Millaisilla kesähousuilla aiot viipottaa tämän kesän?
Mulla on nyt leveälahkeiset pellavahousut ja cargo-tyyppiset pitkät housut. Lisäksi mietin ostavani jotkin urheilulliset trikoot? Tarvitsen varmastikin myös caprit ja/tai shortsit. Tuleeko jotain muuta mieleen? Haluaisin sellaisen vaatekaapin jossa on vain käyttökelpoista vaatetta muttei niin että 5 legginsit eikä mitään muuta.
Kommentit (54)
Farkkuleggingsit, farkkusortsit, verkkarit sopivien yläosien kanssa. Noilla ja mekoilla pärjää Suomen lyhyen kesän yli.
Vierailija kirjoitti:
Mekoilla, aina kun voin. Jos helma lyhyempi, kuin polven alle, niiden alle capripituiset leggarit tms.
Oletko tosissasi? Minkä ikäinen sä olet?
Transuilijoiden kokoontumisajot tässä langassa. Housut on _MIESTEN VAATE_, ei naisten!
Itse vierastan pitää mekkoja ja housuihin pukeutuminen tuntuu itselle sopivimmalta. Jossakin juhlissa on ollut mekko päällä ja joskus kesähelteellä (yleensä sortsit), mutta ei muulloin. Aika naisen näköinen olen kokonaisuudessaan. Kaikenlaiset krumeluurit eivät vain sovi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on älyttömän paljon vanhoja housuja ja sopivat hyvin päälle kaikki, hyvin vanhatkin, koska olen vähän laihtunut. Ei tarvitse ostaa uusia.
Äkkiä laskien minulla on 38 kpl erilaisia housuja, urheilu- ja ulkoiluhousuja en laskenut mukaan. Mökillä on ehkä 15 kpl siistejä kesä- ja talvihousuja.
Mustat farkut on housuina ympäri vuoden. Jossain +25 asteessa saatan laittaa kyllä shortsit.
Vanhat vaellushousut on varmaan enimmäkseen päällä, mikäli vanhat merkit paikkansa pitää. Mekkoja muuten, mahdollisimman pitkiä ja kaikki vanhoja. Ostin kyllä kankaan leveitä pellavahousuja varten, vielä kun muistaisin, mihin sen laitoin 🤔. Kaavat jo odottaa valmiina työpöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Transuilijoiden kokoontumisajot tässä langassa. Housut on _MIESTEN VAATE_, ei naisten!
Haistappa sinä pitkä paska!
Mekkoja meinasin enimmäkseen pitää paitsi urheillessa leggingsit. En osaa nykyään enää pitää kuin kapealahkeisia housuja jos housuja pidän. Eivät lepata eikä ole liian pitkät. Leveälahkeiset pitäisi aina lyhentää tai laahaa maata jolloin lahkeet likaantuu.
Mulla mustat, leveälahkeiset pellavahousut ja just ostin kirppikseltä samanlaiset valkoiset. Mustat pellavashortsit löytyy myös ja trikoiset caprileggarit tunikoiden kanssa käytettäväksi. Mieluiten pidän kyllä kesällä mekkoja. Jos on oikein kuuma sää niin pelkkä mekko riittää.