Olen krapulassa. Tekisi mieli syödä kasvisnakkeja. Kysy mitä vaan?
Otsikon mukainen sisältö.
Anteeksi, mulla aivot sulaa tällä palstalla. On tosiaan darra ja olen ollut 35v. vuotta kasvissyöjä - teki vain mieli tästäkin aiheesta keskustella. En edes tiedä ironiantasostani.
M50 tasokas
Kommentit (12)
Moi. Kivastiko päivä sujuu?
Ajattelin tosiaan noita wurstinakkeja. On myös sinappia. En tiedä vielä laitanko ruisleivät paahtimeen ja hodariksi vai keitänkö perunoita lisäkkeeksi? Uuni, keittäminen, pannu?
On niin kovin vaikea päättää.
Darra täälläkin vegetaristilla.
Mun suosikki darraruoka: muu kasvismakkara, väliin halloumia ja hetkeks uuniin. Paljon ketsuppia ja sinappia. Hapankaalia kylkeen niin voi leikkiä olevansa Oktober-festeillä.
Vierailija kirjoitti:
Darra täälläkin vegetaristilla.
Mun suosikki darraruoka: muu kasvismakkara, väliin halloumia ja hetkeks uuniin. Paljon ketsuppia ja sinappia. Hapankaalia kylkeen niin voi leikkiä olevansa Oktober-festeillä.
Wow - joku vastasi. Kiitos.
En syö juustoa, mutta painan mieleeni. Oktoberista tuli mieleen, että oispa olutta. Kävin Sakuissa viime vuonna ja siellä oli huomattavan juonikkaan makuista vegaanista currywurstia.
Sköt Om Dig.
Neljä kai.
Yritin tilata lääkäriajan, mutta takaisinsoittoaika yli 10 päivää. Soitettiin takaisin su.iltana, kun olin suihkussa. En ole varannut uutta aikaa.
Täällä purettiin tk ja epäilen, että uusi on olemassa vain internetissä: ei sinne ainakaan pääse kukaan.
Älä ihmeessä. Mä taas olin tässä yks päivä pitkällä kävelyreissulla, en tiedä kilometrimääriä sen enempiä kuin että tasan taatusti yli 15 km. Siinä sitten piti vielä päivän päätteeksi käydä kaupassa, koska seuraavan aamun aamupalaa varten piti hakea syötävää. No, siinä sitten tuli kävelyn aikana himo grillata kotiin päästyä makkaraa.. haha... ja lopulta tuli mieleen että no kaipa siinä sitten vois vetästä pitkästä aikaa yhden kylmän siiderin tai lonkeronkin. No, mut... sitten kun päästiin kaupalle kello oli jo yli puol yhdeksän illalla. Ja tietty sitten kun oli alkoholipitoista juomaa, niin kassaksi piti valita ihmiskassa, joita oli vain kaksi siihen aikaan paikalla. No, mut tuli valittua sitten just näistä kahdesta se, jolle tuli jokin probleemi edellä olevan asiakkaan kanssa...ja oikeesti siinä mun edellä oli hänen lisäkseen vielä kaksi muutakin asiakasta. Eli... tuli sitten muutamien minuuttien venaamisen jälkeen - eikä se probleemi näyttänyt vielä olevan lähelläkään selviämistä - vilkaistua kelloa, ja jumankauta sehän oli jo neljää vaille yhdeksän... joten mitäpä sitä sitten muuta, kuin alkoholipitoisen juoman kiikuttaminen takaisin hyllyyn ja sitten vaan ip-kassalle.
Että se siitä! Oli iso probleemi, sitä jäivät selvittämään vielä senkin jälkeen kun kaupan ovesta lähdin. Mut ei toi minua nyt niin harmittanut, että se alkoholijuoma jäi sinne kauppaan. Eli, minähän en siis ole ALKOHOLISTI! JEP!
Vierailija kirjoitti:
Moi. Kivastiko päivä sujuu?
Ajattelin tosiaan noita wurstinakkeja. On myös sinappia. En tiedä vielä laitanko ruisleivät paahtimeen ja hodariksi vai keitänkö perunoita lisäkkeeksi? Uuni, keittäminen, pannu?
On niin kovin vaikea päättää.
kivikylän lihanakit ja lenkki. tee munavoita leivälle, tee nakkikastike muusi tai keitinpotut,silloin syöt kuorineen,niissä hivenaineita joita tarvitset kun juonut. ota magneusiumia sydämellesi kun juot. ceetä, juo vettä kroppa kuivunut. ja huomenna aamulla 9 uusi juomapv, sitten poikki, usein yksi pv, niin kesken ikäänkuin homma. keitä otuja niin paljon,että jää huomiseksi joita voit voin ja sipulin suolan kera paistaa pannulla, muuten keiettu muna kännin jälkeen tai ennen sitä ehköisee krapulan.
Hyviä vinkkejä, kiitos.
Itsellänikin 21.01 kassalle jäänyt siiderit - onhan se nyt outoa ja toiselle vastaajalle: vedin rautaa, vitamiineja, porkkanamehua, b12 ja maitohappoja - kyllä se tästä. Kunhan saa ne nakit tehtyä:)
Oletettavan säälittävyyteni objektiivinen määrittäminen on haastavaa yhteiskunnan kulttuuristen, sosiaalisten suhteiden määrittäessä diskurssin ja konstruktion.
Tuollaiset paskiaiset rahtaisin mielelläni leirille.