Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehestä ja naisesta tulee yksi. Oletteko jotenkin kokeneet tätä konkreettisesti muutenkin kuin yhdynnässä? Minulla ihan outoja tuntemuksia?

Vierailija
17.04.2024 |

Miehestä ja naisesta tulee yksi. Oletteko jotenkin kokeneet tätä konkreettisesti muutenkin kuin yhdynnässä? Minulla ihan outoja tuntemuksia? Mitä 'harhoja' ne sitten voivat olla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut ns. "sieluperheen halauksen" joka tuntuu "kuin sielut yhdistyisi". Hyvin vaikea kuvailla. Voi tapahtua kait vain jos toinen on sielunsukulainen. 

Olen tehnyt myös kauan sitten henkistä harjoitusta jossa olin mieheni kanssa yhtä, onnistui hetken. 

Ja molemmat siis henkisen tason kokemuksia, ei siinä fyysisesti tapahtunut mitään "näkyvää".

* Tässä on jotain tuttua - just sitä, kuin sielut yhdistyisi... ja katsomme sisältäpäin tätä maailmaa kuin toistemme läpi ja toistemme silmin. Omituisia kokemuksia. Mulla ollut kahden eri miehen suhteissa, vaikeita ja epätavallisia suhteita ja paljon tuskaa. Mahdollisesti rakasta vielä molempia.

Vierailija
22/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen tuntuu yleensä siltä, vaikka ei olisi seksiäkään. Vaikka tietäisi, että se toinen ei rakasta, niin tuntuu vain siltä kuin oltaisiin yhtä ja samaa ihmistä. Aika kiusallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyiskö parisuhteiden henkiseen puoleen eli johonkin sielujen sympatiaan? Se taas voi olla jotain minkä vain harva pari tavoittaa eli puutuu tavissuhteista. Mikä sitten on tavissuhde - sekö missä pelkkä seksi on se ykkösjuttu eikä AIVOJEN KOMMUNIKAATIO?

Vierailija
24/25 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihan henkimaailman asioita?

Vierailija
25/25 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis muulloin

Joo, puhutaan ja tehdään asioita, niin saatetaan alkaa puhua samasta asiasta. Varmaankin se tulee siitä, kun on yhteisiä juttuja ja jaetaan niitä. Se se ihan hieno tunne. Se on myös sellainen tajunta, että

miten tärkeä ja läheinen tuo ihminen on.