Mitä nuotiolla grillattavaksi kasvissyöjälle?
Olisiko täällä vinkkejä? Niitä kasvisnakkeja/vegemakkaroita en kaipaa vaan jotain ihan muuta.
Lisäksi kelpaa vinkit kanamakkaroihin - onko jotain hyvää suositella?
Mökille tulossa pari kasvissyöjää ja yksi joka välttelee punaista lihaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei Camping kelpaa niin laiduntakoot muualla.
Yök, t. lihansyöjä.
Olis niitä parempiakin makkaroita kuin tuo kaikkein jauhoisin pötkylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maissi, kesäkurpitsa, porkkana, vesimeloni, tomaatti. Ainakin noista saa hyviä ruokia
Noiden rinnalla pihvit ja makkarat kalpenee... Ny rillataan!
Miksi aina pitää harrastaa tuota typerää vastakkainasettelua?
Yksikään tuosta listasta ei ole hyvä proteiininlähde. Silti ne voivat hyvin laitettuina maistua herkullisille. Juustoilla tukevoituina ne saattavat saada mahankin täyteen. Ei ole mitään syytä aidan yli lällättelyyn.
Kokeilkaa grillata maissi ja yllätytte miten täyttävä ja hyvänmakuinen se on. Vähemmän jaksat syödä noita maisseja, kuin makkaroita ja on kymmenen kertaa paremman makuisia.
Ja taas tuota pakollista vastakkainasettelua. On se kumma, kun ei voi vain sanoa, että jokin on hyvää. Ei, vaan on ihan pakko varmuuden vuoksi pistää vähän piikkiä, jos vaikka saisi jonkun hermostumaan. Miksi on pakko kirjoittaa noin polarisoivasti ihan yksinkertaisestakin aiheesta, missä siihen ei ole mitään aihetta?
Maissintähkiä, paprikaa ,kaalista pihvejä, herkkusieniä perunoita. Itse en hanki "muka lihan/ makkaran korvikkeita" vaan veget ja muut kasvissyöjät syököön niitä kasviksia.
Pyydän itse kasvissyöjien tuomaan omat grillattavat tai tekolihat. En tiedä, mistä pitävät tai mikä sopii grillattavaksi. Jos muille on tarkoitus hankkia vain makkara niin on aika työlästä ostella yhdelle vesimeloonit, halloumit ja sienet. Kukaan mun kaveripiirissä ei ole tästä pahastunut, päinvastoin. Ostin kerran kasvisnakkeja, jotka oli julmetun kalliit, eivät sopineet grillattavaksi eikä edes se kasvissyöjä halunnut syödä niitä. Yli kymppi meni turhaan. Sen jälkeen sanoin, että en enää yritä, omat grillattavat mukaan.
Voikukan lehteä aiv rehuaja kaikkea mitä löydät siitä viereltäsi grillatessasi. Nehän ovat sitä samaa mitä aito kasvissyöjä eli lehmä syö
Myös lättyjä voi paistaa!
itse luonnonystävän
tosin en kärytä nuotiota metsässä. En ylipäänsä tarvi eväitä, tai jos tarvisinkin, ottaisin jotain, mikä ei vaadi nuotiota. Trangiakin olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Voikukan lehteä aiv rehuaja kaikkea mitä löydät siitä viereltäsi grillatessasi. Nehän ovat sitä samaa mitä aito kasvissyöjä eli lehmä syö
Ja voihan nuokin laittaa grilliin jos se kasvissyöjä haluaa jotakin puputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvisvartaita, halloumia, fetaa, ananasta..
Nuotiolla voi olla haastavia. Mutta ehkä hommaan halsterin!
Veikkaisin että jotain kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Maissintähkiä, paprikaa ,kaalista pihvejä, herkkusieniä perunoita. Itse en hanki "muka lihan/ makkaran korvikkeita" vaan veget ja muut kasvissyöjät syököön niitä kasviksia.
Mun mielestä ne vegenakit on vaan pahoja ja tiedän että toinen kasvissyöjistä on samaa mieltä.
ap (pari edellistä viestiä myös minun)
Välttele heitä. Äläkä kutsu heitä mökillesi. Ihme vihervasenmistolsisia. Kunnon ihminen syö lihaa.