Jo toinen suhde päättyi sanoihin 'en koe olevani riittävän hyvä sinulle'
Kumpikin näistä miehistä on vähemmän kouluttautuneita ja vähemmän tienaavia kuin minä. En tiedä liittyykö heidän riittämättömyydentunteensa näihin, vai mihin. Mutta eikö se olisi minun asiani 'päättää', mikä on riittävän hyvää minulle?
Kommentit (11)
Tuo nyt on tuollainen kohtelias fraasi millä toisesta pääsee nätisti eroon.
ehkä voit jotenkin tehdä alapäästäsi löysän. Liian isoilla dildoilla? ehkä pidät niillä kokoajan kireänä, että leviää...
Yritä nyt huonontaa itseäsi
eihän tosta tule mitään
Tuohan on se perinteinen valhe...
Toisaalta itse tässä nykyisessä suhteentapaisessa voisin sanoa noin. Johtuu siitä että mies ei tunnu arvostavan minua, vaan usein tuntuu että hän vain etsii vikoja ja halveksuu minua.
Tuota ei pidä ottaa kirjaimellisesti.
Tietenkin mies on sellaisen naisen kanssa, jonka kokee olevan kaikin puolin hyvä ja parempikin kuin hän. Silloin mies on rakastunut eikä halua ottaa edes riskiä että menettäisi naisensa.
Kaikki muu on yhtä kuin ei kiitos, kohteliaat pakit. Et ole se oikea, et ole liian hyvä, olet se väärä ja tunnut huonolta. Tämä ei ole kenenkään syytä.
minä koin samoin ex-mieheni kanssa, koska hän yritti jatkuvasti saada minua paremmaksi esim. pukeutumaan hienommin, meikkaamaan ja laittautumaan, urheilemaan, syömään terveellisemmin yms. Eikä hän tehnyt sitä mitenkään negatiivisesti haukkumalla vaan kannustamalla, kehumalla kovasti kun olin esim. joskus laittautunut tai muuten kunnostautunut näissä asioissa, joita hän piti tärkeänä. Sen sijaan ne asiat, joita itse arvostin, eivät hänelle olleet tärkeitä eikä hän koskaan niissä kehunut ja kannustanut.
Tiedän, ettei hän mitenkään pahuuttaan tms. noin toiminut, kannusti vain samalla tavalla kuin kannusti myös itseään eteenpäin. Mutta ongelma oli se, että minä en kokenut kelpaavani hänelle sellaisena kuin olin, koko ajan olisi pitänyt olla parempi ja se stressasi, koska ko. asiat eivät minulle olleet kovin tärkeitä enkä halunnut niihin panostaa. Eli loppujen lopuksi kyse oli arvoista, ei oikeastaan siitä, että en ollut tarpeeksi hyvä hänelle, mutta silti se kuitekin tuntui.
Oletko ehkä tarpeettoman kova puuttumaan toisten asioihin? Jos löytää jatkuvasti korjattavaa toisen tekemisestä, niin viesti on selvä: et ole riittävän hyvä. Sellainen suhde päättyy kuvaamaasi fraasiin.
Kyllä jotkut miehet kokevat alemmuudentunnetta naisen tietyistä ns. saavutuksista. Se menee sukupuolilla nimenomaan noin päin.
Se ei pidemmän päälle tee hyvää potenssille.
Yritä tehdä itsestäsi huonompi
Lihoa edes