Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töihin meno ahdistaa todella paljon. Jännittää ihan kamalasti miten selviän.

Vierailija
17.04.2024 |

Monia kuukausia mennyt kun jäin vakavan masennuksen vuoksi pois. Aika on mennyt todella nopeasti ja ihme kyllä, en koe olevani vieläkään täysin työkuntoinen mutta pakko se on jostain aloittaa. 

Hyvä, että vieläkään saan pidettyä edes omat arjen asiani kunnossa mutta yritän. Ennen olen todellakin ollut reipas ja tekevä kaiken kaikkiaan mutta en ymmärrä miten hankalaksi se sitten on mennyt etten vaan saa tehtyä kaikkea mitä pitäisi. 

Niin nyt kun menen töihin niin joudun todella paljon tsemppaamaan itseäni. Suunnilleen rukoilen että selviän työpäivistä ja pystyn siihen. 

Tämä voi olla todella hyvä juttu että palaan hommiin mutta siitä huolimatta stressaa. Täytyy jotenkin vain asennoitua nyt. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päivä meni, AP?

Vierailija
22/22 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten päivä meni, AP?

Moi! 

Kiitos, tosi kivasti meni. Eilen olin ensimmäistä päivää ja pelkäsin etten osaa enää mutta sehän tulikin selkärangasta kaikki ja olin jopa ohjaamassa toista tekijää ekana päivänä. :) tänäänkin olin, kiirettä piti mutta olipa mukava tulla kotiin kun tiesi että yritti parhaansa ja sai työt hoidettua. 

Onpa kiva olla töissä taas! Huomaan kuitenkin että jos tekisin 100% niin ei kyllä liitua riittäisi voimien puolesta. Eli rauhallisesti eteenpäin nyt ensimmäiset kaksi kuukautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla