Mikä on TEMU ja miksi sitä hypetetään?
Pari vuotta sitten wish ja aliexpress kuolivat koska postikulut nousivat ja ihmiset taisi muutenkin tajuta ettei kiinan krääsällä tee mitään. Mutta miten tämä TEMU eroaa wishistä?
Kommentit (47)
Mä olin jo 80-luvulla töissä eräässä tilpehööriketjussa.
Arvatkaas vaan, mistä ne roinat tuli. Koulutarvikkeet, kellot, krääsät, mitä hyvänsä. Kiinasta kaikki.
Itsekin kävin silloin sisäänostajana Hong Kongissa. Siis en siinä myöhemmin toimineessa liikkeessä vaan Kiinan erityishallintoalueella.
Vierailija kirjoitti:
Saako Temulta tuotteet kotiintoimituksina, onko kellään tietoa?
No ei kun itse haet sieltä Kiinasta.
Onko sinulla todella oikeaa tietoa asiasta vai oletko Gigantin edustaja? En löytänyt Gigantin sivuilta mitään hyväksyntää mistään maasta. Hobby Hall tarjosi mielestäni samaa tuotetta n.38e. Onko nyt kuitenkin niin että Gigantti repii todella kovat voitot samasta tuotteesta? Ja kai jotkut maksaa "laadusta". Siis tiedätkö asiasta vai oletko joku piiperöiden suomela joka ei ymmärrä edes omia ajatuksiaan?
Koko ajan täällä palstalla haukutaan ja parjataan temua ja samalla Temu.fi myy aivan sairaasti!!!
onko nämä kovääniset haukkujat samanlaisia kuin foliohatut neljä vuotta sitten koskien koronapiikkiä😳? Häh?!
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan täällä palstalla haukutaan ja parjataan temua ja samalla Temu.fi myy aivan sairaasti!!!
onko nämä kovääniset haukkujat samanlaisia kuin foliohatut neljä vuotta sitten koskien koronapiikkiä😳? Häh?!
Keskiverto temu shoppaaja siellä taas älyttömiä puhuu.
Ihanaa kun aikuisena ihmisenä saa itse päättää mistä ostaa tai jättää ostamatta😃
Jenkki"laatu" on aivan itänaapurin tasoista.