautinnollista, vaikkakin ilman orgasmia, luulisi hänen haluavan sitä silloinkin. Onko hän siis nauttinut teidän seksistä?

On nauttinut ja saanut orgasmin aina. Muistan viimeisimmät kerran kun tullut olo että teeskentelee orgasmin. Eikä ole kyllä kostunutkaan enään silleen. Jotain sille on tapahtunut