Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla kesähousuilla aiot viipottaa tämän kesän?

Vierailija
17.04.2024 |

Mulla on nyt leveälahkeiset pellavahousut ja cargo-tyyppiset pitkät housut. Lisäksi mietin ostavani jotkin urheilulliset trikoot? Tarvitsen varmastikin myös caprit ja/tai shortsit. Tuleeko jotain muuta mieleen? Haluaisin sellaisen vaatekaapin jossa on vain käyttökelpoista vaatetta muttei niin että 5 legginsit eikä mitään muuta.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman. Kuka niitä kaipaa.

Ilman housuja on se halvin ratkaisu. Ei nyt ole varaa mihinkään ylimääräiseen. Kiitos hallitukselle siitä. Suomi konkurssiin viimeistään ensivuonna.

Vierailija
22/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta näyttää vähän kornilta useimmilla kalmankalpeilla suomalaisilla. 

No minulla ei ainakaan? Ja minussa asuu pieni gootti. 

ohis

Ei tietenkään siitä pitäjästä koskaan mutta ulkopuolisin silmin alkukesästä. Sama kuin mustat bkinit, yksinkertaisesti ruma kombinaatio jos on sellainen tyypillinen albiino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta näyttää vähän kornilta useimmilla kalmankalpeilla suomalaisilla. 

No minulla ei ainakaan? Ja minussa asuu pieni gootti. 

ohis

Ei tietenkään siitä pitäjästä koskaan mutta ulkopuolisin silmin alkukesästä. Sama kuin mustat bkinit, yksinkertaisesti ruma kombinaatio jos on sellainen tyypillinen albiino.

Nääh. No, onneksi en ole albiino. Mutta jos olisin niin siltikään en välittäisi, jos mustasta tykkään.

Vierailija
24/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtaneet pieruverkkarit niin kuin aina. Mukavuus edellä menen.

Huom! naiset ei kavahda, ei ainakaan kaikki ja en keksi syytä miksi ne loput näyttelisi.

Vierailija
25/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla pöksyillä kuin useana aikaisempanakin vuotena. Valitsen 2-3 housuistani aina sään ja käyttötilanteen mukaiset ja sillä hetkellä puhtaimmat housut.

Vierailija
26/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä kesällä leveälahkeisia pellavahousuja, kevyitä lyocel-kankaasta tehtyjä housuja (nyt on kukikkaat), shortseja (pellava, farkku ja puuvilla), chinoja, kylmemmälle säälle vaaleansinisiä farkkuja (leveät lähkeet). 

Paidoissa puuvillaa, pellavaa ja silkkiä.

Kengissä matalat nahkasandaalit, ballerinat, tennarit ja slingback-korkkarit. 

Ja niin, että kaikki sopii toistensa kanssa eli on monta vaihtoehtoa, mutta silti tyylikkäitä. 

Vierailija
27/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden uuden kesävaatteen ja se on sellainen ohut jumpsuit. Leveät lahkeet ja tiukempi toppiyläosa. Shortsit, jos on tosi lämmintä.

Vierailija
28/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis CULOTTES   housut ovat IN .

Nyt tosi leveät, lähes housuhame housut, ne ovat parhaat.  Väljät, vilpoiset , muodikkaat ja  aivan ihku ihanat.

Vierailija
29/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekoillla ja mustilla housuilla yritän pärjätä.raha on tiukassa.

Vierailija
30/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden *köh* vanhoilla, kuluneilla ja ohuilla tosi tiukoilla pillifarkuilla. Mies tosin sanoi, että alkkarit on in, joten... XD

Vierailija
31/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekoilla, aina kun voin. Jos helma lyhyempi, kuin polven alle, niiden alle capripituiset leggarit tms.

Vierailija
32/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukalliset itse ommellut.

Vierailija
33/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset tanssihousut.

T: Niko Petteri

Vierailija
34/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEPATTAVILLA!

Vierailija
35/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta uusia vaatteita. Minulla on syksyllä v. 2022 ostettuja kesävaatteita Tokmannin alesta. Maksoivat 3-6 euroa.

Viimekesänä ostin Nansolta mekon, jota varmasti vielä käytän. Koska viime kesänä en käyttänyt sitä kuin kaksi kertaa. 

Viisi vuotta vanhat farkkucaprit kelpaavat vielä. Shortseja ei juuri ole, mutta mekkoja on kaappi täynnä.

Vierailija
36/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukallisilla Culotteshousuilla, Papu-merkkisillä Rakkaus- kuosillisilla sekä haaleanvaalenpunaisilla porkkanahousuilla ja Virkkukoukkusen kettu ja kunnon porukalla-kuosisilla leggipöksyillä. Tutuille terveisiä😁 (hameita ja mekkoja toki käytän myös lämpimällä säällä tai leggareitten kanssa)

Vierailija
37/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppahousuilla varmaan.

Vierailija
38/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustilla farkuilla

Vierailija
39/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aloitus. 

Viime vuoden cargo-housuilla.

Vierailija
40/54 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on älyttömän paljon vanhoja housuja ja sopivat hyvin päälle kaikki, hyvin vanhatkin, koska olen vähän laihtunut. Ei tarvitse ostaa uusia.