Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

CBD-öljy

Vierailija
17.04.2024 |

Siis nykyisin ihan laillinen Suomessa - ei sisällä huumaavaa THC:tä.  Haluaisin kuulla kokemuksia, ja mihin olette käyttäneet. Auttaako esimerkiksi ahdistukseen tai vaihdevuosioireisiin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mun autossa Mobil emännän autossa on Castrol .

Vierailija
22/28 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kannattaisi tilata kapseleita? Vähän epäilyttää tuo pelkkä öljy jos maistuu pahalta. Mamakanaa monet suositelleet, mutta sielä ei ilmeisesti voi maksaa pankkisiirrolla ja kortin tietoja en viitsi sinne laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/28 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden pikkuputelin kokeilin, en nyt muista vahvuutta, mutta vahvemmasta päästä vaihtoehtoja. En huomannut mitään vaikutusta nukkumiseen tai stressiin, tai ylipäätään mitään muutakaan eroa aiempaan.

Oletko kokeillut Sedixiä?

Vierailija
25/28 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käyttää väliaikaisesti esim stressaavassa elämäntilanteessa. Ilmeisesti cbd saattaa kuitenkin vaikuttaa unen laatuun negatiivisesti ja aiheuttaa samantapaisia fyysisiä haittoja kuin kannabiksen käyttäjillä, joten pitäisin käytön lyhytaikaisena. Lisäksi on aika kallista.

Vierailija
26/28 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa, ja tuntuu oudolta sellainen salamyhkäinen touhu tämän ympärillä, koska tuote ihan todella on huumeeton ja täysin laillinen. Itselläni ahdistusta ja uniongelmia joihin kiinnostaisi kokeilla. Mietin millaisella vahvuudella alottaisi?

Kokeile miedointa ensin. Tuosta uniongelmasta siihen auttaisi jokin oikein indikainen lajike. Juu se on huumetta mutta niin ovat kaikki oikeat unilääkkeet. Kukka ei ole kuitenkaan kemikaali niin sillä saa luonnollisemmat unet kuin pillereillä.

Typerin kommentti, jonka olen pitkään aikaan lukenut. Määrittele, mikä on kemikaali? 

Minulle lääkäri selitti unilääke unen olevan kemiallista unta. Ei mitään oikeaa unta vaan kemialla taju pois. Luonnollisemp

Samaa mieltä mutta ainakin yksi unitutkija sanoi että myös cbd öljyn kanssa unen havaittiin olevan huonompaa. Valitettavasti ihmelääkettä ei taida olla, vaikka itsekin mielummin valitsisin luonnontuotteen kemiallisen sijaan. 

Vierailija
27/28 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiin ja nukahtamiseen cbd öljy pieninä määrinä ennen nukkumaan menoa auttanut. Mutta nyt on ollut pää jumissa ja aivoissa sumua, mietin johtuuko nimenomaan stressistä vai voiko cbd-öljy vaikuttaa negatiivisesti seuraavana päivänä keskittymiseen? Onko muilla samoja kokemuksia?

Vierailija
28/28 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassut julistavat...