Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen satavarma että vaimo on pettänyt, mutta mistä todisteet?

Vierailija
18.04.2024 |

Olen satavarma että vaimo on pettänyt minua. Mutta todisteet puuttuvat?Miten saisin asialle varmuuden. Epätietoisuus kalvaa. Menin tyhmänä häneltä kysymään asiasta erään tapahtuman jälkeen, ja tietysti kielsi kaiken. No varmasti on viimeisetkin todisteet hävittänyt sen jäliltä, joten eipä ole tarttumapintaa. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siehän sälli oot. Kuulehan käyppä tohtorin kanssa juttelemassa, kyllä sulle jottain droppia löytyy. 

Droppia? Eiköhän se ole ihan palaverin ja keskustelun paikka. Ihan vakavan keskustelun paikka on, jos on tilanne tuo mikä on.

Ei mitään ohimennen heittoa. Istua alas ja jutella, että mikä homma tämä on. Onko yhteistä jatkettavaa vai ei.

Vierailija
22/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi raskautuu ja syntyvä lapsi on väärän värinen, niin siinä ainakin on kohtuullisen varma todiste pettämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin nusaista vaimoasi, saat todisteet siitä myös...

Vierailija
24/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pimpistä sormenjäljet, jos ne ei ole omia niin sithän asia on satavarma🤔

Vierailija
25/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Älä kiusaa itseäsi ajattelemalla tuollaista. Luottamuspula on vaikea asia, mutta ketään ei voi kahlita. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa, paskat sitten siitä. Jos kerran varma olet. Ei siihen mitään todisteita tarvita. Lähde lätkimään tai hommaa salarakas, kumpi paremmalta tuntuu.

Vierailija
26/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset todisteita ? Ota ero. Ei siihen tarvita mitään todisteita tai toisen suostumusta. Aviorikosta ei enää ole lain mukaan olemassa.

Kyllä noin sairaasta kyttääjästä kuten @ap kannattaa erota enneku tule paloitelluksi tms....

Vierailija
27/41 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet päätellyt että vaimo pettää?

Vierailija
28/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset todisteita ? Ota ero. Ei siihen tarvita mitään todisteita tai toisen suostumusta. Aviorikosta ei enää ole lain mukaan olemassa.

Kyllä noin sairaasta kyttääjästä kuten @ap kannattaa erota enneku tule paloitelluksi tms....

Miehenä en ymmärrä, miksi miehet leimataan kyttääjiksi ja mustasukkaisiksi. Mä annoin vaimolle tilaa, en kytännyt tai kahlinnut. Fakta vaan on, että mitä enemmän vaimon pitää mennä sitä todennäköisemmin pettää, jossain vaiheessa tapaa riittävän määrän mielenkiintoisia miehiä ja tilanne on otollinen. Vaimolle alkoi olla samanlaisessa huumassa kuin Anne Kukkohovi, Ei enää välittänyt omasta perheestään vaan oli huumaantunut miehistä. Ei tiennyt lasten harrastuksista, koulusta mitään ei sitoutunut, oli kotona muissa maailmoissa. Ei kuullut minua eikä kuullut lapsia. Päästi suustaan välillä outoja kommentteja ja kotona oli etäinen. Olin rakastunut enkä tajunnut. Olin niin täynnä kiireistä kotiarkea, etten ehtinyt miettiä mitä vaimo puuhaa. Haukkui minun käytöstä sairaaksi, jos tuli riitaa. Ihmettelin mistä tämäkin nyt tuli. Kun lopulta tajusin vaimon pettävän ja kerroin epäilykseni, en tietenkään enää saanut häntä kiinni mistään, kun menin kertomaan epäilykseni.

Reilu vuosi tämän jälkeen puhui kuinka kiva on vanheta yhdessä ja kuinka ihanat lapset meillä on. Vaimo alkoi selittää kuinka meillä on asiat niin hyvin talot, pihat ja kaikki. Mietin, miksi vaimo ei nähnyt tätä kaikkea vuosia aikaisemmin, kun vaimo ei ollut tyytyväinen mihinkään ja meillä piti olla kaikki hyvin.

Olen lukenut paljon aiheesta. tämä tulee lisääntymään. Naisista kasvaa nyky-yhteiskunnassa itsenäisempiä ja samalla itsekkäämpiä. Naisten puheet keskenään vaan vahvistavat tätä naisten tunnetta. Naiset pettää saadakseen ihailuja ja hyväksyntää lasten saannin jälkeen, vaikka kotona olisi kaikki hyvin. Oma hyvä mies koetaan vain tylsäksi, vaikka se sama mies kelpaisi 99 prosentille naisista. Pettämistä peitellään manipulaatiolla ja valehtelulla. Naiset myös oikeuttavat pettämisensä, syypää on miehessä ja miehen toiminnassa, eivätkö koe siitä huonoa omaa tuntoa. Naiset jopa noudattavat tiettyä kaavaa pettäessään. Oma avioliitto noudatti tuuri tuota tutkimuksessa esitettyä polkua. Amerikkalainen tutkimus. Naiset vaan tylsistyvät. Miehet sietävät tylsyyttä paremmin. Tämäkin on tutkittu fakta, ei mielipide.

Olen lukenut kymmenistä lähteistä näistä aiheista, linkkejä tutkimuksiin ei ole, jos niitä joku kaipaa. Halusin oppia sisällön, en lähteitä.

Vierailija
29/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko lihonnu? Naiset eivät pidä kaljamahoista. Kyl se vie halut muualle, kun ennen timmi puoliso läsähtää.

Vierailija
30/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia tulee ymmärtää. Tuohan on perusemansipaatiota. Ei tule harmistua. Mutta jos mies noin toimii, se on sika joka tulee jättää!

Vierailija
31/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ymmärrä, miksi miehet leimataan kyttääjiksi ja mustasukkaisiksi. Mä annoin vaimolle tilaa, en kytännyt tai kahlinnut. Fakta vaan on, että mitä enemmän vaimon pitää mennä sitä todennäköisemmin pettää, jossain vaiheessa tapaa riittävän määrän mielenkiintoisia miehiä ja tilanne on otollinen. Vaimolle alkoi olla samanlaisessa huumassa kuin Anne Kukkohovi, Ei enää välittänyt omasta perheestään vaan oli huumaantunut miehistä. Ei tiennyt lasten harrastuksista, koulusta mitään ei sitoutunut, oli kotona muissa maailmoissa. Ei kuullut minua

Tämä. Aika lailla sama kuvio. Vaimo halusi tehdä asioita itselleen, oli kuulemma liian kauna elänyt vain perheelle. Rupesi tulemaan kaikenlaisia menoja, oli jatkuvasti puhelimella, alkoi meikkaamaan ahkerasti ja panostaa pukeutumiseen. Seksi ei minun kanssa kiinnostanut, ei tehnyt aloitteita yli vuoteen. Jätti kertomatta asioita joita oli tapahtunut illanvietoissa, vaikka ollaan aina oltu avoimia. Ei kuulemma halua minunkaan illan vietoista tietää tarkemmin. Kun pistin kovaa kovaa vastaan niin luonnollisesti kielsi kaiken mutta käytös muuttui. Yhtäkkiä elämässä olikin kaikki hyvin, minulle alkoi antaa huomiota(seksiä ei kuitenkaan) ja useasti painotti sitä miten tyytyväinen on elämäänsä. 

Sinänsä jännä asetelma että ennen kuin oli oikeasti saanut hänet valheista kiinni menojensa suhteen ajatteli hän ihan eri tavalla. Jotenkin jäi sellainen maku koko hommasta että jotain on ollut meneillään ja nyt kun pelkäsi jäävänsä kunnolla kiinni ja ehkä menettävänsä minut, muuttuikin ääni kellossa. 

Tiedä sitten, mitään varmuutta tai tietoa minulla ei vieläkään asioista ole ja luottamuksen varassa menen, mutta asiat ovat jääneet kyllä vaivaamaan.

voi olla että mitään pettämisen suuntaan ei ole koskaan tapahtunut mutta jotain kuitenkin on ollut meneilläänAP:lle siis tämä tiedoksi, että en tiedä sinun tilanteestasi enempää mutta voin ymmärtää että asiat voivat näyttäytyä monella eri tapaa ja selvyyttä et välttämättä koskaan saa. Voit valita elätkö asian kanssa, koitatko keskustella asiasta vielä, rupeatko tutkimaan(jota en sinänsä suosittele) tai eroatko jos et pääse asiasta yli.

Minä olen jossain noiden kaikkien vaihtoehtojen välimaastossa edelleen mutta sen olen päättänyt että en ala kaivelemaan olevia tai olemattomia todisteita, sillä vaan sekoittaa oman päänsä entisestään eikä lopeta ennen kuin hommat kaatuu jollain tavalla. 

Vierailija
32/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo jo epäilyksenä kertoo joko sinun mielenterveydestäsi tai parisuhteen tilasta niin paljon, että jotain pitää asialle tehdä. Todisteita tai ei. Terveet ihmiset onnellisissa parisuhteissa eivät epäile tällaisia, jommassakummassa on vika joka pitää hoitaa. 

Vierailija
33/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ymmärrä, miksi miehet leimataan kyttääjiksi ja mustasukkaisiksi. Mä annoin vaimolle tilaa, en kytännyt tai kahlinnut. Fakta vaan on, että mitä enemmän vaimon pitää mennä sitä todennäköisemmin pettää, jossain vaiheessa tapaa riittävän määrän mielenkiintoisia miehiä ja tilanne on otollinen. Vaimolle alkoi olla samanlaisessa huumassa kuin Anne Kukkohovi, Ei enää välittänyt omasta perheestään vaan oli huumaantunut miehistä. Ei tiennyt lasten harrastuksista, koulusta mitään ei sitoutu

Tähän vielä lisäys, että meillä on tosiaan ollut mielestäni kaikki hyvin ennen tätä. On 4 ihanaa lasta, on iso omakotitalo, kesämökki ja olen kyllä huomioinut vaimoni ja hoitanut osani arjessa tasa-puolisesti. En varmaan koskaan saa tietää oliko jotain meneillään, koska uskoisin että jos oli niin ei ole enää. Vaihtoehdot ovat siis joko elää asian kanssa tai sitten jotain muuta.

Vierailija
34/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Tämä. Aika lailla sama kuvio. Vaimo halusi tehdä asioita itselleen, oli kuulemma liian kauna elänyt vain perheelle. Rupesi tulemaan kaikenlaisia menoja, oli jatkuvasti puhelimella, alkoi meikkaamaan ahkerasti ja panostaa pukeutumiseen. Seksi ei minun kanssa kiinnostanut, ei tehnyt aloitteita yli vuoteen. Jätti kertomatta asioita joita oli tapahtunut illanvietoissa, vaikka ollaan aina oltu avoimia. Ei kuulemma halua minunkaan illan vietoista tietää tarkemmin. Kun pistin kovaa kovaa vastaan niin luonnollisesti kielsi kaiken mutta käytös muuttui. Yhtäkkiä elämässä olikin kaikki hyvin, minulle alkoi antaa huomiota(seksiä ei kuitenkaan) ja useasti painotti sitä miten tyytyväinen on elämäänsä. 

Sinänsä jännä asetelma että ennen kuin oli oikeasti saanut hänet valheista kiinni menojensa suhteen ajatteli hän ihan eri tavalla. Jotenkin jäi sellainen maku koko hommasta että jotain on ollut meneillään ja nyt kun pelkäsi jäävänsä kunnolla kiinni ja ehkä menettävänsä minut, muuttuikin ääni kellossa. 

Tiedä sitten, mitään varmuutta tai tietoa minulla ei vieläkään asioista ole ja luottamuksen varassa menen, mutta asiat ovat jääneet kyllä vaivaamaan.

voi olla että mitään pettämisen suuntaan ei ole koskaan tapahtunut mutta jotain kuitenkin on ollut meneilläänAP:lle siis tämä tiedoksi, että en tiedä sinun tilanteestasi enempää mutta voin ymmärtää että asiat voivat näyttäytyä monella eri tapaa ja selvyyttä et välttämättä koskaan saa. Voit valita elätkö asian kanssa, koitatko keskustella asiasta vielä, rupeatko tutkimaan(jota en sinänsä suosittele) tai eroatko jos et pääse asiasta yli.

Minä olen jossain noiden kaikkien vaihtoehtojen välimaastossa edelleen mutta sen olen päättänyt että en ala kaivelemaan olevia tai olemattomia todisteita, sillä vaan sekoittaa oman päänsä entisestään eikä lopeta ennen kuin hommat kaatuu jollain tavalla. "

Pettäminen ja valehtelu on pahoja asioita.

Mutta tuo, että vaimo haluaa tehdä asioita itselleen eikä vaan elää perheelle, on ymmärrettävää. Yleensä isompi vastuu lapsista ja perheestä kaatuu vaimolle ja hän joutuu luopumaan omista jutuistaan. Jos vastuu jakautuisi tasaisemmin eikä olisi epäsuhtaa, ei vaimon tarvitsisi alkaa myöhemmin ottaa takaisin missaamaansa ja lähteä tiuhaan illanviettoihin.

Vierailija
35/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vaan alatte olla vähemmän tylsiä uikuttajia: ei liikaa kaljaa, läskiä, hankitte kiinnostavia harrastuksia, älkää sortuko miesasiamiesten tai oikeistopopulistien seireenilauluihin, sellaset saa nykyään nopsaan kenkää ja syystäkin vaikka kuinka olisi ok-talo ja kesämökki xD

Vierailija
36/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ymmärrä, miksi miehet leimataan kyttääjiksi ja mustasukkaisiksi. Mä annoin vaimolle tilaa, en kytännyt tai kahlinnut. Fakta vaan on, että mitä enemmän vaimon pitää mennä sitä todennäköisemmin pettää, jossain vaiheessa tapaa riittävän määrän mielenkiintoisia miehiä ja tilanne on otollinen. Vaimolle alkoi olla samanlaisessa huumassa kuin Anne Kukkohovi, Ei enää välittänyt omasta perheestään vaan oli huumaantunut miehistä. Ei tiennyt lasten harrastuksista, koulusta mitään ei sitoutunut, oli kotona muissa maailmoissa. Ei kuullut minua eikä kuullut lapsia. Päästi suustaan välillä outoja kommentteja ja kotona oli etäinen. Olin rakastunut enkä tajunnut. Olin niin täynnä kiireistä kotiarkea, etten ehtinyt miettiä mitä vaimo puuhaa. Haukkui minun käytöstä sairaaksi, jos tuli riitaa. Ihmettelin mistä tämäkin nyt tuli. Kun lopulta tajusin vaimon pettävän ja kerroin epäilykseni, en tietenkään enää saanut häntä kiinni mistään, kun menin kertomaan epäilykseni.

Reilu vuosi tämän jälkeen puhui kuinka kiva on vanheta yhdessä ja kuinka ihanat lapset meillä on. Vaimo alkoi selittää kuinka meillä on asiat niin hyvin talot, pihat ja kaikki. Mietin, miksi vaimo ei nähnyt tätä kaikkea vuosia aikaisemmin, kun vaimo ei ollut tyytyväinen mihinkään ja meillä piti olla kaikki hyvin.

Samat oireet oli minun vaimolla. Löysinkin sitten todisteet pettämisestä, mutta ollaan vielä kuitenkin yhdessä. Huomasin, että kotihommat ja lasten menemiset oli yhä enemmän minun vastuulla eikä vaimoa enää kiinnostanut pihan hoitaminen tai kotiaskareet muutenkaan. Oli omituisia vihjailuja ja somekäyttäytymisen muutosta.Julkaisi esim. seksikkäitä kuvia itsestään eikä minusta yhtään kuvaa. Alkoi elää uutta sinkkuaikaa, muttei muistanut kertoa minulle. Vaimolla oli itsetutkiskelun paikka, kun pohdittiin suhteen jatkoa.

Vierailija
37/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessäolo perustuu luottamukseen. Jos sitä ei ole, niin ei ole juuri muutakaan. Tuo luottamus on teillä rikki. Joko siksi, että vaimosi on oikeasti pettänyt, tai siksi, että sinä kuvittelet niin. Yhtä kaikki, teidän pitää puhua asia selväksi yhdessä tai ammattilaisen kanssa. Muutoin tuo epäilys kalvaa sinua, horjuttaa mielenterveyttäsi ja lopulta voi johtaa suhteen loppumiseen.

Vierailija
38/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessäolo perustuu luottamukseen. Jos sitä ei ole, niin ei ole juuri muutakaan. Tuo luottamus on teillä rikki. Joko siksi, että vaimosi on oikeasti pettänyt, tai siksi, että sinä kuvittelet niin. Yhtä kaikki, teidän pitää puhua asia selväksi yhdessä tai ammattilaisen kanssa. Muutoin tuo epäilys kalvaa sinua, horjuttaa mielenterveyttäsi ja lopulta voi johtaa suhteen loppumiseen.

Tämä on hyvä neuvo. Epäilykset kalvaa mieltä, vaikkei olisi syitäkään. Terapian kautta voi saada kommunikaatiota paremmaksi, mikäli molemmat ovat valmiita avautumaan. Jos AP haluaa vaimonsa kanssa jatkaa, täytyy pystyä luottamaan eikä voi koko ajan epäillä, se myrkyttää elämän. Kirjoitin omasta petetyksi tulemisesta yllä, kirjoittaja 36, ja oli tietysti vaikeaa pystyä luottamaan sen jälkeen. Mutta se oli ainoa tie. Puhuttiin täysin rehellisesti kaikki auki, jotta selvisi, miksi kävi kuten kävi. Siinä oli molemmissa vikaa, vaikka tietysti itse teko oli moraaliton. Vaimo myös vältti tilanteita, joissa voi luottamus rakoilla.

Vierailija
39/41 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Applen seurantalaite vaimosi autoon / käsilaukkuun.

Vierailija
40/41 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpostippa täällä ehdotellaan eroa. Minä kirjoitin tuonne petttämisketjuun oman tarinani no 17 siis, ja me ollaan yhä yhdessä ja melko onnellisiakin vielä, hirvittävien riitojen ja pettämisen jälkeenkin, seksiä on kuten aina, eli paljon ja se on hyvää.

Voi olla aivan mahdollista siis päästä ylikin, jos edes ylipääsemistää edes on. Zemppiä sullekkin AP:

ei siitä yli päästä vaan eroon. mikä koko seurustelun idea on jos toinen elää kun sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän