Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on TEMU ja miksi sitä hypetetään?

Vierailija
17.04.2024 |

Pari vuotta sitten wish ja aliexpress kuolivat koska postikulut nousivat ja ihmiset taisi muutenkin tajuta ettei kiinan krääsällä tee mitään. Mutta miten tämä TEMU eroaa wishistä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkki"laatu" on aivan itänaapurin tasoista.

Vierailija
42/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo 80-luvulla töissä eräässä tilpehööriketjussa.

Arvatkaas vaan, mistä ne roinat tuli. Koulutarvikkeet, kellot, krääsät, mitä hyvänsä. Kiinasta kaikki.

Itsekin kävin silloin sisäänostajana Hong Kongissa. Siis en siinä myöhemmin toimineessa liikkeessä vaan Kiinan erityishallintoalueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Temulta tuotteet kotiintoimituksina, onko kellään tietoa? 

No ei kun itse haet sieltä Kiinasta.

Vierailija
44/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla todella oikeaa tietoa asiasta vai oletko Gigantin edustaja? En löytänyt Gigantin sivuilta mitään hyväksyntää mistään maasta. Hobby Hall tarjosi mielestäni samaa tuotetta n.38e. Onko nyt kuitenkin niin että Gigantti repii todella kovat voitot samasta tuotteesta? Ja kai jotkut maksaa "laadusta". Siis tiedätkö asiasta vai oletko joku piiperöiden suomela joka ei ymmärrä edes omia ajatuksiaan?

Vierailija
45/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan täällä palstalla haukutaan ja parjataan  temua ja samalla Temu.fi myy aivan sairaasti!!!

onko nämä kovääniset haukkujat samanlaisia kuin foliohatut neljä vuotta sitten koskien koronapiikkiä😳? Häh?!

Vierailija
46/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan täällä palstalla haukutaan ja parjataan  temua ja samalla Temu.fi myy aivan sairaasti!!!

onko nämä kovääniset haukkujat samanlaisia kuin foliohatut neljä vuotta sitten koskien koronapiikkiä😳? Häh?!

Keskiverto temu shoppaaja siellä taas älyttömiä puhuu.

Vierailija
47/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun aikuisena ihmisenä saa itse päättää mistä ostaa tai jättää ostamatta😃