Lue keskustelun säännöt.
jjae / Markelo
22.01.2007 |
Sanoit tuolla toisessa ketjussa, ettei ole suomalaisia tullut vastaan. Itse en asu ihan lähellä, mutta tunnen yhden suomalaisen Oldenzaalissa, ja Enschede kai on suomalaisia väärällään. Oletko yrittänyt huhuilla Foorumin kautta? http://finlandsite.nl/foorumi/index.php
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täytyy tunnustaa etten ole kauheasti Suomalaisia huhuillut. Olen lueskellut noita viestejä kyllä että missä päin väkeä on ja tuntuu kaikki olevan tuolla toisella puollella maata. Olen miettinyt noihin suomalaisiin tapahtumiin yms kokoontumisiin osallistumista. Esim. just tuolla merimieskirkolla käymistä.
Ongelmaksi muodostuu pelko lähteä yksistään seikkailemaan autolla toiselle puolelle maata. Mieheni kyydissä voisin lähteäkin, mutta hän kokee olevansa mulle taakkana tapaamisissa. (Ei osaa Suomea) Ja tietää että väki haluaa just suomalaisia nähdä ja tutustua.
Tällä hetkellä olen viimeisilläni raskaana joten kotihiirenä pyörin tällä hetkellä. Vauvan tultua maailmaan varmaan alan enempi ottamaan kontaktia suomalaisiin. Ois kiva esim. lapsen kanssa käydä joskus jossain äitilapsi kerhossa.
Nyt kaveripiiri muodostuu lähinnä miehen hollantilaisista kavereista ja kielikurssikavereista.